Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rii

    nagyúr

    válasz t72killer #42 üzenetére

    " ... Szerinted 100év alatt cserélődik le az autópark, hány éves a kocsitok ... "

    nem ... szerintem 100 év múlva lesz mindenhol önvezető autó ... és erre vonatkozott a kérdésem, hogy addig még hány milliárd autót fogunk legyártani?

    " ... nem értem, hogy az önvezető autókat miért tetted meg főellenségnek... "

    mer'egy baromság :DDD
    tudunk vezetni? igen vagy nem? :DDD

    egy felelőségteljes civilizáció, ha már túlterhetli a bolygólyát, akkor igyekeznie kellene valahogy a nyomást csökkenteni .... de azt látom, az autógyárak minden évben jönnek ki az újabb modellekkel ....

    szerintem ez egy masszív túlélési csomag az autóiparnak.
    amely ipar semmit nem tesz azért, hogy _tartós_ gépjárműveket készítsen ... hanem cseréld le 3-4-5 évente ...
    és az a 2016-os, 100.000 km alatt megsülni képes konstrukció is azt mutatja, eszük ágában sincs a tartósságot kifele tolni ... sőt ... mér lenne nekik jó, hogy 20 évig használd a kocsit amit holnap megveszel? netláan alacsony szervízkölséggel?

    (#43) Sinesol:
    vagy csak nem érted amit mondok
    ja de hogy esetleg Benned lehet a hiba az meg se fordul a fejedben :DDD

    az emberek azért vásárolnak mert állandóan vágyakozást keltő posztereket tolnak az arcukba.
    reklámújságok, akciós újságok. tv-rádió reklámok, neten a rengeteg reklám.

    ha mást mondanának nekik, akkor másra fordulna a figyelmük
    de a reklámipar, a fogyasztói társadalom szócsöve minden formában megtalálja az embereket, onlie-offline, és elülteti a fejüökben a vágyat az adott eszköz után.

    ez a reklámipar lényege
    14 évig dolgoztam ott.

    a reklámügynökség felelősége hogy olyan anyagot adjon át az ügyfélnek, amitől az emberek a reklámügynökség ügyfelét választják inkább

    a szövegírónak, hogy a megfelelő szöveget megírja (getszi nehéz... próbáltam, néha nekem is kell )
    a kreatív igazgatónak az egészt sz.rt összefogni, képi világtól kezdve minden, filmforgatás
    a grafikusnak, hogy megragadja a figyelmedet az anyag ...
    az art direcor felelős a teljes grafikai koncepció kidoglozááért ... a grafikusok megvalósítják
    az account meg boxol az ügyféllel, ha már nagyon eldurvul a helyzet, ilyenkor védi a munkatársait az ügyféltől ... ha pedig ostoroznia kell a csapatot akkor megteszi, hogy az ügyfél meg legyen elégedve ...

    reklám az egész világ.

    de persze én vagyok a sötét, pedig Te nem tudod miről beszélsz

    piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg

Új hozzászólás Aktív témák