- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Programozásról_szubjektíven
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Python programozás
- MinDig TV
- Folytatja a leépítéseket a Tesla
- Mikrotik routerek
- Hamarosan bárki hazavihet egy Apple Vision Pro headsetet
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
Ma mar annak is van marketing erteke a sotetzoldek fele, hogy nem gyartanak nagy motort. Jopar gyarto dontott igy kenyszerbol.
Mellesleg az Euro x kibocsajtasi normak nem tartalmaznak CO2 korlatot, azaz a motor hatasfokara semmilyen kovetelmenyt nem allit, az kulon szabalyozas. Tehat attol meg, hogy euro 6-os a motorod siman bukhatja vele a ceg a co2 kvotajat.
[ Szerkesztve ]
-
"kisebb ccm feltöltött" meg majd jól megpusztul 100.000 alatt, jóesetben 150 ha vigyázol rá.
szívóbenyás meg elmegy 500-at. három motor legyártása mennyi co2?
itt az egész egy kalap szar.
az új autók is szarok, a szabályozás is szar, az emberek igényéről meg ne beszéljünk inkább.
példa:
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2020/06/04/w123_mercedes_nox_kibocsatas/
szóval ki is lukadunk oda, ami a vesszőparipám.
nem lehet 500 lovas autót gyártani ami nem termeli, hanem fogyasztja a co2-t, ellenben ha az emberek leadnának az igényeikből, akkor lehetne olyan motort fejleszteni, ami tartós, keveset eszik, igaz lassabb mint a maiak, meg gyengébb is.
de mindent egyszerre nem lehet.
(#28) Reggie0
lásd fent.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs