Új hozzászólás Aktív témák
-
Z.É.T.
őstag
válasz osztraksajt #358 üzenetére
GPS+BT+Billentyűstok+8GB mem.
Meg a felsőbbrendűség érzése a simával rendelkezőkkel szemben!
[ Szerkesztve ]
-
Z.É.T.
őstag
Önmagában az is jó gépnek tűnik, de azért:
TFT - IPS
512 - 1GB
16:9 - 4:3
8GB - 16GB
1USB - 2USB
1GHz - 1.2GHz
2.3.3 - 4.0.3
0.3+2MPix - 1.3+5MPix
3G - No 3GEzek csak a "számok bűvöletében", meg végül is mindenki eldöntheti, hogy bármelyik vagy az összes miatt megéri-e neki a felár.
Mindkettő jó vétel (lehet).
-
Z.É.T.
őstag
Fixfókuszos kamerával lehet valahogy QR kódot beolvasni? Ez az egyetlen, amire biztosan használnám néha a hátlapi kamerát...
-
Z.É.T.
őstag
Az mennyire lehet "normális", hogy kb. 30 óra után sem kaptam még meg az adminisztrátori megerősítést a Concorde fórumán? Csak azért kérdezem, hogy próbálkozzak-e újra. (az első automatikus email megjött: "Mielőtt bejelentkezhetnél és megkezdhetnéd a fórum használatát, a kérelmet áttekintik és megerősítik. Amikor ez megtörtént, egy újabb levelet fogsz kapni erről a címről.")
-
Z.É.T.
őstag
-
Z.É.T.
őstag
Igen, megpróbáltam, nem ment. Ha sok helyen van, akkor még jobban csodálkozom. Illetve mégsem, hiszen amennyiben észre se veszem, akkor nekem tök mindegy. Egy eleve troll támadásoknak kitett fórumban még meg is értem, ahol meg van a veszélye a kitiltás utáni azonnal újraregisztráló "támadásának".
Ennyire nem fontos ám a dolog, csak szokatlan számomra...[ Szerkesztve ]
-
Z.É.T.
őstag
válasz gaboca0314 #381 üzenetére
Két hete nem sikerült regisztrálni? Én azért ebbe nem szeretnék belenyugodni, ha egy kereskedésnek, gyártónak, cégnek stb. van fóruma, akkor ideális esetben használni kellene tudni.
Kérek akkor valakit, hogy az ottani fórumon jelezzék, hogy vannak élesítésre várakozók!
Köszi!(szerk.: az eseted azért is különös, mert az utolsó regisztráló tegnap előtti... )
[ Szerkesztve ]
-
Z.É.T.
őstag
Türelmes vagyok, mit is tehetnék mást.
Nagyjából tisztában vagyok a spambotokkal, 2 évig voltam admin egy 20000 tagot számláló fórumon, most egy kisebbet üzemeltetek. Captcha kód nem véd meg, de egy egyszerű Textual Confirmation megoldja a dolgot
(#383) gaboca0314: kitartó vagy, én azért 4-6 nap után újrapróbálkoznék.
[ Szerkesztve ]
-
Z.É.T.
őstag
Jajjjj... akinek gondja van a regisztrációval, szerintem írjon az info@concorde.hu email címre!
(sajnos én sem vettem észre ezt a lehetőséget)Nem akartam, hogy erről szóljon ez a topic napok óta, elnézést mindenkitől!
-
Z.É.T.
őstag
Őszintén sajnálom, hogy néhány vásárlónak gondja van a készülékkel, de tényleg!
Mindazonáltal ebben a helyzetben van egy "jó" is:
Tulajdonképpen most vizsgázik a ConCorde a 9.7 IPS (és PLUS) kommunikációját és garanciális viselkedését tekintve.Sajnos manapság ebben a rohamléptű technikai fejlődésben a "rohamon" van a hangsúly, látjuk ezt nem csak a "kedvező árú", hanem a prémium osztályban is. (Pl. HTC ONE X, stb.)
Az külön szerencsés dolog ebben a helyzetben - no nem a problémás tabok tulajainak - hogy nem 6-11 óra között mozognak az akkuidők, hanem 2.5-3 illetve 11 óra között. Így egész biztosan nem a használatból eredő különbségek, hanem HW és/vagy SW szórásból adódóak lehetnek.
Egy-egy új, különösen kurrens termék piaci bevezetésekor szerencsés lenne, ha 0-24 órás, de legalább hétfő-vasárnap fórumos support lenne megvalósítva.
Mind a cég számára előnyösebb lenne, mind a felhasználók számára megnyugtatóbb.Továbbra is figyelem a történéseket, még nem tettem le egy 9.7 IPS + megvásárolásáról.
Nektek kitartást, hibátlan cserekészüléket kívánok!
-
Z.É.T.
őstag
válasz gipsztigris #554 üzenetére
"Most tekintsünk el attól, hogy melyik márkáról van szó. Lehet a Wayteq, lehet a Concorde, de lehet akármelyik másik is."
Ne, ne tekintsünk el, hiszen a Concorde 97IPS tabja abban/avval (is?) kiemelkedik a mezőnyből, hogy hazai hivatalos supportja, garija van.
"Mutassatok nekem egy céget a középmezőnyben, aki 24 órás helpdesk-et tart fent! "
Ez a lényeg! (Bár nem is valódi helpdeskre gondoltam, de most nem térnék ki rá.)
Milyen gyakran fordulhat elő, hogy kifejezetten kurrens termék(ek) bevezetése történik? (504 db-os rendelést csiripeltek valahol pár nap alatt) Kifejezetten a szállítást követő 1-2, max. 3 hétvégére gondoltam (a hétköznapin túl), amikor azt írtam: "bevezetésekor". Nem megszokott, de szerintem sokat dobna a "megítélésen", valamint esetleg nem riasztaná vissza a vásárlójelölteket, ha néhány probléma felmerülésekor azonnal (értsd: rövid időn belül) megnyugtató választ, vagy legalább egy kis "törődést" kapna a többségnél kevésbé szerencsés vevő.
Félreértés ne essék, abszolút építőjellegű a felvetésem, éppen azért, mert rokonszenves számomra a cég eddigi kommunikációja. Én ebben a pici áldozatban látom a fejlődési lehetőséget, ami nagyon jót tehetne rövid és hosszútávon is az eladásoknak."Szerintem nem kéne elrugaszkodni a valóságtól!"
Remélem így érthetőbb, mit akartam mondani, még talán nem is kellene külön alkalmazni valakit, csak egy olyan "tartós tesztelőre" lenne szükség, aki meg van áldva a diplomáciai készség és fogalmazni tudás képességével.
-
Z.É.T.
őstag
válasz gipsztigris #572 üzenetére
Hi-fi, Hi-end kapcsán mesélhetnék, hogy milyen arányban vásárolnak az emberek szinte CSAK fórumok alapján...
Nem kell(ene) elfogulatlannak lenni, akár "kereskedői" nick-et is kaphatna... stb.
Nem akarom tovább offolni a topicot, de szerintem megoldható lenne és biztosan jobb is, mint nélküle. (szerintem)
(#573) gipsztigris:
Én is kedvelem, csak viccesebbnek tartom a Sir W.C. rövidítést, illetve a statisztikás idézet vége: "...amit én magam hamisítottam" kifejezőbb.
-
Z.É.T.
őstag
Közben 4.0.4 frissítés a fórumon:
[link]szerk.: 31 sec-et késtem.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen