Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csodabogar

    csendes tag

    Én csak mostanában kezdtem el olvasni az itcafet és eddig nem is regisztráltam, de ha lehet, akkor ehhez hozzászólnék, mert ezzel most kivételesen nem értek egyet.

    Nem tudom, hogy rajtam kívül észrevette-e bárki, de amikor a cikk elolvasása utána megpróbáltam megkeresni a leírt hibákat és megnéztem az űrlapot, akkor az első, amit megláttam, hogy az űrlap felett lévő leírásban szerepel, hogy mit jelent a "**". Én nem olyan régen regisztráltam az oldalon minden probléma nélkül, ráadásul szerződéssel és HRSZ-al és nem emlékszem, hogy ez akkor hiányzott volna. Legalábbis az biztos, hogy nem okozott problémát a ** értelmezése és arra sem emlékszem, hogy keresgélnem kellett volna a vevőkódot vagy a fogyasztási hely azonosítót vagy bármit, pedig akkor még nekem is csak szerződésem volt. Hogy a szerző szavaival éljek, olyan egyszerű volt az űrlap kitöltése és az egész regisztráció "mint a fagolyó". Vagy lehet, hogy én is zseni vagyok, mint Belba... :)

    Egyébként elképzelhető, hogy az ELMŰnél is olvassák az itcafét (?), mert úgy látom, hogy az utolsó bekezdésben leírt hibákat (név, azonosito, login összevisszaság) sehogyan sem találom. Már használom jó ideje az oldalt, de ez eddig sem tűnt fel soha és most sem látom, hogy mi a hiba, hogy direkt keresem. Amikor elrontom a belépést, akkor tényleg nem "azonosító" szerepel a hibaüzenetben, hanem "felhasználónév", de szerintem, akinek ez problémát okoz... hát nem is tudom. :o)

    Szóval szerintem ne csináljunk a bolhából elefántot és ha már beszélünk róla, akkor a pozitívumokat is emeljük ki. Pl. nekem nagyon bejön, ahogy módosították a mérőállás bediktálást és hogy le lehet kérdezni a korábbi állásokat is. Nekem eddig csak pozitív tapasztalataim voltak az oldallal és kifejezetten használhatónak találom.

  • csodabogar

    csendes tag

    Miután megírtam az előző hozzászóllást, nézegettem még egy kicsit az ügyfélkaput és találtam két hibát, ami viszont szerintem tényleg probléma. Ahogy illik, megpróbáltam üzenni az ELMŰnek, hogy a belépésnél javítsák ki a hibaüzenetben a felhasználónevet azonosítóra, de a Kapcsolatfelvétel menüpontban érdekes üzenet fogadott: "Object not found!". :D Ugyanez a helyzet a GYIK menüpontban is. :DD

    Na ez viszont már tényleg probléma. Ha esetleg olvassa valaki az ELMŰnél az itcafét és látják ezt a hozzászolást, akkor ezúton jelzem, hogy szerintem itt tényleg valami hiba van! Sajnos máshogy nem tudok üzenni, mert "nem tudtam felvenni a kapcsolatot" és a GYIKban sem találtam semmit, hogy ilyenkor mi a teendő... :DDD

    (egyébként mintha korábban ez működött volna - a GYIKot szinte biztosan láttam)

Új hozzászólás Aktív témák