Új hozzászólás Aktív témák
-
Ez semmi másról nem szól, mint arról, hogy akik 2 hónapja éltek a jogukkal és nem váltottak, nem írták alá az emelést, azokat erőből szívassák meg.
Talán indexen olvastam egy cikket ahol úgy volt lekommunikálva, hogy ezzel mindenki jól fog járni, de az szerintem csak a marketinges maszlag része.
-
kpityu2
őstag
Ajjaj. Nekem is lezárt feltöltős Vodafone díjcsomagom van, nem vagyok egy nagy telefonáló, de szükség esetén jó ha van. Akartam egy feltöltős netet is néha jól jönne, de az új csomagoknál nem csak a net hanem a telefonos feltöltés is lejár 30 nap után. Nem örülök.
Okos mérnök a hülyeséggel is kalkulál. Avagy, a "Figyelj oda jobban" tábla nem munkavédelmi eszköz....
-
Apollyon
Korrektor
Én 6 évvel ezelőtt váltottam vodafonról pannonra, és megnőtt az akkori készülékem üzemideje, mert annyival jobb térereje volt az utóbbinak. Azóta is az az előfizum van (már nem sokáig) és mindig fullon a térerő (2G).
#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.
-
HXY
addikt
Gusztustalan, hogy "az ügyfélek érdekében" dumával 33 Ft-ról 51 Ft-ra emelik a percdíjakat.
Az Index-en meg ez van: "Rezsit csökkent a Telenor".
Vicc.
-
haxiboy
veterán
Én csak azt nem értem minek a hűség nyilatkozat...te nyilatkozol hogy fizetni fogsz ha beledöglesz is. Aláírsz egy szerződést, a szolgáltató is alá írja. És akkor ő, bármiféle következmény nélkül változtat a szerződésen, amitől általában elállni sem tudsz, mert ilyen meg olyan kedvezményekre hivatkozva horribilis összeget kéne befizetned, pláne ha készüléket is vettél mellé. Bezzeg ha te változtatnál a szerződésen akkor "csak felfele lehet váltani a nagyobb csomagba", vagy olyan kötbért varrnak a nyakadba hogy beledögles (és általában ennyi pénzből 10 évre előre kifizethetnéd a telefondíjad).
Nemrég hasonlóan jártam a telenormál az akkor éppen nem használt Smarttarifa Extra 1 -árát emelték, kaptam sms-t ,na mondom kihasználom megszűntetem, talán 1 év volt vissza. Ok...lehet de akkor most egyben 140k. Mondom WTF? Jah hát mert ilyen kedvezmény, olyan deezer, olyan készülék (0ft-os retek). Akárhogy nézem ez nemhogy 1 de 5 év előfizetési díja. Jah és persze az 500mb net + korlátlan deezer a megvásárlás után 3 nappal változtatták sunyiban hogy már a deezer is forgalmazzon. Aztán 5. nap kapom az sms-t hogy hát elfogyott az adatcsomag kerete, garantált 0/0 vagy vegyél 1gb-t 2kér...Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)
-
Pferi
senior tag
Nekem a Vodánál van lezárt régi Matrix 2 díjcsomagom.
2700 Ft-ban van 150 perc bármelyik hálózatba, 100 sms, 500 mbyte mobilnet havonta.
Nemrég hívtak hogy lenne egy ajánlatuk:
Havi 150 perc bármelyik hálózatba, 100 sms, 500 mbyte mobilnet, és kapok mellé korlátlan hálózaton belüli hívást 5400 Ft-ért.
Sajnos a családban nem sok vodás van úgyhogy nem fogadtam el az ajánlatot. Novemberben telik le a hűségidőm, szerintem kapni fogok jobb ajánlatot is.Gigabyte B650M DS3H ; Amd Ryzen 7 7800X3D; CoolerMaster ML 120 Lite ; 2x16 Gbyte Kingston DDR5 6000MHz; Asrock 6900XT OC Formula; 2 Hdd 2 db SSD ; FD ION + 2 Platinum 860W; CoolerMaster HAF XB ház
-
Dr.Zoo
senior tag
Én is, Asszony is kapott hasonló tartalmú sms-t, én ráadásul még azért is inzultálva voltam, mert egy remek 7110-est mertem használni.
ÉJJEL küldi a tetv@s hogy válts már, mert kapsz ingyé netet egy hónapra.
Hát, ilyenkor elméláztam, hogy most hívom fel Őket, oszt'' elmesélem hogy mit kezdjenek az ingyen perceikkel.
Asszony régóta nyaggatott a netért, vettem egy mély levegőt, beléptettem a céges flottába, percenként 7.5 forint bárhová bármikor, bármennyit, plusz 500 mega net.[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Apollyon
Korrektor
Nekem is ajánlottak kedvezményesen készüléket, mintha olyan sok telefont vásároltam volna tőlük valaha is (egyet sem). Megmondtam nekik, hogy kösz nem, kártyafüggetlenül olcsóbban kapni
#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz Apollyon #111 üzenetére
Csak nekem kétféle üzi is jött, egyik a Nokiám miatt, (cserélik ingyen) a másik meg a tarifa csomagom miatt, amit aztán rém egyszerűen megoldottak, közölték nyaralásom előtt 2 nappal, hogy 3 napom van reklamálni bármelyik ügyfélszolgálatuknál... Mondom ez remek, épp nem tudok sehová eljutni, úgyhogy ez kilőve.
Mikor naponta 10-20 sms között berreg a telóm, és ebből 99% ilyen tartalmú sms, az azért kicsit csücskös.
Arról nem beszélve, hogy én szerettem a 7110-et, és amiket adtak volna cserébe, azt köszönöm szépen, de nem kérném..[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
wednesday
őstag
válasz Fo_AMD_Fun #58 üzenetére
De ennek működnie kéne vice versa is. A mi szemszögünkből ugyanúgy nem érdekel minket, hogy ők profitorientált cégek, mint őket, az, hogy élünk -e vagy nem.
Mi sem azért használunk szolgáltatásokat, hogy nekik legyen jó. Viszont, ha nekünk korlátozottabbak a lehetőségeink, mint a nagyoknak, akkor ott baj van. Ezért nem jó, ha már csak cápák úszkálnak az akváriumban.
-
#40553216
törölt tag
Érdekes próbálkozás. Az elmúlt 20 évből, amióta mobilom van, nem emlékszem, hogy egyszer is lett volna olyan törekvése a szolgáltatóknak, hogy egy ősidőkben kötött, modernnek nem nevezhető, viszont méregdrága díjcsomagot hasonló, de ellenkező előjelű változást (azaz csökkenést) jelentő díjcsomagra akart volna váltani önmagától.
-
Monyesz
aktív tag
Egyik megoldás, bármely szolgáltató esetén, a flotta. Vagy ha van céges teló és lehetőség azt használni, akkor az. A kettő kombinációja is működik. Be lehet vinni a családi számot a céges flottába, ami egymás között igencsak olcsóvá teszi a kapcsolatot.
Van kartel, ha nem is nyílt, mert az törvényileg tiltott. Elvileg a nem nyíltat is lehetne büntetni, de az államnak nem érdeke szerintem. A fogyasztás növekedése az érdeke, a gazdaság bepörgetése a fogyasztás által (banki kamat csökkentés, hogy ne legyen érdemes betétben tartani a pénzt), ha már a termelés nem megy. Csak ez veszélyes is lehet, de ez már off... -
nagyúr
válasz LamerGyuri #90 üzenetére
Leegyszerűsítve: a szolgáltatók a forgalmat belül mindig másodpercben (vagy akár még kisebb egységben) mérik, aztán attól függően kerekítenek, hogy mire akarják használni. És egyébként a Te szempontodból tényleg mindegy.
