- Microsoft Excel topic
- ArchiCAD és Artlantis topik
- ASUS routerek
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Linux - haladóknak
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
TR3
tag
-
TR3
tag
Ez sokszor eddig is így volt, mivel ha felhívtad a 112-őt, akkor el kellet mondanod a problémádat mondjuk egy rendőrnek, mivel ott csörgött ki a telefon. Ha neked éppen tűzoltóra vagy mentőre volt szükséged akkor átirányítottak oda, és még egyszer el kellet mondanod ugyanazt.
A hívásfogadó központ azért lesz jobb, mert így legalább lesz ember aki felvegye a telefont. A régi rendszerben sokkal nagyobb volt az esélye, hogy az a néhány ügyeletes éppen beszél, így nem tudja fogadni a hívást. Másrészt így már az ügyfélszolgálaton ki lehet szűrni a nem odavaló hívásokat, és nem az adott készenléti szerv ügyeletesének kell beszélgetnie olyanokkal, akik csak a belföldi tudakozó számát szeretnék megtudni, vagy elfelejtették a telefonjuk pin kódját.