Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #16939776

    törölt tag

    válasz BBorg #4 üzenetére

    Pont ezen gondolkozom: lehet-e majd újra "géprombolókról" beszélni,vagy lesznek-e kísérletek lejáratni a dolgot?
    Ha ez tömeges elbocsájtásokról fog szólni, mint munkakör meg fog-e szűnni? Ha tényleg bebizonyosodik hogy olcsóbb és megbízhatóbb a gépi munkaerő a szállítmányozási/taxis/buszos cégnek?

    Ez az ellenállás - ha lesz - 1-2 generáció múlva úgy is abbamarad, aztán csak jót nevetünk azon aki maga vezeti a kocsiját, majd lassan megtiltjuk, mert kimutathatóan több embert veszélyeztet, gazdaságtalanabb, környezetszennyezőbb mint a gépi sofőr...

    [ Szerkesztve ]

  • Deller2010

    tag

    válasz BBorg #4 üzenetére

    "Én inkább azt várom érdeklődéssel, hogy az UBER cirkusz után mit fognak rendezni a taxi és buszsofőrök, ha ezt a technológiát be akarják vezetni itthon (feltétéve, hogy a sofőr fizetését megspórolva komoly piaci versenytársnak fog számítani)."

    Ha sárgára lesznek festve és lesz (élő emberekkel üzemeltetett) diszpécserszolgálata, használják a fix tarifát, fizetik a droszt-pénzt (vagy mit), bla-bla, stb..., akkor 5-10 év alatt lehet belőle valami... Talán. Erősen korlátozottan. pl. csak a Margit-szigeten mehetnek körbe-körbe, elzárt pályán, élő személyzet általi folyamatos felügyelet mellett, pár milliárd Ft-ért...

    Vagy nem.
    Tiltani fogják, mert csak. Még akkor is évekre elnyúló engedélyeztetés kell majd, amikor az EU összes államában használják a technológiát. Majd megszakértik, hogy nem életképes az ötlet (autonóm járművek - LOL!!), és különben is drága a bevezetése és a taxi, BKK sokkal biztonságosabb, ügyfélbarátabb, mert eddig is az volt.

    [ Szerkesztve ]

    | regular IT guy |

Új hozzászólás Aktív témák