Nyugodtan hátradőlhetsz? 100%-osan nem, bár szerintem több problémát okozol magadnak azzal, ha idegeskedsz. A Rednek (meg a másik két szolgáltató hasonló csomagjának) pont az a lényege, hogy veszel egy nagy levegőt, két évre bevállalsz 240.000 FT-os mobilkommunikációs költséget, és belföldi hívás terén azt csinálsz, amit akarsz
Van esély arra, hogy a konstrukción változtatnak, vagy az áron emelnek? Van, bár szerintem hülyék lennének, mert egy ilyen módosítás mellé oda kell tenni lehetőségnek, hogy következmények nélkül felmondhatod a szerződést, és ha nincs készüléked mellé, akkor azt jó eséllyel vidáman kacagva meg is teszed. Inkább az a kockázat, hogy 2 év alatt sokat csökken a díj az új belépőknek, bár az utóbbi 1.5 év nem erre utal.A cikkhez - sajnos ez van, ehhez kell hozzászokni. A szolgáltatók próbálkoznak, aztán ha az adott területen nincs az embernek szakértelme / ideje / energiája képben lenni, akkor benyelte a magasabb költségeket. A bankok pont ugyanezt csinálják, csak azt még nehezebb lekövetni.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
t256
őstag
Nemrég volt egy kósza hír, amiben az állt, hogy van egy Uniós jogszabály ami szerint a hűségszerződésnek mindkét felet kötnie kell. A szolgáltatót is, nem csak az ügyfelet. Elvileg ezt ebben a hónapban fogják bevezetni Magyarországon.
Kihangsúlyozom ELVILEG.Lehet ez volt a Telenor utolsó húzása? Tényleg bevezetik a jogszabályt és innentől kezdve nem módosíthatják a szerződést kedvükre?
Én a Telekomnál vagyok. Pár hónapja e-mailt kaptam a percdíj emelésekről. Ezt úgy, hogy előtte 1 hónappal írtam alá újabb két évet...
Még így is hidegen hagyott. Anyámmal szoktam telefonon beszélni, Mindenki mással a Facebook Messenger appon keresztül. Mintha sms-t küldenénk egymásnak.Spock says, “Logic clearly dictates that the needs of the many outweigh the needs of the few.” Captain Kirk answers, “Or the one.”
-
vasi89
addikt
Én pont fordítva tapasztalom ezt. Én személy szerint közel 10 évig voltam telekomos. Jót nem tudnék mondani csúnyát meg nem írok ide. Az utóbbi 4 évben cégesben voltunk ahol a 9e ft-os díjcsomagom 2 év alatt 16ra nőtt mindenféle bejelentés nélkül. Igen megcsinálta a telekom nem én találom ki. Váltottunk telenorra. 7500 a havidíjam és lebeszélhető, ráadásul hálózaton belül ingyenes. Telekomnál mindez úgy néz ki, hogy hálózaton belül beszélhető le a havidíj, ha hálózaton kívülre telefonálsz az még a havidíjhoz jön ja és a szintén 7500ftosnak hírdetett csomag a végén 9-10 lesz mert külön kell fizetni a netért ami kötelező a csomag mellé. Telekom, éljen Ezen meg h minden szolgáltató kivonja a régi csomagjait kár felháborodni, 2015 van, évekkel vagyunk elmaradva más országokhoz képest. A vodafonet meg se említeném az annyira kritikán aluli
@haxiboy
Aláírsz egy szerződést, a szolgáltató is alá írja. És akkor ő, bármiféle következmény nélkül változtat a szerződésen, amitől általában elállni sem tudsz
De tudsz csak az emberek meg sem próbálják. Persze hogy az ügyfélszolgálatos elzavar de, ha kicsit is mész az igazad után az sokszor beválik
[ Szerkesztve ]
-
Fo_AMD_Fun
csendes tag
Én úgy tudom (lehet, hogy tévedek), hogy ezt figyelni fogja az unió, tehát nem csinálhatod meg, hogy Barcelonában kötsz egy szerződést, hazajössz és roamingolsz egész évben. Ha jól tudom havonta egyszer "otthon" kell lennie a SIM-nek, magyarul nem tudsz külföldi csomagot használni itthon huzamosabb ideig. Én is erre apelláltam anno, de ezt szerintem így nem fogjuk tudni megoldani.
