- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Hálózati / IP kamera
- Aliexpress tapasztalatok
- Hálózatokról alaposan
- Amazon Prime Video
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Microsoft Excel topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
szitaati
aktív tag
Helló!
Nekem 750W Bafang 48V 15Ah akksival. Kb. 12 Ah-t tudok az akkuból kivenni a BMS applikációja szerint. Ez azért van, mert a Bafang csak kb. 3V-ig engedi merülni a cellákat, vagyis 39-40 V körül kikapcsol. (Eleinte csak egy-egy pillanatra, aztán ezek a leállások egyre hosszabbak) A cellák kapacitása meg 2,5 V-ig merítve van megadva mindenhol, tehát itt már bukunk egy kicsit a gyakorlatban az elmélethez képest.
Ez a cap-out fogalmam sincs micsoda, de nekem nagyon alacsony értékeket ír. Kb. 1400 mAh-t írt akkor, mikor a BMS szerint már 5 Ah-t kivettem az akksiból.
Amiből ki lehet indulni, az a feszültség: 52V névleges feszültségű pakkod van, vagyis 14 cella van benne sorban. Teljesen feltöltve 14x4,2=58,8V a feszültséged, a cellánkénti 3V-nál (amikor kezd kikapcsolgatni) pedig 42V. Tehát azt érdemes figyelned, hogy mennyi a feszültséged, és mondjuk megnézed, hogy 10 km-en mennyivel csökken.
Pl. nálam 10 km a melóhely, oda-vissza 20. Ennek a fele emelkedő, nem is lightos, én ritkán megyek 30-nál lassabban, sík terepen 35-36, lejtőn 40-45 általában, emelkedőn 28 körül. Ilyen felhasználás mellett ez a kb. 12 Ah (a fentiek miatt) 70 km-re elegendő. Ja, 125 kg vagyok, gondolom ez se mindegy.
Remélem tudtam támpontot adni (a 46V-al nem indulnék el, hacsak nem töltöd fel melóban).
Az egyébként érdekelne, hogy ez a 70 km jónak/rossznak számít-e, mert a pakkkot én raktam össze, elég low budget és még csak most töltöm másodszor, tehát nincs viszonyítási alapom. Köszi, ha valaki segít ebben."Lebegőpontos regiszterek vagyunk az átmeneti tárolók bizonytalan mágneses mezején"
-
szitaati
aktív tag
Nem tudom pontosan, hogy milyen a felépítése az akksidnak, de mondtad, hogy 23 Ah-s. Úgy saccolom, hogy 8p13s konfig lehet 2900 mAh-s cellákból, vagyis 8 párhuzamosan, 13 sorban. (szép méretes példány lehet, küldenél róla képet? Érdekelne, hogy mekkora és hogy néz ki.)
Amikor meghajtottad 45-50-el és közben 3V-ot esett a fesz, olyankor a motorod olyan 22-23 A-t vesz ki az akksiból (én legalábbis még sose láttam a BMS appjában e fölötti max. áramot, pedig én is megszoktam eképpen hajtani). Nekem ilyenkor már csak 10-15 km-t bír és nem agyonhajtva. Így a vége felé hamarabb merül. Remélem lighosabban hajtva kibírod az utat."Lebegőpontos regiszterek vagyunk az átmeneti tárolók bizonytalan mágneses mezején"
-
szitaati
aktív tag
BMS: battery management system. Egy áramkör az akkupakkban, ami figyeli, nehogy túlzottan lemerítsd (kinyírja) túltöltsd (szintén) az akkut, meg jó esetben a párhuzamos callák közti feszültség-kiegyenlítést (balanszírozás) végez. Na ebből kb. duplaáron lehet venni olyat, amihez bluetooth-on tud csatlakozni egy android applikáció, és tudod monitorozni, hogy mi a stájsz az akksiddal.
Mivel a Bafang menüje nekem is üresen hagy egy csomó mindent (nem tudom mi kellene hozzá, hogy minden flottul menjen, lehet töltés közben nem kellene kivenni az akksit a helyéről, fogalmam sincs. Valaki, aki régebb óta használ Bafangot segíthetne ebben. ) ezért én a BMS-em applikációjából lesem a kapacitást. Meg vissza tudom nézni utólag, hogy az út alatt mikor mekkora áramot vettem ki az akksiból és mennyit esett ennek hatására a cellafesz (csinál ilyen szép kis grafikont)."Lebegőpontos regiszterek vagyunk az átmeneti tárolók bizonytalan mágneses mezején"
-
szitaati
aktív tag
Nagyon szép bringa! ;-)
Ali-n keress rá, hogy smart bms, vagy bms bluetooth.
Egyébként ugyanilyen akkuházam van nekem is. Viszont ezek a smart bmsek nagyobbak, nem fért el a dedikált helyén, elfoglalt még két akkucellányi helyet. Meg ami nekem még talány, de mindegyik akkuháznál erre panaszkodnak, hogy hogyan lehet normálisan elvezetni a vezetékeket, konkrétan a nagyáramúakra gondolok, 25 A-nek azért már kell legalább 4es de inkább 6os vezeték (ilyen van a bmsre is forrasztva gyárilag). Ezeket alig lehet bepasszírozni, igazán hagyhatnának neki helyet. Na mindegy,ez neked nem is érdekes."Lebegőpontos regiszterek vagyunk az átmeneti tárolók bizonytalan mágneses mezején"
-
szitaati
aktív tag
Töltő: az enyém is hasonló, de csak 2A-es. Egyébként most már én is 3A-set vennék, mert lassúnak tartom. Más oldalról nézve viszont tényleg nagyon több A-t nem bírna a csatlakozó sem, illetve a celláknak az a jobb, minél kisebb árammal töltöd őket.
Más: esetleg el tudnád valahogy küldeni a képet az akkupakkodról amit kaptál? Tényleg érdekel, hogy hogyan oldják meg mások a kábelezést, mert nekem ez volt a kritikus pont az egészben. Köszi.
"Lebegőpontos regiszterek vagyunk az átmeneti tárolók bizonytalan mágneses mezején"
-
szitaati
aktív tag
A rosszkutyáról azt gondolom, hogy annyiért nem is lehet rossz, de én biztos nem fizetnék fél misit valamiért, ami 25 km/ó-nál azt mondja, hogy kukk.
Ha van egy meglévő, jó kerékpárod és nem zavar a külső kábelezés, akkor érdemesebb egy 750W-os Bafang BBS02 kit + akku ráépítése szerintem (azért a 750W-os, mert annyira kevés a különbség árban az 500-as meg a 250W-os és e között, hogy nem éri meg a kisebb teljesítményűt venni). Valóban nincs benne nyomatékszenzor ami az első 20-30 km-en fura, aztán megszokod, hogy mikor milyen fokozaton érdemes használni és kész. Onnantól csak mosolyogsz.
Vagy ha ragaszkodsz a "bicikiszerűbb élményhez", akkor ott van a TSDZ2H (Tongsheng), az állítólag picit gyengébb a Bafang-nál, cserébe nyomatékszenzoros.
Mindkét kínai kitnél ki tudod venni a sebességlimitet, illetve programozhatod is őket, ha a gyári beállítás nem felelne meg (persze ehhez kell venni kábelt pár ezer Ft-ért).
Mindegyiknél van kopó alkatrész (a Bafangnál 4-5 éve még a motorvezérlő áramkör volt a gyenge pont, de az újak állítólag már jók, a TSDZ2H-nál meg egy fogaskerék a gyenge pont - kb. 3-4 eFt-ért bármikor rendelhető. Mindkét cucchoz mindenféle alkatrészt lehet kapni normális áron és van egy csomó anyag a neten, hogy hogyan kell őket cserélni. Nekem ez sokkal szimpibb, mint a Bosch-nál a kizrólag Bosch szervíz nyúlhat hozzá a motorhoz hozáállás (ahol a köszönés is 5000.-)"Lebegőpontos regiszterek vagyunk az átmeneti tárolók bizonytalan mágneses mezején"
-
szitaati
aktív tag
-
szitaati
aktív tag
"Mondom: én ezt a problémát úgy abszolválom, hogy amikor tudom, hogy meg fogok állni (pl. piros lámpa) akkor előtte közvetlenül (még haladásban) felváltok, hogy induláskor ne akarja a 750W120nm széttépni a láncot. Egy kis gyakorlás és mar rutinból, ösztönösen megy."
Mielőtt feltettem volna a Bafangot a bringára, előtte is pont így csináltam: sokkal könnyebb elindulni alacsonyabb fokozatban és utána akár kettőt felváltani azonnal.
