Új hozzászólás Aktív témák

  • nkmedve

    őstag

    válasz Petykemano #449 üzenetére

    Nincs semmi kritikus hiba amit most korrigálni kéne/lehetne. A data fabric sebességét lehet majd emelni, de valószinűleg arra csak a Ryzen 2-ben kerülhet sor, és az önmagában nem sokat hozna a konyhára (lehet kb. +5% játékokban). Ez nem egy olyan apró változtatás amit egy új steppingben meg tudnak valósitani néhány hét, vagy 1-2 hónap alatt.

    Szerintem amit javitani kell azokat inkább BIOS vagy szoftveres úton tudják megtenni:
    - jobb memóriatámogatás, 3200+ MHz támogatása minden esetben, ez leginkább az alaplapgyártóktól függ
    - az ütemező (legyen az a windows-é vagy a játékok saját ütemezője) fel legyen készitve a 2 CCX-es elrendezésre és próbálja meg egy CCX-en belül tartani a thread-eket amennyire lehet.

    Más "csodajavitásokra" szerintem fölösleges várni, és őszintén nincs is nagy szükség rá, alig néhány játék van ahol a Ryzen lényegesen elmarad egy Kaby-tól (egyáltalán nem biztos, hogy a CCX-ek közti kommunikáció miatt) ott inkább ezen játékok fejlesztői kéne utánna nézzenek hogy ez miért igy van, és a jövőben lehetőleg a Ryzen-t is figyelembe véve fejlesszenek.

    Pl. a Rise Of The Tomb Raider esetén, amiben a Ryzen-nek lényeges elmaradása van egy 7700K-tól, ott a 4+0 és 2+2 között alig van különbség:
    [link]
    Gyorsabb RAM-nál ez a különbség még tovább csökkenne.

Új hozzászólás Aktív témák