- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Elterelik a sofőrök figyelmét a vezetéstámogató rendszerek
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Hollandia nem engedi el Kínát
- Gmail
- Microsoft Outlook topic
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- Spotify
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz DeathAdder #164 üzenetére
Azt azért ne feledd, hogy a TDI -t és eleve a dízel motorokat nem arra találták ki, hogy jól gyorsuljon és gondolom néhány száz kilóval nehezebb is volt mint a Hondád. Egyébként a TDI motor az egyik legjobb tuning alap. 400k-ból fel lehet rántani stabil füstmentes ~250lóra és rugdalhatod kedvedre nem fog lekókadni benne semmi. Ez a 80-as Quattro 250le volt padon, nem pdtdi hanem őskövület adagolós tdi motor hajtja ennek ellenére még annyira sem okádja a füstöt mint 1-2 széria utcai dízel. 13,6-ot stabilan tudja 400méteren 1500kg-os önsúllyal. Turbó + nyomaték =
"ahol csak tehetem nyomom pirosig ami a csövön kifér"
Hol itt a probléma? Ezt nyugodtan megteheted egy turbóssal is annyi a különbség, hogy az 3000-től megindul és tiltásig egyenletesen tol mint a barom. Ott 100km/h feletti előzéshez nem kell (kettőt ) visszaváltani mint a szívómotornál lenyomod a gázpedált és annyi.
[ Szerkesztve ]
A demokrácia a csőcselék uralma
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Szemüveges topik
- EAFC 25
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Politika
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Parfüm topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen