Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zazenke

    őstag

    válasz Szilágyi84 #5253 üzenetére

    semmi baj a gázzal . ovatosan nyomom nehogy eltörjön inkább a tövére teszem az ujjam és ott támasztom meg és nem a legvégét mert úgy nagyobb erőkar hat rá és fixen tartani is nehezebb. A gázkar gyakorlatilag ugyanazt a határokat követi mint a rásegítési határ. tehát ha 10 a rásegítési határ akkor a gázkar tökig húzva 10 ig viszi fel. Jó erős hatótávja lesz . szerintem tisztán elektromosban hajtás nélkül ha 25-tel megy az ember akkor az 45 km is meglesz. A váltónál jó lenne még egy nehezebb fokozat mondjuk ha az első lánctányér nagyobb lenne mert akkor jobban hasonlítana egy normál kerékpárra. Akkor nem tekerne az ember annyit üresben vagyis a nyomatékszenzoros rendszert jobban utánozná. De valamit valamiért mert ott meg a gázkar funkció hiányzik. Ezzel ha elülöm a seggem akkor kiállok a nyeregből és mint egy rollerrel megyek tovább gázkarral. Ezt ma próbáltam is és jó dolog. Csak le ne szakadjon a hajtókar alattam mert így nagyobb terhelés éri.

  • zazenke

    őstag

    válasz Szilágyi84 #5253 üzenetére

    itta leírás ha érdekel. a két nyilgombot lenyomva tartva belépsz a menübe jobb felül látod hogy p01 től p14 ig melyik programba vagy a középső M betüvel váltogatsz a P program menük közt a föl és le nyilakkal pedig állítod az értéket. Az első menüpontod ahová belépsz például a kijelző fényereje 3 fokozatban állíthatod. ha nem nyomsz semmit akkor pármásodperc múlva kilép és elmenti a változtatásokat. Pl azt is beállíthatod hogy állóhelyzetben működjön a gázkar vagy nem. Mert így nem ugrik meg a kezedben. van akit ez zavar . [link]

Új hozzászólás Aktív témák