Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Geller72

    veterán

    válasz 8th #275 üzenetére

    De még mindig ott tartunk, hogy egy olcsó, és olcsón fenntartható autót keres a kolléga. A hosszú távon nem azt értettem, hogy aki csillió km-t megy, hanem sok évre előre. A mostani 3 kocsimból nekem is 2 diesel. Ha a kolléga olcsón fenntartható kocsit keres, akkor a dieselek eleve kiesnek, ezen szerintem nincs mit vitázni, lényeges a difi a két verzió közt. Ha csak egy turbó fossa össze magát, vagy a nagynyomású rendszer, már százezrekről beszélünk. Maga a javítási költség (itt nem az anyagköltségre gondolok, hanem a munkadíjra) is több, mert általában több munkaórát is igényel. A kis benzinesem egy literrel kajál többet a kis dieselnél. Helyben. Ez helyköziben lemegy fél literre. A diesel, ha elengedik a kezét az üzemanyagoknak, ~50-100 ft-al fog többe kerülni, mint a benya. A dieseles autó nem szereti, ha kis távokra használod, és csak tötymörögsz vele. Sokkal hamarabb be fog szarni. Gyakorlatilag 50km alatt én egyik dieselt sem használom, ha nem muszáj. A 206-os pözsók oltári öregek, a 307 is 20 éves. De ha minden kötél szakad, és diesel, akkor én valami ilyet vennék, ez 7 személyes 307-es. Nem pont ezt, mert ez egy szarhalmaz, csak ilyet. :D. Az 1.4 harmat gyenge, legalább 1.6, vagy a 2000-es HDi. Szerintem. :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák