Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Egon

    nagyúr

    válasz MarQs #18 üzenetére

    Te jársz messze az igazságtól.
    Az illető akivel vitatkozol, egy banknál dolgozik (talán ennyit elárulhatok róla). A feleségem úgyszintén: megkérdeztem őt is, és megerősítette Sztanozs szavait. Érdekelne, hogy te milyen forrásból származó ismeretek alapján osztod az észt? :U

    "Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

  • Egon

    nagyúr

    válasz MarQs #29 üzenetére

    Cirka 10 millióan laknak ebben az országban, és van akinek nincs bankszámlája (persze olyan is akad, akinek egynél több van, de nem ez a jellemző). Az OTP 4 éve érte el az egymilliomodik netbankos ügyfelét [link], és mivel ők jóval nagyobbak, mint bármelyik konkurens, hajlamos vagyok költői túlzásnak vélni az "ominózus" bankról (gondolom a hírben szereplő pénzintézetről van szó) ügyfélként alkotott véleményed...
    Egyébiránt pedig a vita parttalan, az eredeti komment is arról szólt szerintem, hogy a bankoknak jelentős költsége származik az SMS-ekből, és ezt próbálják csökkenteni, mivel a saját kockázatkezelési eljárásuk költség/haszon elemzése ezt az eredményt adta...
    Egy kis mellékvágány: volt alkalmam meghallgatni az idei IDC IT Security roadshow-n Solymos Ákos előadását, amiből többek között kiderült, hogy 15 fős az Erste Biztonságmenedzsment Igazgatóság állománya. Mivel ők vélhetőleg kizárólag a hazai fiókok tekintetében végeznek munkát, véleményem szerint megfelelő létszámmal, és az előadás alapján megfelelő szakértelemmel látják el a feladatukat: bizots hogy jól átgondolt döntésről van szó, ami jó eséllyel nem fog nagyszámú problémás esetet generálni.

    "Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

Új hozzászólás Aktív témák