Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #54625216

    törölt tag

    válasz ->Raizen<- #2 üzenetére

    Jah a home PC-ket is hogy erőltették anno a 80-as évek elején: csomó vezeték mindenhol, ha a gyerek számítógépezett, akkor a család nem tudott tévézni, a program kazettáról vagy betöltött vagy nem, a felbontás jó ha elérte a 120x200-at, pár óra után a tv bámulástól megfájdult az ember feje.
    Még szerencse, hogy a fejlesztők és a felhasználók azokra hallgattak, akik már az elején megmondták, hogy az otthoni informatika ebben a formában megbukott és inkább kivárták azt a röpke 200 évet, ami alatt a tökéletes gép/agy interfészt megalkották, és olyan olcsó nem lett, hogy alanyi jogon jár minden adófizetőnek.
    A technológiai fejlődés már csak ilyen: ha a kezdeti próbálkozások nem hoznak egyből 100%-os eredményt, akkor jól fel kell adni, és hirtelen magától létrejön a tökéletes eszköz a semmiből. :W

  • #54625216

    törölt tag

    válasz t72killer #20 üzenetére

    Általános téveszme, hogy a VR-nél a felbontás a legfontosabb minőségi kritérium.
    A HMD-k felbontásával a screendoor-on lehet javítani, de az aliasing, fps drop és egyebek mind a videokártyákon múlnak.
    A VR élményt sokkal jobban javítja a supersampling, mint a nettó felbontás növelése, ehhez viszont a HMD-n megjelenő képhez 2x - 3x - 4x annyi pixelt kell renderelni, csakhogy már a 2.5x supersampling is képes megfektetni egy 1080Ti-t. Jelenleg tehát nem a HMD-k felbontása a szűk keresztmetszet, hanem a videokártyák teljesítménye.
    Ha ehhez képest növelnék a HMD-k alap felbontását, akkor még 3-4 GPU generáció után is ott tartanánk, hogy jah nincs screendoor, csak éppen hardver sincs, ami minőségi képet tudna küldeni a HMD-nek.

Új hozzászólás Aktív témák