Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Nekomajin

    aktív tag

    válasz Nobuo #37 üzenetére

    Amíg van olyan gyerek (és ez nagyon sokáig így lesz még), akinek nincs otthon számítógépe, vagy pontosabban a családjának, addig minden gyereket úgy kell kezelni, mintha senkinek sem lenne.

    Szinte szó szerint ugyanezt írtam az előző hír topicjában. :K

  • auth.gabor

    tag

    válasz Nobuo #37 üzenetére

    "Amíg van olyan gyerek (és ez nagyon sokáig így lesz még), akinek nincs otthon számítógépe, vagy pontosabban a családjának, addig minden gyereket úgy kell kezelni, mintha senkinek sem lenne."

    Azért ez nem így működik, hogy egyvalakit tanít a tanár, a többi 20-30 meg unatkozik.

    Erre találták ki a tanórán kívüli felzárkóztatást, a korrepetálást, az ismeret alapú csoportbontást vagy az eltérő tudású diákokat egymás mellé ültetni és motiválni a közös munkát és még sok egyéb praktika és trükk (vagyis pedagógiai módszertan), amely nem a klasszikus frontális osztálymunkára épít, hanem arra, hogy minden diák saját magához képest a lehető legnagyobb fejlődést tudja produkálni.

    Persze a frontális osztálymunka az, amely a tanár részéről a legkevesebb figyelmet, befektetett munkát és elhivatottságot igényli, minden ettől eltérő pedagógiai módszertan többet vesz ki a tanárból és a diákokból is. A tanárok is túlterheltek, mert nem olyan körülmények között oktatnak, ahol hatékonyan lehetne dolgozni (sok befektetett munka megy el feleslegesen), bőven lehetne javítani a hatékonyságot, illetve a diákok is túlterheltek, mert nem olyan módszertan szerint tanulnak, amely hatékony lenne. Ezt az oktatási rendszer önmaga nem tudja megoldani.

    https://iotguru.cloud

Új hozzászólás Aktív témák