Új hozzászólás Aktív témák
-
Hiftu
senior tag
Első lépése bármelyik légügyi hatóságnak az lesz, hogy pilótaengedélyhez köti a használatát.
Koncepciónak jó, de szerintem itt véget is ér az ötlet kivitelezése.Tessék mondani, lehet itt hazudni? - Kaszt: Decker, Faj: Troll, Működési Terület: Prohardver
-
Cathfaern
nagyúr
"pilótaengedélyhez köti a használatát"
Ha a szó szoros értelmében nem lehet vezérelni a drónt (márpedig nekem így jön le a cikkből), akkor nem lesz mi alapján pilótaengedélyhez kötni. Szerintem első lépése a légügyi hatóságoknak inkább az lesz, hogy nem engedélyezik az egészet -
ScrapUnit
aktív tag
Ha el is kezdik majd tömeggyártani, kíváncsi leszek mennyi idő után lesznek betiltva pár komolyabb, netán 1-2 halálos baleset után. Ok, hogy van tervező szoftver, de mivan a nemkívánatos útközbeni elemekkel? Nekirepül pár madár, valamelyik hülyegyerek 5000Ft-os poén drónja, eltalálja véletlen a vadász és még sorolhatnám...
::::::Xiaomi Mi11i SnapDragon Powered::::::pü-t hamarabb észreveszem! Ha nem veszem fel a telefont, írj pü-t! {30/912-7553}
-
Beerhead
csendes tag
A szél nagyon nyírja ezeket, nem? Jobban mint a kismotoros repülőket, ugye? Quadrokopter használók, mik a vélemények?
-
Peet
senior tag
Jó lenne először is látni egy prototípust repülni, aztán majd meglátjuk...
-
tatabike
őstag
Szerintem az úgy nem működik, hogy nem kell hozzá pilótaengedély, mert automata, de mik azok a biztonsági protokollok, amik mondjuk egy meghibásodás esetén életbe lépnek? Biztos, hogy lehet kézzel is irányítani, ha a felhasználó semmilyen módon nem fog tudni beleavatkozni a működésébe, akkor nem fogják engedélyezni, az biztos. Vagy ha gáz van, kipattint egy ejtőernyőt, és kész? Az sem mindenre megoldás.
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
-
Teréz Atya
senior tag
válasz Cathfaern #12 üzenetére
Egy jo FCB le kepes kezelni ha a 8-bol negy motor megmakkan. A terhelest meg nem illik tulmeretezni. Most tesztelnek olyan failsafe-et kvadkopter FCB-re, ha egy motor meghal, meg iranyithato maradjon a gep. Persze porog mint a motolla, de tobbe-kevesbe meg lehet adni h merre menjen. Gondolom majd implementaljak X8 felallasra is, ha veletlenul egy karon halna be mindket motor.
Gondolom szemelyszallitasnal valahogy ugy lesz, mint az urhajoknal, h lesz minimum 1 backup FCB.A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
DithenS
senior tag
válasz Cathfaern #12 üzenetére
Így van,automatika lerakja magától.Amúgy repüléshez most se kell milliós összeg,sárkányrepülős jogsi 200e ft-ból megvan,egy jó sárkány meg 500e-be se kerül,egy új például 2 millió.Szóval a légügyi hatóság engedi hogy olyan vacakkal repkedj akkor szerintem egy töbmtorossal is engedi.De ha jogsi is kell rá akkor se kérhetnek el egy egetrengető összeget szerintem.Mondom motoros sárkánnyal se drága pedig ott te vezetsz végig,itt meg ha úgy van csak zuhanásnál,pár érdekes hogy mindenki arra gondol repülésnél,autóba ülve mef senki sem fél...
-
nagyúr
Szerintem jó lenne egy ilyen. Egyszerűsödne a személyszállítás.
Thanos was right.
-
gabor7th
addikt
Egy újabb dolog aminke semmi jövője sem lesz.
A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu
-
.DLL
veterán
200-300 ezer dolár?? Legyen a durvábbik, -szor 290Ft = 87 000 000 Ft ...
Vajon ez melyik "igazi" helikopter árának a töredéke, mert biztos, hogy nem egy "kategóriatársé". Olyat használtam már 10-20 millától lehet venni, ami nyilván új korában sem 1Mrd volt...[ Szerkesztve ]
(P.H.)
-
.DLL
veterán
Ez más légijárműnél is problémás lehet ha éppen bedöglik félig... ebből a szempontból mindegy ki/mi vezeti.
_ _ _ _Mindenesetre én azt mondanám, hogy vezesse csak az ember ne teljesen automata, de legyen a gép irányítása, szabályzása annyira beszabályozva, menetstabilizálva amennyire csak lehet. KB ilyen előre-hátra, jobbra-balra, fel-le, ennyit tudjon az ember szabályozni, de ha pl. belekerül egy szituációba, akkor mondjatja azt hogy állj, vissza, stb. Minden más ami pl. a konkrát motorokhoz, sőléshez, szögekhez kapcsolódni, azt intézze el a computer, és tudjon vész-manőver makrókat is lefuttatni, (a sok érzékelő alapján ezt nagy eséllyel jobban, pontosabban meg tudja csinálni) ha a vezető arra utasítja.
(P.H.)
-
Cathfaern
nagyúr
Akkor pont azt fogja csinálni amit egy ember
.DLL
Egy autót csak 2D-ben tudsz vezetni, mégis folyamatosan koccanások, ütközések vannak (nem forgalomban, hanem manőverezésnél). Ennél egy quad ezerszer rosszabb, mert egyrészt 3D-ben történik a manőverezés, másrészt drasztikusan kisebb a súrlódás, ezért sokkal kevésbé stabil a jármű, nehezebb fordulni vele, lefékezni, stb. Szóval minél kevesebb dolgot csinál az ember, annál biztonságosabb lesz.[ Szerkesztve ]
-
tatabike
őstag
Hát, nem mindegy, mert ha ember vezeti, akkor bepróbál olyat is, amit egy soft soha nem fog, mivel még vészhelyzetben is biztonsági ráhagyásokkal dolgozik. Szerintem itt valami ejtőernyős megoldás lesz, mivel nem olyan nagy a súly.
A ruszkik csináltak egy olyan tervet, hogy a repülésképtelenné vált utasszállítóból a teljes utastér egy ilyen nagy különálló kapszulaként kilökődik, és több hatalmas ejtőernyővel leereszkedik.Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
Teréz Atya
senior tag
Ha egy 200 dolcsis gepnel megcsinaltak, hogy veszhelyzetben hasznaljon ejtoernyot gondolom ennel is kepesek lesznek.
Sajna a linkelt Hubsan x4 pro elegge paper launch szagu.[ Szerkesztve ]
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
Penge_4
veterán
"A kereskedelmi forgalomban kapható helikopterek árának töredékéért rendelhető elő."[...]"200-300 ezer dollárért hamarosan előrendelhetővé teszik a gépet"
Biztos én néztem rossz helyen, de legutóbb 21 milláért láttam helikoptert.
-
m-anti
csendes tag
Jelen formában és árban egy játékszer nagyon gazdagéknak, amivel a birtokon lehet repkedni. Nem töltöttkáposztán nevelkedetteknek készült. Nem ócó, de akkor isz cak kici kínainak vagy japánnak. Robot eszközöknél, nem kell pilótaengedély, hanem a szoftvert, és a vezérlőrendszert kell az adott használati hely előírásaihoz igazítani, és engedélyeztetni. Na ez utóbbi nem fog menni, mivel még jogszabályi környezet sincsen hozzá. A sima drónok sincsenek még megemésztve jogilag.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest