Új hozzászólás Aktív témák
-
#06658560
törölt tag
Gratulálok a marketingesnek! Sikerül három, teljesen más fogalmat összemosni!
-
Chrys_
addikt
Tök jó, hogy mindenki támogatja, csak éppen a két nagyágyú, az Oculus és a HTC nem (még)
-
Chrys_
addikt
válasz flatline#2 #3 üzenetére
azt elnéztem, de az oculus akkor sincs benne.
-
derive
senior tag
Azert biztos ami biztos alapon a HTC/Oculus elkesziti a sajat platformjat MS nelkul is
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nyilván nem. Az Oculusnak nem érdeke, mert ők vannak az élen. A HTC azért van ott, mert nagyjából két évvel van lemaradva a szoftverplatformjuk az Oculus platformjához képest. Nekik marhára szükségük van egy erős háttértámogatóra, mert önerőből nem tudják majd megfogni az Oculust, legalábbis addig nem, amíg a Valve olyan könnyed, "telibeszarom" az egészet tempóban fejleszti az SDK-t a Vive-hoz. Abban bízhatnak, hogy a Microsoft jobb szoftvercsomagot rak majd alájuk.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
flatline#2
tag
Egyáltalán nem ártottam bele magam eddig a VR-os dolgokba, de ahogy hallottam a Vive igen jó élményt ad és pár játék is van rá. Az, hogy lemaradott a szoftverplatformjuk az mit jelent gyakorlatban? Nem valósítható meg annyi minden rajta mint mondjuk Oculuson, kevesebb lehetőség rejlik a jelenlegi szoftverben? Másrészt nem is értem, hogy a Valve mint talán a legnagyobb PC-s játék terjesztő miért nem fekszik rá jobban erre, amikor ők szerintem eléggé meg tudnák ezt lovagolni. Lehet úgy állnak hozzá ehhez mint az Nvidia a videókártyákhoz, amíg nem kell több mint ami amúgy is van, addig nem is tesznek bele többet
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz flatline#2 #7 üzenetére
Azt, hogy a Valve csinálja nekik a szoftveres alapot az OpenVR néven. Ez a konstrukció nagyon le van maradva az Oculus PC SDK-hoz. Az tartja őket életben, hogy az AMD LiquidVR és az NV VRWorks használatával lecserélhetők az iszonyatosan rossz hatékonyságú alapértelmezett timewarp konstrukcióik, ami egyébként Oculus alatt is megoldható, viszont az Oculus szoftvercsomagja alapértelmezetten nagyon erős teljesítményt kínál, tehát nem kell a gyártói kiegészítésekhez nyúlni ahhoz, hogy életképes élményt adjon a rendszer. A lemaradás egyébként pusztán időbeli. A Valve sokat pöcsölt értelmetlen dolgokon, így a fontos VR-os fejlesztéseket időben egy-másfél évvel az Oculus mögött kezdték. Maga az OpenVR SDK még nem is végleges (és jó pár hónap mire az lesz), míg az Oculus PC SDK már az, olyan beépített funkciókkal, amelyek OpenVR-ben még nincsenek. Emellett a HTC Vive nagy szerencséje, hogy az Oculusék a saját az audio csomagjukat nem zárják le, mert anélkül most sehol sem lennének.
Pusztán emiatt támogatja a HTC Vive a Microsoftot, mert tudják, hogy a Valve képtelen lépést tartani az Oculusszal a szoftvertechnológiák területén.(#8) Mcsiv: Nagyon sok területen nem a legjobbat veszik meg az emberek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Mcsiv
csendes tag
Ezért írtam közvéleményt is Az oculus amiben nyert, az a kényelmi komfort, azt viszont mindenütt vitte. Az OpenVR pedig az elmúlt hónapokban nagyon pörgött, igazából nem sokkal van lemaradva az oculus sdk mögött. A predikciókban az oculus előtt jár, trackingben (ami vélhetőleg és a bejelentések szerint is szintén az openvr része lesz) pedig messze az oculus előtt. Az OpenVR lassú haladásához azért azt is add hozzá, hogy nem lehet olyan dirty hackeket véghez vinni mint az oculus esetében (egy nagyon jó, átgondolt felületet biztosít mindkettő, de az egyik esetében a hardware nem fix és az egész rendszer végletekig finomítható a driver interfész oldalról).
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az Oculus igazából a fejlesztők körében nyert a jobb SDK miatt, amiből jön a kényelmi szempont. A HTC számára jó lehetőség a Microsofttal való összebútorozás. Mégiscsak jóval hatékonyabban dolgozik ez a cég, mint a Valve.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Mcsiv
csendes tag
Igazából én pont az ellenkező oldalát látom és tapasztalom: egyre többen supportálják inkább az OpenVR -t (mert lehet hogy egy picit bonyolultabb az SDK, de ennek is oka van), cserébe helyből az összes HMD-t támogatni tudják (köztük az oculus-t is), az utolsó házilag összebarkácsoltig
Igazából ez az egész egyáltalán nem egy lefutott dolog, még alsó hangon legalább 1 év mire konkrétumokat lehet mondani a VR piaccal kapcsolatban
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Playstation 5 lemezes,5 honapos,19 ho garanciával
- MSI H61M-P31/W8 LGA 1155 alaplap
- Teljesen új ASUS ZenBook UX325EA-KG666W (Intel i5 1135G7) laptop eladó (bontatlan+garanciás)
- Új, bontatlan Samsung S24+ 256 GB black
- Dell Latitude E7270, 12,5" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia