Új hozzászólás Aktív témák
-
bul07
nagyúr
válasz RandomName #8 üzenetére
Akkor már lehet nem dolgozik ott aki velem fogalakozott
Egyszer fültanuja voltam egy olyan kiabálásnak a hátsó szobbából hogy hú(Az egyik ember megjavított egy olyan dolgot amire a tulaj még nem kérte)( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
DrBubo77
addikt
válasz RandomName #8 üzenetére
Nekem 2x volt dolgom Samsung szervízzel. Talán még az Android korszak előtt volt, hogy a gyerek telefonjában tönkrement az SD kártyát kiadó mechanika. A Plaza mögött van egy szervíz, oda vittem, amikor mentem érte, akkor mondták, hogy ilyet még nem láttak. De teljesen normálisak voltak.
Másodjára egy S8+ hátlapot kellett cserélni, azt már a SES-be kellett vinni. Megnézte a srác, hogy van-e raktáron a megfelelő színből, ugyanis lila volt a készülék. Volt és fel is ajánlotta, hogy ha van dolgom a Fórumban, 1 óra múlva meglesz. És meg is lett.Viszont iPhone szervízzel negatív tapasztalatom van. Beküldtünk egy mikrofon problémás készüléket. Ők pedig egy szép levél kíséretében közölték, hogy nem javítják garanciában, mert a kijelző felső sarkában van valami kis karcolás.
ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)