Őt az zavarja, hogy mikor gurul a lámpához és már fékkel lassít, aközben nem tud visszaváltani, mert ha teker, a motor is elkezd tekerni. Ezen nem segít a váltószenzor sajnos. Nem mintha tudná bárhova csatlakoztatni.
Meg kellene nézni, hogy a motor kivezetésénél van-e lehetőség a kijelzőhöz menő kábel cseréjére (ha le lehet húzni a kábelt, akkor lehet, hogy csak rá kell rakni egy 1T4 kábelt és már ott is van a két fékszezor-csatlakozó... ...hátha.).
Azért számomra döbbenetes, hogy egy gyári bringán lespórolják ezt a fícsört.
"Lebegőpontos regiszterek vagyunk az átmeneti tárolók bizonytalan mágneses mezején"
-
szitaati
aktív tag
Nekem is van váltószenzorom. Az a váltás pillanatában blokkol arra fél mp-re. Neki meg az kell, hogy ha fékez, akkor ne hajtson a motor akkor se, ha közben tekeri a pedált.
Legalábbis nekem ez jött le."Lebegőpontos regiszterek vagyunk az átmeneti tárolók bizonytalan mágneses mezején"
-
szitaati
aktív tag
-
szitaati
aktív tag
Én úgy tapasztalom, hogy kb. ugyanannyi amperrel segít rá, csak az akksi vége felé már jó 10 V-tal kevesebb feszültség párosul az ugyanannyi amperhez, vagyis az összteljesítmény csökken (mondjuk 15A-es rásegítésnél a 10 V különbség már 150W, ami nem kevés).
Más mit tapasztalt?"Lebegőpontos regiszterek vagyunk az átmeneti tárolók bizonytalan mágneses mezején"
-
szitaati
aktív tag
válasz vtechun #3649 üzenetére
Elsőkerékhajtástól én ódzkodnék, de nagyon. Rettenetesen el tudja kefélni az irányíthatóságot, ha pont oda teszel nagyobb súlyt. Illetve padkára fel-le se kimondottan előnyös, ha plusz 3-4 kilós a kerék. De mondom, én az irányíthatóság miatt messzire elkerülném.
"Lebegőpontos regiszterek vagyunk az átmeneti tárolók bizonytalan mágneses mezején"
-
szitaati
aktív tag
válasz vtechun #3698 üzenetére
Elhiszem, hogy csalódás. Nekem a Bafang BBS02 motrom szintúgy PAS szenzoros, mégis van valamiféle okosság benne, mert pl. ha emelkedőre érek és nem váltok vissza, elkezd jobban segíteni. Változik a rásegítés mértéke azonos beállított rásegítési-szint mellett is menet közben (gondolom sebességet/pedálfordulatot figyel ehhez).
Viszont úgy van programozva, hogy váltások után egy pillanatra rányomja a kakaót, induláskor is lök egyet aztán picit visszavesz. Viszont ha leveszem a rásegítést akkor nem zavaró ez utóbbi.Nálad a P12-vel játszanék, esetleg a P11-el is, ha a P12 nem hozna eredményt.
"Lebegőpontos regiszterek vagyunk az átmeneti tárolók bizonytalan mágneses mezején"
-
szitaati
aktív tag
Először át akartam programozni, vettem is kábelt. Aztán annyira megszoktam/megszerettem ahogy van, hogy egyelőre nem kínlódok vele. Totál megszoktam már és szeretem, ahogy van. Imádom, hogy megy, mint a szél.
Vagy ezt az át lehet tenni dolgot úgy érted, hogy a kijelző menüjében van ilyen opció?
"Lebegőpontos regiszterek vagyunk az átmeneti tárolók bizonytalan mágneses mezején"
-
szitaati
aktív tag
válasz torrrent #3716 üzenetére
Szia!
Mi volt a baj a fékkel?
Illetve milyen láncot vettél ami bevált (gondolom)?
Hátsó fogaskeréksort cserélted a lánccserével?Nekem tetszik a gép egyébként, bár az agymotorosoktól ódzkodok.
Mennyit megy egy töltéssel?"Lebegőpontos regiszterek vagyunk az átmeneti tárolók bizonytalan mágneses mezején"
-
szitaati
aktív tag
320 eFt most (egy órája néztem melóben) akcióban, annyiért sztem ajándék. Azt írják a készlet erejéig. Nem tudom kitart-e a készletük addig, mire bejelentik a támogatás részleteit (és ha igen mekkora lesz a roham...)
Most viszont 410-ért látom és csak 2 db L-es rendelhető.
Én a helyedben utánajárnék."Lebegőpontos regiszterek vagyunk az átmeneti tárolók bizonytalan mágneses mezején"
-
szitaati
aktív tag
Sziasztok!
Írtam egy - már látom, hogy nem teljes - összefoglalót a különböző "anatómiájú" elektromos biciklikről:
itt
Mit gondoltok róla? Amit már tudom, hogy nem érintettem:
- visszatöltés az akkuba,
- agyváltós bringáknál mi a helyzetIlletve tudom, hogy vannak 2-3 kW-os rear hub motorok, meg középmotorok között is vannak 3-5 kW-os példányok, de igyekeztem a "normál" felhasználói szinten maradni.
"Lebegőpontos regiszterek vagyunk az átmeneti tárolók bizonytalan mágneses mezején"
-
szitaati
aktív tag
válasz coolabácsi #3940 üzenetére
Azért ezt ettől jóval olcsóbban is ki lehet hozni, itt 310-ből erősebbet és nagyobb akksit kapsz, mint amit te linkeltél 400-ért.
Hozzá új bringa (nem használt), _szinte_ ugyanolyan váltóval, fékkel, mint amit Runner_fxr linkelt elektromosban: ittSpóroltál majdnem 200ezret, erősebb a biciklid (igaz picit gyengébb az akksid, bár ha hozzáteszel még 30-40ezret akkor már a gyári bringát ezen téren is felülmúlhatod).
Nincs ez a nevetséges 25 km/órás sebességlimited, csak ha szeretnéd (beállítható).Ha nyomatékszenzoros kittet szeretnél az is van, még olcsóbban.
Persze vannak hátrányok: sose lesz olyan esztétikus, mint egy gyári bringa és Runner_fxr-nek is igaza van, hogy a gyári megoldások biztosan kiegyensúlyozottabbak, kezesebbek.
Mindenki döntse el, hogy neki mi a fontosabb:
- kezelhetőség, esztétikum, vagy
- olcsóbb kivitel, erősebb motor, no sebességlimit.Átépítő készletekből is van 250W-os sebességlimites gázkarmentes, EU-compatible verzió, ha valaki fél a rendőröktől.
Engem igazán a 25 km/ó limit zavar, azért vettem Bafangot a nyáron. (meg volt egy viszonylag jó bringám alapnak).big-J: "szerintem bafangot vagy hasonlo 1.5kw alattiakat epiteni igen ritkan van ertelme. Gyakrolatilag a gyari es az epitett hatranyait mind megkapod, es elonyod meg nem sok lesz."
Ezt nem értem, mire gondolsz?
[ Szerkesztve ]
"Lebegőpontos regiszterek vagyunk az átmeneti tárolók bizonytalan mágneses mezején"
-
szitaati
aktív tag
válasz coolabácsi #3947 üzenetére
Kinek pap, kinek a papné
big-J: no ja, a vízállóság valóban lehet szempont. Bár elég sok kép/videó van Bafanggal amin saraznak rendesen, de igazad lehet.
"Lebegőpontos regiszterek vagyunk az átmeneti tárolók bizonytalan mágneses mezején"
-
szitaati
aktív tag
Úgy rémlik azt írtad, hogy már 5 épített bringán vagy túl. Illetve úgy emlékszem, hogy Te a nagy végsebességre mentél rá, legalábbis mikor végigbogarásztam a nyáron a fórumot ez jött le/erre emlékszem.
(Ha valaki szeretne 25-nél gyorsabban menni nem is nagyon van más lehetősége az átépítős cuccokon kívül szvsz.)
Hogyhogy mégse ajánlod senkinek az átépítést? Egyik se váltotta be a hozzá fűzött reményeid?
Nem a gyári rendszerek jobb kidolgozottságát akarom kétségbe vonni, csak szerintem vannak esetek/felhasználási mód, amikor bátran ajánlható az átépítés."Lebegőpontos regiszterek vagyunk az átmeneti tárolók bizonytalan mágneses mezején"
-
szitaati
aktív tag
Én úgy vettem ki az elmúlt hetekben, hogy ezt egyre kevésbé hagyják a gyártók. (Boschról írta valaki, hogy ha véletlen szervízbe viszed le is tiltják.)
Meg aztán ha már százezreket fizetek valamiért ami elvileg műszakilag előrébb mutató, akkor utána kerékméret állítgatással kelljen átverni meg ilyesmi? És a többszázezres gyári gépre vegyek külön komputert ami pontosan jelzi, hogy mennyivel megyek, mert az állítgatás után a gyári műszer pontatlan lesz.De ha már itt tartunk, melyik gyári rendszert lehet így átverni? És melyiket lehet BT-n appal átállítani az új 20/21-es rendszerek közül? Hadd legyek már képben akkor ezzel is.
"Lebegőpontos regiszterek vagyunk az átmeneti tárolók bizonytalan mágneses mezején"
-
szitaati
aktív tag
válasz Somatom #3969 üzenetére
big-J megy rá ezekre, én nem kampányolok a "teljesítményszörnyek" mellett (big-J se persze, ne értsetek félre). Értem ez alatt az ilyen 3-5 kW-os gépeket.
Mindegy, ezen évekig polemizálhatnánk, nálam egy BBS02 vagy egy TSDZ2 épített gép nem para, sőt. Az én 125 kg-om alá szerintem bőven elfér a 750W.
Melóba járni tempósan, hazamenetben megizzasztani magam nekem tökéletes.
Az smkp 2-3-5 kW-os gépekkel szemben ezeken van egy motor a középcsapágynál, egy akku a palacktartó helyén meg némi külső kábelezés. Nyilván barkácsabb megoldás, mint egy gyári bringa (bár az agymotoros gyáriaknál szerintem jobbak...), de erősebb is, gyorsabban is megy (kb. ez a másik választás, hogy válaszoljak), olcsóbb is (ha van egy jó bringád amit átépítesz). Nekem ez így bőven pozitív.
Rendőr urakkal meg kb. még egyszer se találkoztam az elműlt 20 évben (csak autóval) és ezekről nem süt, hogy nem bicikli (szerintem).
Ha a nyomatékszenzor a szempont, akkor ott a TSDZ2, ha az erő, sebesség számít akkor inkább a Bafang. Mindkettővel elég sok km-t megtesznek külföldi fórumokon, ha el is romlik valami, az kb. annyiba kerül, amennyiért egy Bosch szervízben max köszönnekPersze súlyelosztás, geo ezek a gyáriak mellett szólnak, de legyünk őszinték, azért elég kevés ember feszegeti a határait (használja rendszeresen sportcélra) a bringáját. A többi, alkalmanként terepre tévedőnek ezek nem olyan erős szempontok. (hú, mit fogok ezért kapni )
[ Szerkesztve ]
"Lebegőpontos regiszterek vagyunk az átmeneti tárolók bizonytalan mágneses mezején"
-
szitaati
aktív tag
Hát ezekhez a számokhoz szerintem havi többezres darabszámú cellarendelés kell. Első ránézésre teljesen irreális.
Gondolj bele: 1000 Wh 48V-on az kb. 21 Ah. Az 6*13 db 3500 mAh-s (legdrágább féle...) cella, összesen 78 db.
A táblázatod szerint 102 Dollárba kerül 1000 Wh-nyi cella. Ez 310 Ft-tal számolva a dollárt 405 Ft/cella.
Na most a használható kínai cellák vannak 2,2-2,5 dollár körül, és hozzáteszem, hogy ezek között 3000 mAh-nál nagyobb kapacitású nincs (csak olyan, amit annak hazudnak).
A 3500 mAh-s Sanyo/Samsung cellák meg 3-4 Euro/ db áron elérhetőek földi halandóknak.Szóval szép és jó ez a táblázat, de sztem kb. a milliós nagyságrendben rendelő autógyártókra nézve lehet releváns, akik akkora mennyiségi kedvezményt kapnak.
No offense, csak én így látom.
A 35 Dolláros munkadíj is erősen optimista szerintem. Ez tőlünk balra lévő országokban kb. 2 minimálbéres óradíj. Nekem kevésnek tűnik összeszerelésre, minőségellenőrzésre, tesztelésre.
[ Szerkesztve ]
"Lebegőpontos regiszterek vagyunk az átmeneti tárolók bizonytalan mágneses mezején"
-
szitaati
aktív tag
Sziasztok!
Franciaországban akár le is csukhatják aki pedelecet tuningol/tuningot árul/tuningolásra bátorít. A biciklist is büntethetik akár 30000 Euroig. [link]
Ugyanez készül a spanyoloknál és még számos országban. Ami nekem döbbenetes, az az, hogy pl. a Bosch ebbe aktívan beleáll és helyesnek tartja. (Ahogy kivettem a szavaikból, nekik az a legfontosabb, hogy a motorjaikkal szerelt gépek még kerékpárnak minősüljenek a jövőben is, vagyis félnek a bürokratáktól.)Komolyan mondom, csak 36 vagyok, de nem gondoltam volna, hogy ide fajul a világ, és kérlek ne vegyétek ezt károgásnak.
Csak egyszerűen nem értem, hogy ha egyszer az emberek minimum fele önerőből is képes 25-nél gyorsabban haladni akár tartósan is, akkor miért az a legnagyobb problémája a bürokráciának, hogy egy hamvában holt, idióta szabályozást ráerőltessenek az emberekre?
Nem tűnik fel, hogy az EU-n kívül gyakorlatilag bárhol lehet erősebb gépeket magasabb sebességlimittel kapni? Vagy mi? Az európaiak annyival ügyetlenebbek, hogy mindenképp kell a felsőbb hatalom aki megóvja őket, különben szegénykék rommá törnék egymást a 30-40-nel haladó kerékpárjaikkal.
USA-ban a 750W-os motor simán legális. Gondolom ők annyival profibbak a bringán, valószínűlag az anyatejjel szívják magukba az egyensúlyérzéket meg a különböző geo-jú bringák irányíthatóságának csínját-bínját.Az autóknál 2022-től csak olyat lehet forgalomba helyezni EU-ban (volt energia kidolgozni/elfogadni a vírus alatt), ami automatikusan felismeri a sebességkorlátozó táblákat + GPS alapon is tudja hol mennyivel mehet és a sebességlimitet be is tartatja a sofőrrel! Eleinte kikapcsolhatod még...
Vicc az egész, cirkuszi majmok leszünk mind, vagy tengerimalacok a kis pörgettyűben.
Dolgozz, lapátold a GDP-t oszt kussoljál, ne akarjál már emberként létezni, hiszen szabályok vannak vazze! Kotródj haza a 60 MFt-os 50 nm-es kis lyukadba a kaptárba a többi dolgozóhoz, jól van, büfi! Nézzél meccset, az a dolgod meló után, kikapott a Barca! Ja, és véletlenül se legyen más véleményed, mert akkor esetleg kirekesztőnek/homofóbnak/nácinak bélyegzünk és neked annyi.Na jó, ez tényleg füstölgés lett, elnézést.
Boldog Új Évet mindenkinek!
"Lebegőpontos regiszterek vagyunk az átmeneti tárolók bizonytalan mágneses mezején"
-
szitaati
aktív tag
válasz Runner_fxr #4055 üzenetére
Nem értek egyet vele, hogy minden szart szabályozni kelljen.
Papi mami persze ne tekerjen 40-el. De erre tényleg az a megoldás, hogy akkor senki se tekerjen 40-el? Papi maminak piacra járni nem kell eladni a milliós pedelecet, nekik tényleg jó a 25 km/ó limit, aláírom. De nem csak ők léteznek.
Kresz vizsga bringára? Akkor már a gyalogosokat se hagyjuk ki!
Nálam pont ez a túlbürokratizáltság, ez a mindent szabályozzunk világkép veri ki a biztosítékot. Ez a jogászoknak, ügyvédeknek meg a normális munkát sose látott bürokratáknak jó egyedül.
A biztosítás kötés pl. rengeteg dolgot megoldana.
Az, hogy volt pár halálos áldozat, ne haragudj, de gyalogost is elütnek rengeteget egy évben, akkor alkossunk rájuk is szigorú szabályokat, lehetne pl. légpárnás kabátot hordatni velük, vagy mittudomén. Úgy szokás ez, hogy hoznak egy EU rendeletet, hogy két év múlva az autók 50%-al kevesebb CO2-t eregetnek és kész. A valóság majd idomul.Na, parttalan vita, elnézést, hogy témába hoztam.
BUÉK!"Lebegőpontos regiszterek vagyunk az átmeneti tárolók bizonytalan mágneses mezején"
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Projektor topic
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Nők, nőügyek (18+)
- BestBuy topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest