Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • NGA

    addikt

    válasz dkekesi #20 üzenetére

    Ne keverd. Pl a Ferrarinak sincs piaci részesedése. Nekik elég ha eladnak pár darabot, mert akkora a haszon, és előre lerendelik a teljes gyártott mennyiséget, valamint igen jól megélnek a szervizelésből, az alkatrészből, és a kiegészitőkből. A BB ettől messze van. Szerinted azt az 1 milliót mennyiért adta el? És mekkora időtartamra. Mivel nincs szinte piaci részesedése, ezért nincs mivel diktálnia, el kell fogadni egy minimális haszonkulcsot azért, hogy mennyiséget tudjon eladni. A BB pont ugyanúgy tömegtermék, mint bármi más. a Vertu az nem tömegtermék pl.

    Az sem derül ki a cikkből, hogy ezt az 1 milliót milyen kondiciók mellett adta el. Nem mindegy, hogy 2 hónap, vagy 1 év alatt kell leszállitania.

    [ Szerkesztve ]

  • velizare

    nagyúr

    válasz dkekesi #20 üzenetére

    igen, azok. a lambonak újabban betett a 2008as válság, a következő évben feleannyi kocsit sem bírtak eladni, mint 2008ban. de a 70es évek óta szinte állandóan vergődnek. 2003-tól volt 5 jó évük, amelyet derékba törtek a 2008as események.
    a bugatti is hírhedten sokat bukott a veyronon. a koeningseggnek sem mennek jól ezek az évek, de ők egy kis cég (50 körüli dolgozóval), tehát soha nem is lehettek ilyen irányú világmegváltó terveik.
    ezeket a sportautómárkákat nem azért tartják a gazdáik, hogy ezzel fejeljék meg a konszern éves eredményeit, hanem presztízsokokból.

    Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

Új hozzászólás Aktív témák