-
Lirion
addikt
válasz LamerGyuri #90 üzenetére
Eddig egyik ügyfeles sem tudott erre válaszolni
Mit válaszoljon, ha egyszer nincsenek is percdíjak? Megnézheted a csomagok leírását, ott sem fogsz találni percdíjra vonatkozó adatokat, mert nincsenek. Ezért korlátlan.. Ezek után azon rugózni, hogy milyen egységekben mérik a beszélgetést és ezért leszólni az ügyfélszolgálatosokat a saját tudatlanságodat mutatja.
A másik, hogy lehet hűség nélkül is korlátlan csomagokra fizetni, igaz, akkor magasabb lesz a havidíj, de nem kötelező a bilincs.
(#120) vasi89
De tudsz csak az emberek meg sem próbálják. Persze hogy az ügyfélszolgálatos elzavar de, ha kicsit is mész az igazad után az sokszor beválik
Az a baj, hogy a legtöbb ember valamiféle telefont is vesz az előfizu mellé és a telefon kedvezményes ára és listaára között óriási nagy a különbség, még egy alsó kategóriás telefon esetében is. Egyoldalú módosításnál felmondhatod a szerződést, de a telefonra adott kedvezményt akkor is ki kell csengetni, ami sokszor elég nagy pénzt jelent..
[ Szerkesztve ]
-
superecneB
őstag
Egyetlen mentsvár a céges flotta?
A nagy cégekkel valahogy nem mernek baszakodni... Ott egyedi szerződések vannak.Egyébként a NMHH is elmehet a francba, hogy van pofájuk lefektetni mint szabály, hogy az nem minősül egy oldalú szerződés módosításnak ha a szolgáltató változtat (önkényesen) és te X napig nem jelzed hogy ez téged zavar = ráutaló magatartás, tehát köszönjük szépen...
Elég dühítő a dolog alap esetben. Maga az elv legalábbis. Hova tud menni az ember? Voda? - számlázási rendszerük arra is képtelen hogy megmondják pontosan hány percet telefonált az ember... T-Mobile? Ugyan így változtatnak...
-
gabor7th
addikt
http://pcforum.hu/hirek/17389/akkor-is-hazatelefonal-a-windows-10-ha-megtiltjuk-neki-ezt
Azok akik azt állították, hogy hiába kapcsoljuk ki, hogy a Windows 10 küldözgessen adatokat rólunk igazuk volt... Lesz róla cikk?
A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu
-
Romvr
őstag
3 évig voltam Telenoros, soha többet. Mocskos lehúzós banda akik folyton csak át akartak b*szni ahol tudtak. Ha nem néztem végig a számlarészletezőt miden hónapban akkor képesek voltak 200-300 forintos fiktív tételeket belecsempészni. Minden hónapban fél órát telefonáltam az ügyfélszolgálatukkal emiatt és minden hónapban megígérték hogy "csak véletlen volt, nem fordul elő többet. Adminisztrációs hiba." Ezt hat hónapon át tűrtem és mikor feljelentéssel fenyegettem őket érdekes... megszűntek a fiktív tételek.
Ezzel szemben 1 éven át nem tudták bevezetni a lakcímváltozást ami 3 hónap késlekedést jelentett a felmondásnál. Persze a számlát tudták küldeni és ha nem írok egy panaszlevelet CC-zve a Fogyasztóvédelmet és NMHH-t akkor az ő hülyeségük miatt +2000 forintomba került volna mert "késve nyújtottam be megszüntetési kérelmet." Ja csak egy hónappal hamarabb, de nem fogadták el mert a régi lakcímem volt a rendszerükben és mire átment "most már biztosan" az egészen addig pont átcsúsztunk a következő számlázási hónapba.
Végül ők fizettek nekem 5000 forintot pluszban amit 29 nappal később vissza is utaltak.Attól a naptól kezdve boldog BlueMobile-os vagyok havi 33 forint /percért és 1300 forintos 333Mb-os mobilnettel (ami nekem vastagon elég).
"(...) instead of looking out, they look in. Instead of speaking, they listen. Instead of trying to make sense, they make dreams." ~ Thistle-Chaser
-
Crafter32
őstag
Vmi céges vagy állami csomagot kell választani. Én DPI választottam. Az utcáról bármikor elérhető nyílt csomagok a legnagyobb lehúzások.
-
Cilindrik
aktív tag
Telekom minapi SMS-e:
Kedves Ügyfelünk! Tàjékoztatjuk, hogy 2015. augusztus 15-ével az Ön àltal hasznàlt SMS-csomag 25 megszünik. Kérjük, eddig az idöpontig vàlasszon màsik SMS csomagot. A vàlaszthatò SMS csomagokròl részletes informàciòt a telekom.hu weboldalon talàl. Felhìvjuk figyelmét, hogy amennyiben nem él a mòdosìtàs lehetöségével, akkor a szolgàltatàs folytonossàga érdekében automatikusan az SMS csomag S csomagot biztosìtjuk Önnek, melynek dìja 690 Ft/ho. Üdvözlettel: TelekomA legszebb hogy sosem volt SMS csomag beállítva
-
veterán
válasz superecneB #124 üzenetére
Szerintem így van, ahogy mondod.
A mi folttánban 11.000 tag van, semmiféle emelés nem volt .Mivel van egy megkötött szerződés, hogy mennyibe kerül a szolgáltatás, nem tudják így emelni a díjakat.
"X"évente új tárgyalás zajlik, olyankor pedig nem akarnak emelni, mert akkor 11.000 ember megy át egyben másik szolgáltatóhoz.Cilindrik
Eddig nem volt, most már lesz[ Szerkesztve ]
"A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10
-
vasi89
addikt
Én mindig szolgáltatós telefont vettem. Mert előfizetés mindenképp kell, viszonylag sokat beszélek így a feltöltőkártyás sajna nem opció, illetve ezt a 7000ftot le is beszélem ami most van. Ha nem veszel telefont is van kötbér. Most pont egy ilyen dologban vagyunk benne, habár nem telefon de költözés miatt nem tudjuk magunkkal vinni a UPC csomagot mert nincs kiépítve hálózatuk, Ők meg kötbért akarnak fizettetni. Egyik sem jobb a másiknál
-
Olvasgatva a HSZ-eket kicsit kettős érzésem van a dologgal kapcsolatban. Valóban sajnos nem tűnik túl etikusnak a lépés a szolgáltatók részéről (mert nem csak a Norvégok végeznek szanálást a régi csomagok között).
Az ok nagy valószínűséggel a korábban már egy fórum társ által is említett törvényi korlátozás lesz, miszerint a szolgáltatók hamarosan nem módosíthatnak egyoldalúlag szerződést.A másik véglet, hogy nem értem a djuice csomagban lévők (pl.: Kártyás 29) fanyalgását. Hivatalosan az összes djuice-os csomagok 2012-es év elején ki lettek vezetve. Már akkor megtehette volna a szolgáltató, hogy szépen átvált mindenkit az 51 Ft-os Prakker csomagba, de nem tette meg.
Összeségében ez mindkét fél számára (70-30 az ügyfelek javára természetesen) kényelmetlen dolog szvsz.
#85 bambano:
miért is kellene nulláról hálózatot építeniük? van már egy csomó hálózatuk, azon egy mobilszolgáltatás ellötyög. -> Az igazán érdekelne, hogy a te olvasatodban hogyan épül fel egy mobilhálózat.(#108) Dr.Zoo: Az SMS-t azért kaptad, mert a szolgáltatóknál frekvencia csere van GSM hálózaton, amit a régi készülékek nem támogatnak ergo nem fog működni a telefonod. Az már más kérdés, hogy miért hajnalban küdték ki neked.
[ Szerkesztve ]
-
Vakegérke
veterán
Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)
-
Lirion
addikt
Az előfizetés után fizetendő kötbért egyoldalú szerződésmódosítás miatti felmondás esetén nem kell kifizetni, csak a telefon miatt felmerülő kötbért. Ha csak simán mondod fel a szerződést, akkor kell az előfizetés miatt is kötbért fizetni (ebbe beletartozik a költözés miatti felmondás is).
