Új hozzászólás Aktív témák
-
Moby
addikt
Meg az, hogy nem is akkora probléma a magasabb ár, mert játékra hullafelesleges lesz prockót fejleszteni, meg ddr5-be beruházni, a DLSS3 ott is duplázza a frémet, ahol a DLSS2/FSR/minden is elfogy, mert cpu limit van. Pusztán csak implementálni kell a játékokban. Vicceske lesz, amikor a belépőszíntű négyezressel+DLSS3-al a régi vasak jobbat fognak menni, mint a csúcsradeonokkal. Jó, hát lehet váltani 7950X-re $1500-ért, az is megoldja majd, és olcsóbb lesz a vga legalább $300-al. Tiszta profit
-
Moby
addikt
Én nem tudom mennyire lehet azt optimalizálni, hogy jelenleg az elavult procim miatt bekapcsolt RT mellett a 60fps-t nem üti meg a pókember, hiába van alatta a csúcs RDNA2, bármilyen felbontáson. Tippre ahhoz képest semennyire, hogy minden második frémhez nem is kell a cpu. Az meg eléggé sovány vigasz, hogy a tegnap játékaiban, ahol nincs DLSS3 majd jobb lenne. Nem azokhoz veszünk új VGA-t...
-
Moby
addikt
Ebben a kontextusban az lényegtelen tényező, hogy a proci mely része, vagy a platform éppen melyik része szűkül be. A DLSS3 a probléma mértékét működésénél fogva felezi. Ami a végeredmény szempontjából ekvivalens azzal, mintha a platformot cserélném kétszeres teljesítményre. Csak olcsóbb. Nekem.
-
Moby
addikt
Sok millióan nyomták végig ps4-en a pókembert mindenféle reflex nélkül 30fps-en. Ez az inutlagpara csak a kompetiítvjátékban van jelen, de ott meg eleve nem 30-ról 60-ra a kérdés, hanem a 144-ről 500-ra. Arra meg nincs mit mondani, hogy a játékos eldöntheti, hogy nagyobb grafikai beállítás mellett áldoz az elérhető legjobb inputlagból, vagy sem. Hiszen - és ez itt mindig valahogy jól el van bújtatva - ez opcionális. Illetve van. Én nem látok mást, minthogy megint megy az izzadságszagú kínlódás hogy ki legyen mutatva egy olyan opcionális új technológiáról, ami nyilvánvalóan nem lesz elérhető egy ideig AMD-n, hogy ez miért szar, kerülendő, beteg, nem jó, satöbbi. És mint általában, ez megint nem jön össze. Továbbra sem lesz okosság a marhaságból csak azért, mert szajkózzuk. Szóval röviden és tömören megy megint szerecsenmosdatás jóelőre. Lvl végtelen
De nem kell parázni, biztos kijönnek majd ők is vele, és akkor végre meg lesz megint mentve a nép, és ki fog derülni, hogy jó ez, meg kell ez![ Szerkesztve ]
-
Moby
addikt
Jaj hagyjuk már ezt a nem játszahtó bullshitet már...Nagyon szép, hogy Abu itt kántálja ezt a hú ez a konzolon mennyire más, nem lehet összehasonlítani...Igen, annyira más, hogy a népek nagyobbik része mindenféle moslék lcd tévén tolja, aminek 50+-os az inputlagja, mert azt sem tudja beállítani, és ezek meg maguktól még a gamemódot sem kapcsoják be, csak az újabbak. Nagyon szép dolog, hogy a low level api mire képest, de a button-to-pixel az egyetlen releváns adat, annak meg meghatározhatatlanul kicsi része egy olyan elvi lehetőség, ami még azon IS múlik, hogy éppen melyik API-t használja a fejlesztő. És az is élhető, nyomják a népek, pár száz millióan, eddig senki nem halt bele (ebbe a részébe). A szent konzolokon, amire egy pécé ugye sosem lesz képes. Pécén legalább ezzel a részével kevesebb a probléma, legalábbis nagyrészt. Ez az egész egy túlfujt lufi, amit azért kell túlfújni, mert nvidia
Ha lenne egy felmérés, hogy a konzolos társadalom milyen átlag inputlaggal(button-to-pixel) tolta le a Spidermant, főképp PS4-en, vagy egy Zelda BotW-t, hogy legyen egy nagyobb merítés is, azért lenne is térdcsapkodós röhögés. Emellé ilyeneket iderángatni, hogy a DLSS3-tól nem lesz játszható a bármi, konkrétan agyrák. Nincs baj a szakmai elfogultsággal, csak a szakmaiságnak álcázott fanboykodással van. De azzal eléggé.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- PowerColor RX 6800 XT Red Dragon 16GB GDDR6 256bit - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 GAMING 11GB GDDR5X 352bit (11G-P4-6696-KR) Videokártya
- AMD Radeon Pro W7900 48GB GDDR6
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 100.000.-