Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Az újabb Blenderben (legalábbis linux alatt) a csontozás és a particle system ki van rakva külön szálakra, így nem lassítják az OpenGL megjelenítönek kellö szálat. Egyébként mindkét kiszervezett feladat maga is skálázódik több szálra. Nálam a csontozástól lassult be mindig a viewport, de az újabb buildekben már a kis négymagos 2200g proci is megbírkózik folyamatosan a megjelenítéssel.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
hombre[EU]
veterán
Igazad van én írtam rosszul csak a renderben. Ha a teljes képet nézzük ( threadrippert is húzhatod 4ghz fölé) szerintem még mindig jobb opció. Hallottam olyan munkákról,ahol egy frame rendering órákig tartott. Nehéz általánosítani épp ezért be is fogom a szám
a munka kreatív, alkotói részéhez egy sima i7-et használ az ember, majd a végén pedig egy ilyen nagyonsokmagos TR-t. Gondolom egy Pixar valahogy így dolgozik[ Szerkesztve ]
Life, Uh, Finds A Way
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Milyen autót vegyek?
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Mobil flották
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...