Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Noukoum

    veterán

    válasz #16820480 #18 üzenetére

    Normális hűtés hiányában rapidgate ugyanúgy van. Leaf és a Tesla meg teljesen más kategória.

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

  • Noukoum

    veterán

    válasz darvinya #24 üzenetére

    A múltkor még elástuk az aksikat, mi történt azóta?

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

  • Noukoum

    veterán

    válasz darvinya #27 üzenetére

    Jó! Csak gondoltam tisztázzuk a helyzetet hogy gyuri bácsi és feri mellett, na meg persze a a Föld lapossága és a rákot okozó 5G mellett még az földbe ásott elektromos autó akkumulátorok is veszélyeztetik a magyar társadalmat. Csak tudnám hogy ennyi veszély mellett hogy fog még jutni energia arra hogy a svájci, holland, belga gazdasági bevándorlókat visszaszorítsuk, hiszen azokban az országokban sokkal rosszabbul élnek az emberek mint Magyarországon. Rendben vagyunk!

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

  • Noukoum

    veterán

    válasz darvinya #29 üzenetére

    Inkább ássad el az akkumulátorokat, legyen valami hasznod. ;)

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

  • Noukoum

    veterán

    válasz Füleske #44 üzenetére

    Sehol nem mennek a hidrogénes autók, nem csak Magyarországon.

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

  • Noukoum

    veterán

    válasz Füleske #50 üzenetére

    Mert ott már tervezésnél is különösen odafigyeltek a hatékonyságra, nem is volt belőle szimpla belsőégésű változat.

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

  • Noukoum

    veterán

    válasz gyurica úr #70 üzenetére

    1. Az ár egyáltalán nem magas. Igen, a használt sokév(tizedes) autókhoz képest az. De az új autókhoz képest egyáltalán nem. Nem fognak ráharapni a tömegek, egyszerűen évről évre nőni fog az új autó eladásokban az elektromos aránya. Jelenleg is ez történik.
    2. Ettől teljesen felesleges tartani, az akkumulátor technológia folyamatosan fejlődik. Az elmúlt 10 évben láthattuk hogy nincs radikális zuhanás.
    3. Fogalmunk nincs mert ettől még sajnos nagyon messze vagyunk. Otthoni töltésen biztos nem lesz "jövedéki adó". Valószínűleg drágább lesz az áram ára. Napelemre is biztosan lesz valami "adó" majd.
    4. Ha utcán állnak az autók, akkor ott fognak tölteni. :) A tankolás úgy fog zajlani hogy ahol állnak az autók ott töltenek.
    5. Itt alapvetően azt kell megérteni hogy van a jelen meg van a jövő. Jelenleg nagyon ritkán vannak torlódások, hogy ez a jövőben hogyan alakul azt senki sem tudja. Viszont látva a külföldi országokban az e-mobilitást, valamint látva a hazai benzinkutakat amikből nincs olyan sok pedig rengeteg autó van emiatt sem kell aggódni. Ugye ne felejtsük el hogy az elektromos autó töltése alapvetően otthon vagy fix helyen történik, torlódás maximum villámtöltőknél történhet amit meg csak akkor használ az ember ha hosszú útra megy (sok száz km-es utakra gondolok). Jelenleg a hazai nyilvános töltőhálózat nagyon jól áll ahhoz képest hány tisztán elektromos autó van Magyarországon.
    6. A tesla ingyen cseréli a 8 éves autóiba azt a bizonyos chipet és normálisan áron fejletebbet is raknak bele. Nyilván a hagyományos autógyártóknál nem tudjuk mi lesz ilyenkor, ha tippelnem kéne akkor gari után fizet a vásárló.. De hát aki német prémiumot akar... Önvezető funkció egyébként feláras az autókba, nem muszáj kérni. De ez egyébként független az elektromos autóktól.
    7. Mivel folyamatos terhelésnövekedés van ezért igen! Nem egyszerre lesz az összes autó elektromos a világban.
    8. Az elektromos autóktól függetlenül folyamatosan nő az energia igény! Arra honnét lesz erergia vajon? :) Hát úgy lesz az elektromos energia az autókhoz, mint ahogy a klímához is lett.. Többet kell termelni (azt ugye ne felejtsük el hogy a hagyományos autók üzemanyagához is rengeteg energiát használunk fel ami szépen folyamatosan le fog csökkenni). Az elektromos áram ára biztos hogy nőni fog, főleg Magyarországon ahol majdnem ingyen van... Az árelőnynek nem kell megmaradnia! Miért is kéne? A lényeg az volna hogy ne legyen drágább tisztábban közlekedni, mert az emberek többsége nem hajlandó plusz pénzt fizetni a környezetvédelemért. Most még a különböző kedvezmények kompenzálják az elektromos autók vételárbeli felárát. De ha nem lesz felára az elektromos autóknak, vagy nem lesz más választásod akkor nem kellenek kedvezmények. Az elektromos autózás fogja elhozni az olcsó autózást! Igen most sokaknak nagyon megéri a hagyományos autókhoz képest, ez tény. De ez most van, nem 30 év múlva.

    Remélem segítettem, mint látható a legtöbb ilyen jellegű aggály teljesen alaptalan.

    [ Szerkesztve ]

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

  • Noukoum

    veterán

    válasz Noukoum #100 üzenetére

    Lejárt a szerkesztés, a 8-as pontot átszerkesztettem egy kicsit (aláhúztam).

    8. Az elektromos autóktól függetlenül folyamatosan nő az energia igény! Arra honnét lesz erergia vajon? :) Hát úgy lesz az elektromos energia az autókhoz, mint ahogy a klímához is lett.. Többet kell termelni (azt ugye ne felejtsük el hogy a hagyományos autók üzemanyagához is rengeteg elektromos áramot vagy energiát használunk fel ami szépen folyamatosan le fog csökkenni). Az elektromos áram ára biztos hogy nőni fog, főleg Magyarországon ahol majdnem ingyen van... Az árelőnynek nem kell megmaradnia! Miért is kéne? A lényeg az volna hogy ne legyen drágább tisztábban közlekedni, mert az emberek többsége nem hajlandó plusz pénzt fizetni a környezetvédelemért. Most még a különböző kedvezmények kompenzálják az elektromos autók vételárbeli felárát. De ha nem lesz felára az elektromos autóknak, vagy nem lesz más választásod akkor nem kellenek kedvezmények. Az elektromos autózás nem fogja elhozni az olcsó autózást! Igen most sokaknak nagyon megéri a hagyományos autókhoz képest, ez tény. De ez most van, nem 30 év múlva.

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

Új hozzászólás Aktív témák