[ Szerkesztve ]
-
tomazin
veterán
A butaságod ilyen szinten hangoztatni....
Nem fogok megnyitni egy kanyi ászfet sem a kedvedért, de hogy lásd mennyire nem vagy tisztában a dologgal:
Ha számára fontos, hogy milyen egységben mérik, akkor hadd legyen az. Miért? Mert egész biztos vagyok az audiotext szolgáltatásokat is abban mérik. Sőt tovább megyek, ha a kék szám nem tartozik bele a nagy ingyenességbe (mert nem szokott), akkor azért fizet, megint nem mindegy, hogy perc, vagy rőf, vagy színhőmérséklet alapján. Vagy mondjuk nemzetközi hívást indít. 1:01ért 2percet fizet, másfelet, 61mpet, vagy esetleg 5percet.Emellett meg ami jelenleg 0 az eddigi gyakorlatot nézve lehet 1hét múlva már 50 lesz.
Az ügyfélszolgálatos pedig nem hülye, hogy ezt nem tudja (mert kevés az olyan ember, aki hajlandó egy picit előre gondolkozni és nem szívja be az ingyenes szöveget). Viszont lusta, ha nem akarja kideríteni. Úgyhogy igen elmehet a sunyiba.
-
madstunt
addikt
válasz Evil Snowman #133 üzenetére
"Az ok nagy valószínűséggel a korábban már egy fórum társ által is említett törvényi korlátozás lesz, miszerint a szolgáltatók hamarosan nem módosíthatnak egyoldalúlag szerződést."
Ezek jóval hamarabb eltervezett dolgok, mert ugye 60 nappal hamarabb már számlavégi üzenetben tájékoztatjuk az ügyfeleket. Nyilván egy olyan bürokratikus nagyvállalatnál mint a telekom vagy a telenor, ez elég hosszadalmas tervezés és egyeztetés eredménye, nem az, hogy "a jani kitalálta és megcsináljuk holnap"
Minden nyáron kivezetnek a szolgáltatók már régóta lezárt tarifákat, ebben semmi új nincs, csak most éppen a média és a kormány ráállt a szolgáltatókra. 10-en sok évig ezek a folyamatok senkit se zavartak, most minden ezzel van teleNem baj, szabadságharc: ON!
-
-
válasz gyurkikrisz #141 üzenetére
Vagy lefedettségi error, ha olyan helyeken mozog szegíny, ahol nincs LTE.
-
Integrale
veterán
válasz gyurkikrisz #141 üzenetére
Nekem sincs a Smart tarifaval, ugyhogy ez nem user error. Marmint a halozatot latja a telefom, de a sebesseget nem tudom hasznalni/elvezni.
Szerintem o is erre celzott.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
tomazin
veterán
válasz madstunt #140 üzenetére
10-en sok évig ezek a folyamatok senkit se zavartak, most minden ezzel van tele
igen ez szerintem is felháborító, ha az emberek nem szeretnék a dupláját fizetni, mint eddig. nem is értem, hogy mernek egyátalán megszólalni, mikor a kedves, jószívű szolgáltató csak számára modernebb csomagot ajánl.btw a promós indexes cikk pont az ellenkezőjét írja, hogy eddig csak lezárva lettek a díjcsomagok, de nem kivezetve. propaganda fail.
[ Szerkesztve ]
-
madstunt
addikt
-
Romvr
őstag
Telenor igazgatójának új FaceBook profilképe:
"(...) instead of looking out, they look in. Instead of speaking, they listen. Instead of trying to make sense, they make dreams." ~ Thistle-Chaser
-
Littoral
aktív tag
Ez így, ebben a formában nem igaz. Én nem fogadtam el az emelést, így nem is érvényesült, ugyanakkor olyan díjcsomagban vagyok, amit nem érint ez a tarifa-rendezés. Sőt, az adatmennyiség lejártakor a net is lassítós, nem kikapcsolós.
Én sem védeni akarom őket, de nem lehet kategorikusan kijelenteni, hogy azok ellen lenne ez az akció, akik nem fogadták el az emelést.