Új hozzászólás Aktív témák
-
Arcképgyáros
-
WinstonWolf
senior tag
Szerintem nem csak közvetve. Az, hogy a Sony engedi, hogy a márkaszervize ilyen legyen, az igenis csak az Ő felelőssége.
Éppen ezért nem veszek már itthon Sony-t Expansys, Olcsóbb is, pluszban visszaküldöm csomagban ha bármi baja lenne, és sokkal korrektebben javítják az angliai Sony szervizben.
WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.
-
lcee79
őstag
Garanciáról amennyi kapcsolatom volt velük nem volt rossz tapasztalatom
egyszer kellett micro sd slotot javítani, mert magától kidobta a kártyát
megcsinálták és visszakaptam időben...Meg egyszer elromlott a kijelző a 2 év garancia lejárata előtt pár héttel, és kicserélték az egész telefont
Gondolom ezen agyaltak kicsit, mert ez tovább tartottDe összességében nekem nem volt rossz tapasztalat.
Mondjuk érdekes módon a compact verziókon (legalábbis a z3 compactomon) nincs nagy káva, így ezzel sincs gondom.
Mondjuk az engem is zavar kicsit hogy ha megfogom és már el is nyomok valamit véletlenül, mert széléig ér a kijelzőAz áron remélem ha a sony nem is, akkor majd a t-mobile farag
https://www.mixcloud.com/laszloerdelyi2/
-
pit stop
addikt
Magyarország, mint az egyik legnagyobb piac a legfontosabb, ezért itt ezeket mind meg kéne lépni Hagyjuk már, örüljünk ha jól belövik merre van az ország. Legyen egy referenciákkal rendelkező partner és okézva van (plusz itthoni viszonyok között bejátszik még az urambátyám)..
Nekem is pozitív tapasztalatom van szervízzel. Egy héttel garancia előtt füles elromlott és gond nélkül cserélték. Készüléket szintén javították más alkalommal.
(#61) WinstonWolf : Új Snapi ha jól tudom náluk jelenik meg másodikként, tényleg el vannak késve
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.