Új hozzászólás Aktív témák
-
.mf
veterán
Szép upgrade (elég szellős volt az eredeti). Én mondjuk inkább egy kempingbringa-kialakításút vettem volna, ha lemerülne, azzal még lehet tekerni, nem csak tolni / rollerezni.
Egy tipp:
"42 V maximális feszültség"
Ha 41 V-ra korlátozod, jelentősen megnő a várható élettartamuk. 1-2 éve, amikor elektromos bringa építésén gondolkoztam, akkor merültem én is ezekbe bele, és találtam egy cikket, amiben azt vizsgálták, hogy a cellák élettartamát milyen tényezők mennyire befolyásolják. A 41 V-ról 42 V-ra töltés között kapacitásban már minimális volt az eltérés (pár százalék), ellenben sokkal több ciklust bírt így. Utána olvastam, hogy a Teslánál is csak 41 V-ra töltik őket.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Az "e-bike" valóban nem jogi kategória, de 4 kW-ig smkp-nak számít az összes nem-rásegítéses, és 250 W névleges + max 20% (300 W) felett a rásegítéses is (s-pedelec sem kerékpárnak számít már). Tehát hivatalosan azok és ez is smkp, tehát első-hátsó lámpa, bukósisak, és B vagy tetszőleges A jogosítvány is szükséges, ha a forgalomban részt vesz.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/