Új hozzászólás Aktív témák

  • hcl

    félisten

    LOGOUT blog

    "A folyamatok gördülékenységét biztosítja az is, hogy a panasszal kapcsolatos élőhangos ügyintézést a vállalkozó köteles a telefonos ügyfélszolgálat menüsorrendjének első helyére tenni úgy, hogy a belépéshez nincs szükség a fogyasztó beazonosítására, és közben reklám sem hangzik el."
    Az kemény, ezt hol tapasztalhatták? OTP-vel pl. telefonon annyira nem tudtam dálőre jutni, hogy egy szögegyszerű adatot megmondjanak, nem hogy a menü elején nem volt az élő ember, hanem alig lehetett kivakarni?

    Érdemi ügyintézésnek mi számít? Lekattintja a ticketet az ügyfeles? Mert még mindig arra panaszkodnak mindenhol emberek, hogy hiába zaklatja a cégeket, nem történik semmi...

    @asdf_ : És mire eljutsz a panaszkezelés menüpontig, már mindegy is...

    @ForRedGlory : A usert pont annyira érdekli a T kiszolgálási ideje, mint a T-t a user. Semennyire.

    [ Szerkesztve ]

    Mutogatni való hater díszpinty

Új hozzászólás Aktív témák