- Python programozás
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Milyen NAS-t vegyek?
- Microsoft Excel topic
- Windows 11
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Mikrotik routerek
- DIGI internet
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
lkksioskdl3
aktív tag
Hat pedig addig el kell viselnie, amíg alkamazott. Ha nem alkalmas pozícióra, akkor váltson olyan munkára, ahol nem kell ügyfelekkel foglalkoznia.
Én is dolgoztam ügyfelekkel, és valtottam h ne kelljen. Attól az még a munkaköre.
Ha bunkó és megjegyzést tesz a munkáltatónak okoz kárt.Ja, es a hogy fokozzam, délelőtt 9kor jó reggelttel köszönök, akkor konstans kijavítanak, nincs reggel, napot van...
[ Szerkesztve ]
-
domos
senior tag
Ne menjünk abba bele, hogy egy recepciósnak vagy egy eladónak van több feladata. Erősen attól függ, hogy hol dolgozol.
Carlytoo: én is megadom a tiszteletet mindenkinek, minden helyzetben, beosztástól/munkakörtől/egyébtől függetlenül. Sehol nem mondtam hogy én bunkó lennék bárkivel is, se véletlenül, se direkt. Csak ahogy mások is írták, egy "két kifli lesz"-től nem lesz vége a világnak...
[ Szerkesztve ]
If you don't do it enough, nothing's gonna really happen.