Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sparta2

    tag

    válasz szipipeti #9 üzenetére

    Meghajlok érvelésed felett, mert logikus ( :R ), de a lényeg, hogy bármilyen is legyen a reggeli hideg, minimum alatt véletlenül se legyen!

    plömplöm
    "jól értem, és úgy vetted át az autót, hogy a minimum közelében volt csak?"

    Én is így vettem át! Lehet, hogy valóban spórolnak 2-3 decit autónként!? :F

  • cappa72

    nagyúr

    válasz szipipeti #9 üzenetére

    Igazából az autó garázsban áll, tehát ~ állandó a hőmérséklet télen is, nullfűtéses (~5 °C, legyen 4-8 °C).

    A buborék szerintem lehet attól is, hogy ha az ember kinyitja a kiegyenlítő tartály fedelét, akkot ott levegő lesz a folyadék felett. Márpedig ha pl. rátöltök, akkor ez a művelet elengedhetetlen.
    Csak hangosan gondolkodom, (még mindig) nem értek hozzá.

    Az üzemi hőfok általában 95C környékén mozog... Ami jellemzően egy "stabil érték" télen is és nyáron is...A téli reggeli hideg motor lehet -15C, a nyári reggeli pedig mondjuk +22C szóval van egy bő 30-35C lógás, ami simán jelenthet 1-1,5 dl folyadékmennyiséget tágulásilag...
    Van benne logika... ha emlékeim nem csalnak, ezért fűtik a processzorokat is - kisebb a relatív környezeti behatás.

    @(#11) plömplöm
    hanem hogy ne legyen meleg, azaz pld reggel, miután egész éjszaka állt az autó
    Pontosan így készültek a fotók.

    jól értem, és úgy vetted át az autót, hogy a minimum közelében volt csak?
    Persze. Temetésre sietve az ember nem feltétlenül van a top-on.

    de ezexerint a fordnál is hallották ezt és tanultak?
    Fordszabonál biztos. Ők meg aztán 7 féle autómárkát árulnak... szóval van tapasztalatuk. ;]

    Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért

Új hozzászólás Aktív témák