Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz DraXoN #11 üzenetére

    Értem, akkor ezért olyan a DX12 a Battlefield V-ben amilyen. :R Emlékszem nemrég kipróbáltam a Mantle API-t a Battlefield 4-ben, de már az AMD kártyámon is Error üzenettel dobott ki. Aztán utánaolvasva az interneten az írták, hogy az AMD teljesen kilőtte alóla a támogatást, s így már az új meghajtókban jó ideje nem támogatják. Pedig a videók alapján a Mantle szép teljesítménytöbbletet hozott...ha jól emlékszem Abu elmondásából, a Mantleból lett a Vulkan, majd abból a DX12...

    Viszont a DX12 a Call of Duty Modern Warfareban sem működik zökkenőmentesen, ott is memóriakezelési problémák vannak meg felzabálja a videókártya összes Vramját is. Van egy haverom, akinek ezért folyton crashelt. Elmondása szerint miután visszakapcsolta a virtuális memóriát megjavult. De nem csak neki, hanem a többieknek akik vele játszanak problémaik vannak vele(van egy discord szerverünk, onnan tudom).

    Aztán Red Dead Redemption 2 esetében szintén nem lett valami jó a DX12 implementáció. A Vulkan nem csupán jobb teljesíményt hoz, de stabilabb is(bár vannak olyanok a topikjában, akiknél fordítva van).

    [ Szerkesztve ]

    Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955

Új hozzászólás Aktív témák