- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Synology NAS
- Mesterséges intelligencia topik
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Milyen NAS-t vegyek?
- DIGI internet
- Milyen routert?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Én értem amit írsz. De még ez esetben is az igazságügyi szakértő véleménye lesz a mértékadó egy bírósági ügy esetén. Nagyon nem mindegy mekkora volt a távolság az ütközéskor a kereszteződéstől. Ha az elsőbbséggel rendelkező jármű sebessége jelentősen haladta meg a megengedett sebességet, akkor infimum megosztott a baleset felelőssége.
Sok helyen fordulhat elő, hogy a kereszteződés közvetlenül kanyar után van. Ez esetben az útszakasz beláthatatlansága okán moderálják az amúgy elsőbbséggel rendelkező járművek sebességét. Baleset megelőzés a cél. Nyilván egyedi esetekben komoly problémát jelenthet a felelősség megállapítása. De ez nem befolyásolja a helyzet alapértelmezését. A ráfutásos balesetek esetében a hátsó jármű a hibás. Nem érdeke az államigazgatásnak és a biztosítóknak, hogy kis koccanásokból éveken átnyúló pereskedés keletkezzen.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!