Új hozzászólás Aktív témák
-
eight
senior tag
Köszönjük a cikket. A mostani infók szerint az eddigi NV példák a DLSS performance módra alapoztak. Elég sokat tesztelgettem annó a DLSS-t, és van egy gyanúm, hogy az Amper DLLS quality nem lasabb mint a Ada DLSS performance (bár ez csak feltételezés), tehát bennem azért maradtak kérdések a teljes Amper/Turing tiltással kapcsolatosan, szerintem a Quality-t simán bírná az Amper Tensorja is. Inkább üzleti döntés lesz az.
ui.: Arról nem is beszélve, hogy a véleményem szerint a DLSS quality az egyetlen mód ami késletetés és minőség szempontjából szóra érdemes, a többi alatta marad az enthusiast elvárásoknak.
[ Szerkesztve ]
-
eight
senior tag
Elnézést, ha hülyeséget kérdezek, de biztosan interpolációról van szó? Nem lehet hogy nincs benne következő kép és csak az előző kettő és inkább extrapoláció történik az optical flow-val, tehát csak compute, azaz nem kell ahhoz a kockához várni a motortól kapott infóra (pl.: mozgásvektorokra)?
-
eight
senior tag
Egyet értek, ahogy korábban is írtam szerintem üzleti döntés folytán használják a DLSS performance módot minden slideon. Master race/enthusiast szempontból használhatatlannak tartom. El tudom képzelni, hogy van létjogosultsága egy RTX3050-es kártya tulajnál, aki hétvégi fotel-szórakozáshoz felköti a gépet a 4K-s tévére, és nem is érdekli/érzi mi az ultra meg a medium között a különbség, de aki 4090/4080-at vesz az DLSS quality-t fog használni (amit én is nagyon szeretek és használom is ahol tudom), vagy esetleg pár év múlva el tudja fogadni a DLSS balancedet kompromisszumként.
Ezzel a fogással simán a legrosszabb verzióval reklámoznak, és szerintem direkt csinálják.
Persze a mérnöki oldalt is megértem. A DLSS performance sok számítást igényel a többi módhoz képest. Talán azt lehetne csinálni, hogy a DLSS3 az Amperen csak Quality és Balanced a Turingon meg csak Quality módban futhatna, de ez meg lehet, hogy a QA csoporton nem menne úgy át. -
eight
senior tag
Ebben eltér a véleményünk, szerintem meg pont hogy win-win, ha jól implemetálják, azaz egyszerre több fps és azonos minőség (sőt, láttam már olyat is, hogy több részlet volt a DLSS képkockán a natívhoz képest).
Szerintem mindenképpen jót tett az iparággal a DLSS megjelenése, persze ettől még lehet csúnya vége, hogy egyszer majd utálni fogjuk, hogy már alig látunk tiszta, zajmentes, riccenésmentes, stb. grafikát, de talán még képlékeny az irány, én reménykedem[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Külpolitika
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Escape from Tarkov
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Lejtőre került a streaming
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Politika
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Telekom mobilszolgáltatások
- HYTE THICC Q60: a legvaskosabb vízhűtés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest