Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
Tavaly óta bringázok újra, azóta rengeteg ilyen fura szerkezetet láttam a városban. Eddig nálam ez az izé viszi a prímet.
Inkább maradok az e-bringánál. Az egykerekezést tanulom. Motorral valahogy egyszerűbb volt.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz szipipeti #15 üzenetére
Ami a pedelecet illeti, vitatom az elégséges rásegítésre vonatkozó állításod. Az enyémben egy Shimano STePS E8000 van, 75Nm -es nyomatékkal. 51 vagyok, 180/100, nem kimondott sportember és mosolyogva, erőlködés nélkül, ülve tekerek fel a 17% -os emelkedőn. Terepen vissza kell vennem a rásegítést, mert különben vagy elkapar, vagy hanyatt vág. A pedelec kategória sztem fájóbb korlátja a 25Km/h -s rásegítési maximum. Ez jogi korlát. A teljesítményből adódó technikai határ 45Km/h körül lenne, ami több, mint kielégítő tempó egy bringához.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz szipipeti #17 üzenetére
Ha szeretsz játszani, "rosszalkodni", de nem vagy hardcore montis, akkor az e-fully -t imádnád. A vérmontisok szerint a súlya (+8Kg) miatt terepen nehezebben terelgethető, de az én szintemen ez nem érzékelhető. Voltam ugrálni a HHH -n egy vérmontissal. Lefelé, technikában fínoman fogalmazva van mit tanulnom, fölfelé viszont pihenve tartottam vele a tempót, pedig ő cirka 30 évvel fiatalabb nálam. Sőt, ott is tekertem, ahol ő már tolta. Persze, a pedelec lehet társ kőkemény edzéshez is, csak akkor nem az a kérdés, hogy fel tudok-e tekerni a János hegyre, hanem az, hogy egy szuszra fel tudok-e tekerni úgy, hogy ne menjen 20Km/h alá a tempó. Ha nem vagy ortodox jogkövető és feloldod a szoftverben a korlátot, akkor teljes értékű városi közlekedési eszközzé lép elő a pedelec (bár, úgy már jogilag nem pedelec). Amióta megvan, azóta nagyon cudar időnek kell lennie ahhoz, hogy Budapesten ne bringával közlekedjek. Sztem egy fully pedelec egyetlen hátránya az ára.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz szipipeti #15 üzenetére
"Innentől minden 301W-os vagy nagyobb teljesítményű berendezés segédmotor kerékpár."
Bár így lenne, de sajnos, ez nem így van. SMKP az, aminek SMKP minősítése van. Attól, hogy egy ilyen izé 300W -nál nagyobb teljesítményű, még nem válik automatikusan SMKP -vá.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Az S-Pedelec volt. Hogy értsd, a pedelec legálisan 25 -re van korlátozva és azért pedelec, mert kerékpárnak minősül. Ha megnyitják, akkor kb. 45 -öt tud, de akkor már nem pedelec. Nem lehet belőle olyan teljesítményt kicsikarni, amivel 75 -öt tudna. Ami ilyet tud, az gyárilag ilyenre van tervezve (erősebb motor, nagyobb akku) és gyáriként drágább, mint a pedelec. Sajnos, a választék is sokkal kisebb S-Pedelec -ből. Ezeket lehet SMKP -ként bejegyeztetni (de, korlátozással, mivel egy SMKP sem tudhat 75 -öt). Illetve, vannak a házibarkács megoldások, amiket szintén jóval erősebb motorokkal szerelnek. Azok is tudhatnak 75 -öt, de nincs SMKP típusbizonyítványuk, ezért közúti forgalomban nem vehetnének részt.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
- Jövedelem
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Milyen TV-t vegyek?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Amazon Kindle
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5