Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    A 4. dia nagyon jó poén, ahol oda van téve az 1x csatolós kártya képe a 2x16x példához. :DD

    A másik meg, hogy nekem 8x 2.0 foglalatban is jól elvan a GTX1070 még olyankor is, ha tömörített videó folyik vissza a PCI-E csatin a játékról (mondjuk erről kevés a tapasztalatom, csak néha rögzítettem magamnak érdekességképp, nem publikálási/streaming célra, de szerintem a tömörített minőség is bőven elég online stream-re, youtebe-ra, stb, illetve úgy tudom, hogy maga a hardware képes lenne lossless visszahúzni a képet [még mindig úgy, hogy alig lassul a játék], csak nem engedélyezi az nVidia a consumer kártyákon, illetve magasabb bitrátán is mehetne veszteségesen, ez is csak az nVidia döntése, hogy mi az elérhető nekünk, lezárták a nyalánkságokat az API-kban, a ShadowPlay -ami hozzáfér- az meg nem a lossless videózásról szól...). Szóval ha nagyon rá akar menni az AMD a játékvidózásra, akkor lemásolhatná az nVidia ötleteit (ahogy áthidalják a PC-s API-k problémáit a képkockák visszanyerését illetően), hogy ne is kelljen külön capture card, de ha kell, szerintem akkor sincs szükség 2x16x 3.0 csatikra (jó, ártani biztos nem árt, picit engem is furdal, hogy csak 8x 2.0 van most, de nem annyira, hogy azonnal lap+CPU csere, azért használom a 4x kártyát is a 8x slot-ban, mert hülye az alaplap és mert kipróbáltam, hogy nem lassul így érezhetően a VGA).

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz awexco #29 üzenetére

    Az a ShadowPlay-hez hasonló szoftver, de tudtommal nincs az AMD-nek se hardware-esen megoldva, de legalább is driver-ben megnyitva (akár csak a ReLive számára) még a Vega-kon se (ha mégis, még nem olvastam róla) olyasmi, amikkel az nVidia minimalizálja (ott is csak néhány generáció óta) a többletterhelést/késleltetést, ami a képkockák "hagyományos" visszanyerésekor jelentkezik (valami framebuffer kezelési trükközés).

    Az nVidia sem biztos, hogy a streaming őrület miatt csinálta ezt (csak kapóra jött), lehet hogy az FCAT féle dolgokat szerették volna függetleníteni a third-party capture-card igényétől (így annak esetleges ismeretlen tulajdonságaitól, ami a proprietary hardware/firmware/driver a harmadik gyártótól + kényelem és költségkímélés a tesztelőknek).

    Néhány driver verzió talán hozzáférhetővé teszi ezeket néhány Geforce kártyán, de hamar úgy döntött az nV, hogy elzárják a külvilágtól, és most csak a ShadowPlay fér hozzá a publikus szoftverek közül (illetve azt hiszem az is csak spekuláció, hogy a Shadow azt használja, pusztán az alapján hogy milyen hatékony kintről nézve + hogy volt egy kis bepillantás abba, mire képes a hardware, és hülyeség lenne nem kihasználniuk a zárt szoftvereikben, ha már ott van a képesség...).

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

Új hozzászólás Aktív témák