Új hozzászólás Aktív témák
-
PuMbA
titán
válasz johnyblaze #11 üzenetére
Sima Xbox és PS2 idején voltak többségében 60 fps-es játékok. Ahogy bejött a HD felbontás az Xbox 360-nal és PS3-mal, úgy mentek vissza 30fps-re, de szerencsére most visszatérnek 60 fps-re.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
"Nezd mar meg, hogy egy R260-on es egy R265/270-n hogyan fut."
Konzolokról beszélnünk, ez hogy jön ide? PC-n a minimum grafikai beállításokat a PC-s minimum gépigényhez igazították, ami sokkal erősebb gépigény, mint egy előző gen konzol.
"Aha persze "
Jól mondod. Nagyon érdekes, hogy amint a mostani generációs konzolokban bőven jobb proci lett, már egyáltalán nem gond a 30fps-t tartania egyik játéknak sem. Régi konzolokon meg sokszor beesett 20 fps köré sok játék. Ha megnézel szakértő videókat Pl. Digital Foundry, akkor már rég tudnod kéne, hogy a proci volt az előző gen konzolok rákfenéje és nem a VGA. Egyáltalán nem volt egyensúlyban a két hardverelem, akkor sem, ha átfordítod PC-s alkatrészekre sem.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Annyit még elfelejtettem, hogy ugye nemcsakhogy 30 fps-t simán tartják a mostani gen konzolok, hanem 60 fps lett az alap, multi játékokban meg a grafikai visszavételével 100-120fps. 5x-ös sebességet nem ugrott a VGA az előző genhez képest (PS4 Pro, Xbox One X), a proci viszont 6x erősebb lett, ami tisztán látszik, hogy mennyire visszafogott mindent.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
"sokkal jobbat fut az utobbin pedig a cpu ugyan az."
Na itt van akkor a kutya elásva, amiről valószínűleg nem tudsz. A PS4 Pro CPU-ja 1,6GHz helyett 2,1GHz-en megy, ami 30%-os növekedés! Ez pont elég, hogy megszüntesse a csúnya CPU limites szituációkat, amikor az fps szám leesne. Ugyanígy frekvenciát növeltek Xbox One X-nél is és látjuk az eredményét. Az alap konzolok küszködnek a 30 fps-sel, míg a félgenerációs konzoloknál vajsima 30 fps
"A PS4 1,8 terra flop a PS5 10,5 így akkár hogy nézzük jelentősen erősebb."
Igen, de itt mivel CPU limitről beszélünk ezért vegyük inkább a félgenerációs konzolverziókat.
"Az hogy mi fogja vissza a PS4-et csak egy fejlesztő tudná megmondani"
Erre jó az általam ajánlott DigitalFoundry csatorna, ahol fejlesztőkkel is beszélgetnek Szerinted miért van az, hogy PC-n a játékok többsége még ma is 6 magot használ és a fizika is sokszor rémegyszerű? Konzolok jól visszafogták a fejlődést a gyenge CPU-ikkal.
[ Szerkesztve ]