Új hozzászólás Aktív témák
-
repvez
addikt
válasz RubbishBin #1 üzenetére
a szék gyártója , hogy novelje az eladásait összeáll egy hiresebb céggel. az megengedi, hogy a logóját és nevét rárakja a termékre és az eladásokbol kap részesedést.
ha jol csinálják akkor mindketten jol járnak, a székgyrátó többet tud eladni és esetleg ugy is több bevétele lesz , hogy fizetnie kell a brandnek.A cég meg amellett , hogy kis plusz pénzt kap még ujabb területen tud reklámozni amiért nem neki kell fizetni.
Persze ehhez a terméknek is olyan minőségnek kell lenie , hogy ne rontsa a márka megitélését. -
repvez
addikt
Amugy ahogy mondani szokták a márkát fizeted itt meg. Mert amugy a sima merci nélküli szék meg max 100-150 euroba kerül és csak a logo a különbség a kettö között.
akinek megér 230eurot az vegye.
A legtöbb márkás cuccnál ez a helyzet. semmilyen plusz hozzáadott érték nincs .
én ezért probálok olyan dolgokat venni ami nem tulhypolt és tulárazott