Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz MCGaiwer #209 üzenetére
A repulovel ellentetben, ahol...
Ket ora az ut a repterre, ahova a gep indulasa elott minimum ket oraval kell erkezni, aztan beszallas utan vegigszenvedni a taxi-varakozas-nem kaptunk engedelyt-mar mindjart-hoppamegsem-na vegre indulunk procedurat, aztan 12-24 orat repulni. Ultel mar tobb, mint 3 orat egy huzamban repulon? Hidd el, a hatodik ora utan akkor is azt valasztanad, hogy csak 30 percig tartson az ut, ha ket napig kene odafele utaznod... Meg elsoosztalyon is, nemhogy turistan.Szoval, de, ha biztonsagos, akkor de, nagyon is alternativaja a repulesnek.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
válasz MCGaiwer #218 üzenetére
Az emlitett dolgok kozul egyik sem marad ki, pont ez a mondandom lenyege. Pontosan ugyan ott vagy, csak epp maga az ulesben nyomorkodok idotartam 24 helyett csak 1 ora.
Persze, az egy masik kerdes, hogy a repulestol nem felek, de nem tudom, mennyi penzt kene fizessenek nekem, hogy egy ilyenen vallaljam az elso 1000 utbol barmelyiket. Viszont ha repules szinten biztonsagos lesz, akkor szerintem nagyon-nagyon eletkepes elgondolas.
Arrol nem is beszelve, hogy a gazdasagi hatasai brutalisak lennenek. Eddig a tortenelem folyaman akarmikor sikerult a korban nagy tavolsagunak szamito utakat idoben leroviditeni, az robbanasszeru fejlodeshez vezetett gazdasagi es egyeb szempontokbol is. Meg akkor is, ha csak a kivaltsagos keveseke volt a lehetoseg eleinte.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Plusz vegyuk figyelembe, hogy mindennek a fejlodese a begyujtott adatok es tapasztalatok mennyisege alapjan egy bizonyos esszeru hatarig kozel a mennyisegnovekedessel egyenes aranyban (neha gyorsabban) gyorsul.