- Windows 11
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PHP programozás
- Aliexpress tapasztalatok
- Ubuntu Linux
- Mozilla Firefox
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Facebook és Messenger
- Lopják az LG akkutitkait
Új hozzászólás Aktív témák
-
Noukoum
veterán
válasz tha_answer #193 üzenetére
Az a baj hogy semmit nem érsz el az energiasűrűséggel, a dízel ugyan úgy nagyobb környezeti terhelést okoz ma mint egy villanyautó. Akkor is ha kizárólag autópályán használod, pedig mint köztudott a villanyautó hatékonysága nagyobb sebességnél rohamosan csökken és visszatöltés sincs.
1,5 tonnánál nehezebb villanyautót meg majd adóztassák akkor, ha kitiltották az összes belsőégésűt, mindenhonnan. Majd után kell különbséget villany és villany között. Ezt is természetesen kizárólag környezetvédelmi szempontból nézve.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
De, ha annyi villanyautó lenne, mint dízel, már más lenne a szitu. Honnan lesz hozzájuk áram ott, ahol tölteni kell?
Mert nyilván egyik napról a másikra áll át az összes belsőégésű autó villanyautóra. Melyik lesz ez a nap? 2022.06.09. ? Néha nem ártana gondolkodni mikor ilyennel érvelünk. Nem 1 napos az átállás, évtizedek vannak rá
Minden város mellett lesz egy atomerőmű, használt fűtőelem tárolóval?
Mert most minden város mellett van egy atomerőmű. Kabaré .
Németország leállítja az atomerőműveit. Honnan pótólja a kimaradó kapacitást?
Tudod Németroszágban hány darab atomerőmű van? Honnan pótolja? Mondjuk napelemparkal és modern és vagy átalakított szénerőművel. Utóbbit természetesen rövidtávon.
Hogyan lesz a közúti áruszállítás? És a tengeri?
Pont ahogy eddig.
A hajókat is tisztán áram hajtja majd?
Egy ideig biztosan nem. Ha fejlődik a hidrogén akkor az lesz, de ha nem akkor villany.
Honnan lesz elegendő akkumulátor és azokhoz alapanyag?
Ahonnan most van elég alapanyag az üzemanyag előállításához. Igény kérdése, mint minden ilyesmi.
Stb., stb.
Mondhatod nyugodtan, láthatod mindenre van válasz.#197WiZARD
Nem csökken villanyautó hatékonysága nagyobb sebességnél sem.
Persze nagyobb sebesség fenntartásához több energia kell, így többet fogyaszt.
Nagyobb sebességnél ugyanannyi energiával kevesebb hatóvot tudunk megtenni. Magyarul csökken a hatékonyáság. A dízel autó ellenben nagyobb sebességnél a hatékonyabb, hiszen nagyobb távot tud megtenni nagyobb sebességgel mintha azt kisebb sebességgel tenné meg.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
ezt ugye te se gondoltad komolyan?
Mennyit fogyaszt 100nál egy dízel, és 200nál ez mennyire csökken? Kár hogy 300al már nem nagyon mennek
200? 300? És te kérdezed hogy komolyan gondolom-e? Mondjuk nézd meg hogy fix 32,5, 65 és 130km/h között mennyi a fogyasztásbeli különbség papíron a dízelautónál. Magyarországon még autópályán sem mehetsz 130-nál többel, tehát ennél többet kár is előhozni.#238Somatom
Az, amikor a szolgáltató közli, hogy ennyi volt a kapacitás, most jönnek a gépek, amik feltúrják a környéket, mindenkinek be kéne pengetnie a hálózatfejlesztés költségének ráeső részét és le kéne mondani némi telekrészről, mert oda húznák fel az új, négyemeletes trafóházat, ahova bekötik az új, 5KV kábelt. Lehet, hogy kicsit zúgni fog, talán kicsit rákkeltő, de lesz áram az autókhoz.
Legközelebb szóljál már légyszíves hogy ne etessem a trollt. Innentől egy értelmes ember sem vesz komolyan.
Nyilván nincs, mert igény sincs rá. De, ha a leendő autóparkhoz méreteznek, akkor sűríteni kell az áramtermelő berendezéseket.
Látszik hogy fogalmad sincs mennyi energiát fogyaszt a villanyautó.
Te beszélsz kabaréról? Nem tudom, hogy feltűnt-e, de éjszaka nem süt a nap. Télen meg nappal sem túl hatékony. Az emberek zöme pedig éjszaka töltené az autóját. Ez csak egy probléma a napelemmel. Az előállítása sem túl környezetbarát, avulási ideje van, és nagy terület kell neki.
Hány éves vagy, királyfi
Személyeskedés helyett inkább csinálj valami hasznosat, mert ilyen kamu és felesleges hozzászólásokkal csak terheled a Földet. Menj kapálni vagy bánom is én, bár kérdés hogy arra alkalmas-e a személyed. Mindenesetre a neved fel van jegyezve, tudva hogy kire ne pazarolja az ember az idejét.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Nem tudom, hogy feltűnt-e, de éjszaka nem süt a nap. Télen meg nappal sem túl hatékony. Az emberek zöme pedig éjszaka töltené az autóját.
Feltünhetne hogy a megtermelt energia eltárolásra kerül, amelyet fel tudsz használni éjszaka.
Az előállítása sem túl környezetbarát, avulási ideje van, és nagy terület kell neki.
Ahogy semminek sem az. A kőolajtermelésnek, annak szállításának és tárolásának sem kicsi a környezeti lábnyoma. Sőt jóval nagyobb. Avulási ideje mindennek van. Nagy terület pedig pont van a tetőkön érdekes módon.
Az a nevetséges hogy felnőtt emberek ilyen alapvető dolgokat nem tudnak, és még utána sem néznek. Hanem eszetlenül fikáznak hülyeségekkel„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Azért nem kell tárolni a napelemből termelt többletenergiát, mert nincs annyi napelemből termelt energia amit ne tudnánk felhasználni. Majd ha mindent megújulóból tudunk fedezni és neadjisten ennek nagyrésze napelem által állítódik elő majd akkor lesz igény a napenergia tárolására.
Csak ugye gondolom fogalmad sincs mennyi energiát állítunk elő napelem által, mert ha tudnád akkor nem jönnél ezzel a német mittudoménmivel.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz arnyekxxx #289 üzenetére
Igen babám, minden olyan energia eltárolásra kerül amelyet megtermelünk napelem által. Mivel jelenleg nem használunk annyi napelemet melynek megtermelt energiáját nem tudnánk eltárolni ezért nyugodtan kijelenthetjük hogy nincs szükség több tárolókapacitásra. Tudom ám hogy nehéz a szövegértés, általános iskolás 10 éves gyereknek sem könnyű. Főleg nem ha troll az ember.. Ha nem érted, szállj ki az internetről és térj vissza 100 év múlva. Mindenki nevében köszi.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Szomorú hogy az összes villanyos topikot szétrollkodja a nagy dízelfan közösség. Az még szomorúbb hogy az ilyenek még az oldalon lehetnek.
Tudtommal a szándékos trollkodásért szankció jár, jó lenne ha ez itt is érvényesülne. Mert használhatatlan a topik a nem trollok számára.
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz 7Heads Drago #298 üzenetére
Ez a hír. Elején még azt mondja hogy ez egy feltételezés, utána már azt hogy már be is vezetik.
Aztán problémát jelent azoknak akik egy nap a teljes akkumulátor kapacitást elhasználják? Miért is? Ha minden nap többet megy mint 300km (hány ilyen ember van az országban?) akkor szépen feltölti villámtöltőről.
Aztán azt mondja hogy ez hátráltatja a villanyautó terjedését Még jó hogy az összes villanyautót amit legyártanak azonnal eladják.
De végülis nem kell érteni semmihez, odaírjuk hogy a “szakértők szerint” és el van intézve. Ebben a világban úgy sem kell értéket hozzáadni semmihez.#299 “vidéken” élek, elsődleges autó, jelentem hibátlanul üzemel. Soha nem volt gond a hatótáv, amitől itt annyian tartanak.
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz cinemazealot #304 üzenetére
Ajánlom figyelmed a hozzászólások elolvasását, néha hasznos tud lenni..
Persze normális stílusban: Napelemről beszéltem, a linkekben nem csak arról van szó. Akkor miről beszélünk.
A legviccesebb hogy az alapvető feltételezés az volt hogy azért nem lesz elég áram a jövőben mert a napelemből megtermelt energiát nem tudjuk eltárolni. Azt hogy ezt hogy sikerült kimatekozni, ne kérdezd mikor jelenleg sincs ilyen jellegű probléma, és jelei sincsenek.
És érdekes módon ilyenkor kizárólag Németországot tudjuk vizsgálni. Ha a magas villanyautóárakat, a villámtöltők hiányát, a kevés támogatást kell nézni akkor hirtelen tudunk Magyarországot is nézni.
(Németországban politikai okai vannak az atomerőmű leállításának, semmi köze a villanyautózáshoz.)Tewe013: Nem etetem többet a troll, bocsi.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Azt hogy nem akkor kerül sokba az autód mikor megveszed, hanem mikor eladod / lecseréled / megszabadulsz tőle.
batai15: akkor egyik új autó sem olcsó
sheratan: Azért ez nem azért van mert Musk nagy zseni lenne (emiatt). Jelenleg nagyobb aksi -> nagyobb súly -> nagyobb fogyasztás -> kevesebb hatótáv.
A helyzet az hogy nincs szükség nagy hatótávra. Sőt kimerem jelenti hogy télen nyáron 130km/h sebességgel min 300km minden átlagos embernek bőven elég. Ami itthon probléma az a villámtöltők hiánya vidéken, emiatt bizonyos helyzetben jól tud jönni a nagy hatótáv. Még.[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Biharban élek, nem kell elmagyaráznod. Ettől függetlenül mindenki két kézzel szórja ami van. Így nem kell meglepődni hogy nem lesz autó / ház
Egyébként egy olcsó használt autó sem lesz "olcsó", mert az üzemanyag ugyanannyi és a szervizre ráköltöd a gatyád. Ja és nem akarok okoskodni mert tudom milyen ha nincs, tehát csak arra telik. Akkor sajnos nem sajnos nem kell autót fenntartani mert a belső égésű autó fenntartása egyszerűen sokba kerül most. (Nyilván aki ezt megteheti)„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Mindenre lehet példát találni. Én sajnos azt látom hogy az emberek jelentős része úgy költ mintha nem lenne holnap. Ezt úgy kell érteni hogy többet mint a bevétel. Hó végén bejön egy hirtelen kiadás (mondjuk 30ezer forint) és nem tudja kifizetni, kölcsön kell kérni.
Nem mondom azt hogy mindenki kenyeren meg vizen éljen. De ha nem figyelsz oda a költségekre akkor kereshetsz te "bármennyit". Aztán meg a legkönnyebb irigykedni meg szitkozódni. Szóval nekem nincs bajom az ilyen emberrel, csak aztán ne másban keresse a hibát. Na ilyen embert még nem láttam..
És nem nyaral ,nem vesz magának kb semmit.
Tisztelen a kivételnek, de ezen olyan jót mosolyogtam. Sok ilyet ismerek. Van olyan akik covid előtt minden második héten kirándultak hol külföldön hol itthon. Persze csak 1-2 napra. És aztán simán elmondják szomorúan hogy ők idén sem tudtak elmenni nyaralni mert nincs pénz és bezzeg másnak (nekem) olyan könnyű. Erre mondom hogy akkor az a tucatnyi kirándulás? Óh hát az nem került sokba. Mondom Milánóba? Áh oda csak 40 ezer (nem emlékszem pontosan) volt a repülőjegy. Mondom persze, másra meg nem is költöttetek... Tehát vannak ilyenek. A nem veszünk kb semmit is ismerem, hétvégén bevásárlás során mindig találkozok ilyennel. Általában nekik tele van a kosár minden sz@rral nekem meg majdnem üres (magyarul annyi van benne ami kell). Persze tudom, az élelmiszer az alap, csak nekünk magyaroknak alap a buli, a pia, a cigi, az autó, a csúcstelefon, az előfizetés, az albérlet, a nyaralás, fesztivál, trendi ruha minden alap.
Szerintem teljesen beleillik a villanyautózáshoz jelenleg, hiszen rengeteget lehet vele spórolni.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz tha_answer #737 üzenetére
Nem mert sosem szoktam lemerülni. Nem hogy autóval amivel sokkal nehezebb megcsinálni.
Ahogy benzinből sem fogytam ki sose.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
20-ra? Magyarországon nagyon zöld villanyautóval járni, és ez minimum az európai átlag. Nem én mondom, hanem a link amit hoztál. Milyen érdekes mikor értelmes helyről nézzük az információkat, egyből az van amiről mi beszélünk..
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Magyarországon hasonló kategóriában vizsgált villanyautó 20-60ezer km alatt behozza a co2 többletet. Most. Persze a legjobb lenne ha semmi co2-t nem termelne tegnapra. Bár ilyen létező jelenségek lennének az építőiparban, a textiliparban, az élelmiszeriparban. Soroljam? Jó lenne ha megértenétek hogy ezért van minden tájékozott ember “elájulva” a villanyautózástól. Mert ez a szárazföldi közlekedés környezetterhelési problémáját megoldja legalább 100 évre, de igazából mondhatnám azt hogy véglegesen. Már a kétezres évek elején.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Hagyd. Leafet hozza fel, mert azt hozták fel a híresebb autós portálok. I3, tesla model s, renault zoe aksival nem jönnek. Nyilván nem mert ott van fűtés, és sokkal lassabb a degradáció. Ellenben jönnek a legelső “szériában gyártott” autójával a teslának hogy hát azért 6-7 év után csak van hibája a tesla első autójának, na ezért sz@r a villanyautózás (Jelzem tényleg rengeteg gyermekbetegsége volt. Bár mondjuk egy újonnan megjelent bmw audi szériának is hasonló mennyiségű van, csak ott már mindenki hozzászokott.)
Az van hogy akit nem lehet meggyőzni azt nem lehet meggyőzni. Nekem is van sok olyan ismerősöm aki ugyan nem tudja megmagyarázni hogy miért de szerinte sz@r a villanyautózás. Szerinte az, az úgy van és pont. Na ő pont olyan ember mint akik szétspammelik a villanyautó topikot.forceberg: Beetetés? Fejtsd ki kérlek!
Ha az árra célzol, annak semmi köze a környezetszennyezéshez. Én mindig elmondom hogy nem kell arra számítani hogy 50 év múlva olcsóbb lesz az autózás mint most. Csak zöldebb. Igen biztosan drágább lesz az áram majd egyszer, egyszer majd elveszik a zöldrendszámot, az ingyen parkolást, a többi igen komoly kedvezményt. Egyszer. Valószínűleg majd akkor ha fejlődik az infrastruktúra és sokkal több lesz az e-autó. De ez miért baj?[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Jelenleg semmit nem old meg az a pár darab amit eladnak
Ebben teljesen egyetértünk. Ezért lenne jó ha a tényekkel mindenki tisztában lenne, és nem mosnánk legalább mi emberek egymás agyát.
ahhoz meg, h jelentősen növekedjen az eladott mennyiség jelentősen csökkenie kell a felárnak
Nem, ahhoz kéne elég akkumulátor ugyanis olyan rövid idő alatt olyan nagy mennyiségűre lenne igény amelyet nem tudnak jelenleg előállítani.
Felár meg nem igazán van, ez is már százszor le lett írva. Vételárban van felár, na de az autó árát még mindig nem vételárban mérjük.
majd évek múlva fog kiderülni, h valóban tud-e kellően nagy áttörést elérni ez a technológia.
Már most porba tiport egy több mint 100 éves agyba főbe fejlesztett, technológiát. Mondanám hogy egy évtized alatt, de inkább annak a fele kellett hozzá. Ezek után kár kételkedni.“A tájékozott ember több helyről tájékozódik és nem kajál be mindent amit eléraknak az EV marketingesek, pl. "most csak ezt tudjuk felmutatni, de majd a jövőben nagyon jó lesz!" “
Nem hiszem el hogy elhiszed amit leírsz.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz tha_answer #1014 üzenetére
Semmit nem mond el. Én is tudok olyan felmérést csinálni ahol a megkérdezettek 100%-a azt mondja hogy itt nagyobb a jólét mint sógoréknál. Nem értem miért téma még ez, minden tényt elmondtunk. A többi már az embereken múlik.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz Donki Hóte #1020 üzenetére
Nem nagyon lehetsz benne a villanyautózásba ha még újdonság a villanyautó otthoni töltése.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz Donki Hóte #1028 üzenetére
Ez szimpla butáság, mindenhol jó ha villanyautó van. Az hogy Budapesten lenne a legfontosabb a városi levegő rossz állapota miatt az megint más kérdés. És ott is van garázs, ahol lehet tölteni egyébként. Persze nem mindenhol, de nem mintha most mindenki holnap villanyautót szeretne venni. Társasházi töltésre helyi töltők lesznek. Nem értem miért akarod mindenáron bebizonyítani hogy a magyarországi villanyautós töltőhálózat nem tart ott hogy minden ember villanyautóval járjon mikor 2020-ban ez egyáltalán fel sem merül? Ez csak kötekedés, melynek semmi értelme.
Ezt a kérdést majd akkor kell feltenni mikor betiltják az egész országban vagy csak Budapesten a belső égésű autókat. Addig teljesen felesleges.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz Somatom #1040 üzenetére
De ha társasházaknál ott lesz a töltő, kertes háznál alap a töltés, az autó pedig 500km-t elmegy télen nyáron városban pályán akkor hol lesz kényelmetlenebb? Mert nem kell kútra járni, csak nagy utak megtételekor.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz 7Heads Drago #1112 üzenetére
Nem az autók a legnagyobb baj.
Ezzel minden értelmes ember tisztában van. Ha megnézed az építőiparban is pontosan ez történik. Minél inkább kevesebb fogyasztású épületeket építünk, minél kevesebb anyagból és minél környezetbarátabb anyagokból. Ugyanígy javul az elektromos áram termelésének megújuló/nem megújuló aránya. Nem csak az autóknak hanem a teherhajóknak, gyáraknak is szabályozzák a károsanyag kibocsátását.
Tehát azt mondani hogy nincs javulás Európában nagy hiba. De nehéz az Eunak beleszólni abba amit nem ő kezel. Nehezebben szól bele a textiliparba, nehezebben szól bele az informatikai termékekbe. Láthatod az iphonennál még azt a szerencsétlen usb c-t sem tudja elérni, pedig mennyi gond van még azon kívűl is.
Teszem hozzá hogy a felhasználó ott is beleszólhat. Vehet jobb minőségű ruhát drágábban, vagy egész egyszerűen kevesebb ruhát. Csak az embereknek kell évente 5db pólót venni mert miért ne. “Nem ártok én ezzel senkinek”. Telefonnál is nyugodtan kilehet tolni a telefoncserét, nem kell váltani csak azért mert 2 év után lejár a hűség. Vagy ott van a fairphone megoldás ha valaki nagyon zöldebb akar lenni, itthon mindenki számára elérhető.
Csak ugye mi a helyzet? Az emberek számára nagy kompromisszum az hogy nem jár mindig divatos ruhában. Az emberek számára kompromisszum az hogy adott áron sokkal gyengébb mobilt kapsz. Na de egy belsőégésűből átülni villanyban nem hogy visszafejlődés, hanem fejlődés konkrétan jelenleg olcsóbban. Ez a nagyon nem mindegy. Az ember érdekember, akkor 10/9 akkor lesz zöld ha kényszerítik vagy ha érdekében áll.
Én szívesen várom azokat a reális gondolatokat mellyel a többi iparágban is hasonló eredményeket lehetne elérni ilyen rövid időn belül, fájdalom nélkül.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz 7Heads Drago #1122 üzenetére
3000 forintért nem fogsz minőségi pólót kapni elhiheted.
És nem kell 20-30 évig hordani, már az is jó ha 5-ig hordod. Hiszed vagy sem az emberek 1 de max 2 szezon után kidobják a ruhákat. Itthon, nem nyugaton hanem a csóró Magyarországon.
Ez a régen minden jobb volt a kedvencem. Pl mennyit hallom hogy régen egy farmer egy életre készült. Aztán megkérdezem mégis mennyit hordták azt a farmert. Ja hogy csak ünnepnapokon.. Évi 10 alkalommal. Ja és nem a fizetés sokadrésze volt, hanem több mint egy havi fizetés.. Dejóvolt..
Az kétségtelen hogy jobb volt a minőség míg nem kínából jött be ez a sok sz@r. De az emberek vigyáztak is a ruhára? Miért? Nem azért mert annyira tudatosak voltak, hanem mert drága volt. Nem az volt hogy kit érdekel ha tönkremegy a póló, 2-3 órabérből veszek másikat mint most.
Egy jó minőségű gumicsizma ma se megy tönkre. De nem a 2e forintosra kell megint gondolni.
Elektromos cikk nem ruha, jó lenne nem keverni mert teljesen más a kettő.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Ebbe csak az nincs benne hogyan lett kiszámolva a terepjáró ökológiai lábnyoma. 3l /100km? Vagy mennyivel számolták? Szerviz, kötelező szervíz, kopóalkatrészek? Légszennyezés, gumikopás, fékpor?
És oké, co2 adó a háziállatra. Na de a kóbor állattal mi lesz? Azzal akit utcára engednek amiatt mert nem akarják befizetni az adót. Hogyan ellenőrzik hogy nálad van háziállat?„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz E.Kaufmann #1294 üzenetére
mert többen is úgy látjuk, kutya idők jönnek, vagy már itt is vannak.
Amúgy igazad van. Nekem is hiányoznak azok az idők mikor még manuális váltóval kellett bohóckodnom mert az összes automata egy hulladék volt, mikor heti minimum 45 percet töltöttem tankolással akár -10fokban. Mikor télen jéghideg kocsiba ültem be, nyáron meg tűzforróba, télen melegíteni kellett az autót majd lassan menni hogy kíméljem. Persze a motorzaj is hiányzik, borzasztó dolog ha csend van alapból menetközben. A villanyautó menetdinamikája pedig szörnyű, mikor több száz lóerős szörnyeket hagysz ott lámpánál egy városi bevásárlókocsival. Persze mikor gyalog vagy kerékpárral közlekedek jövök rá hogy mennyire rossz hogy nem füstölök senki mögé. Milyen rossz is lesz!
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz bambano #1296 üzenetére
vannak, akik tudnak váltani kézzel, vannak, akik nem
Micsoda bölcsesség! Ha van lehetőségem inkább nem dolgozom 0-24ben csákánnyal a bányában. Pedig megtehetném. Ugyanígy inkább nem használok manuális váltót, pedig megtehetném. De te gondolom csákánnyal bányászol pedig csinálhatnál mást.ha te 45 percet töltöttél hetente tankolással, akkor mennyit töltöttél volna ampervadászattal? heti két hetet?
Heti 20 másodpercet. Tudod áram van itthon, benzin nincs. Meg aki már töltött kannából az tudja hogy nem a világ legnagyobb élménye hogy finoman fogalmazzak.télen nem azért ültél be hideg kocsiba, mert az nem villany, hanem azért, mert nem volt állófűtés az autóban.
És melyik autóban van állófűtés? Mennyire hatékony? A villanyos autók zömében van, a belsőégésűnél ez hogy néz ki? Extra vagy alap? Mennyibe kerül?
cserébe nem lopták el másodpercek alatt interneten az egész kócerájt.
Én nem tudok róla hogy ellopták volna-e az autómat. De te biztosan jobban tudod, hiszen kb mindent rosszul tudsz a villanyautókkal kapcsolatban. Mindig az a leghangosabb aki leginkább nem ért a dolgokhoz. Ez van.igen, a v8 az a pokolban is v8. de még a v6 is.
Tök jó a v8, csak nem városban, nem akkor ha szereted a csendet, nem akkor ha zöld akarsz lenni és különösen nem akkor ha takarékos. Szervizről, karbantartásról nem is beszélve. Az autók hány százaléka v8? Mennyi az ára?
menetdinamikában nem csak az van, hogy 100-ig gyorsulunk egyenesben.
De az van. Rohadtul nem érdekel egy értelmes embert sem a gyakorlatban hogy gyorsul 70 után. Az autópálya nem a gyorsulásról szól hanem az egyenletes tempójú gyorsabb haladásról.
az is benne van, hogy kanyarodni kell, néha driftelni, stb. egy rendes vényócat vezetni kellett, nem volt nyápicoknak való.
Igen, 20 éves autókból könnyű ezt gondolni. Valóságban az autó egy közlekedési eszköz, csak magyarhonban még mindig sokan ott tartanak hogy az autótól lesz valaki valami. Ha sportautót akarsz akkor vegyél egy xboxot, vagy menj el évente élményvezetésre. Hidd el olcsóbban jössz ki.Én meg totál hülye vagyok hogy etetem a trollt.
De muszáj mert sokan megpróbálják elferdíteni a valóságot.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Itthon a magyar proli megmondja hogy a nyugati gazdag ember azért nem vállal gyereket mert önző. Mert logika.
Odáig nyilván nem jutnak el hogy egy értelmes ember nem fog úgy gyereket bevállalni ha tudja hogy nem tudja legalább azt az életszínvonalat biztosítani amit szeretne / ami neki volt / amibe ő jelenleg él. A magyar proli ehelyett felvesz hitelt hitel hátán, ha a dolog bukik majd szidja az országot meg mindenki mást. A gyerek pedig majd szív mert a szülei nem voltak tudatosak.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz bambano #1316 üzenetére
teljesen rossz nézőpont. azt csináld, ami neked tetszik.
Teljesen jó nézőpont. Pont azt csinálom.
akkor te szerencsés vagy. a teslákról gyakran derül ki olyan hiba, amivel másodpercek alatt ellopják őket. egy hete lehet kb. az utolsó alkalom, amikor ilyen kiderült.
Nem vagyok szerencsés, csak nem vagyok hiszékeny bolond mint sokan. Az a legutóbb az számodra az első alkalom ugyanis mindenki ráállt a teslára mert mindenkit ez érdekel. Meg hát ugye nem azért kapják a pénzt hogy szépeket írjanak róla. Gondolom te saját példádból tudod, hiszen ellopták a tesládat. Inkább arról beszélj hány ember tesláját lopták el emiatt. Na?
Miközben rohadtul nem hoztál fel egy példát sem mert nem tudsz. Képtelen vagy rá, pedig kértelek hogy hozzál! Teljesen megbuktál, fáradj át a dízeltopikba.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz Depression #1330 üzenetére
Nem ez volt a válaszom, olvasd el újra. Aki meg nem tud kifizetni egy fél lakás árát új autóra az ne vegyen új autót. 10 éve is fél lakás ára volt, akkor miért is jönnek a “kutya idők”?
Ki is a troll?[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz dabadab #1336 üzenetére
Nem érted. Mi lesz velem v8 nélkül? Ki fog felébreszteni alvás közben, ha nem az a személy akinek hobbija hogy hajnalban a sebességkorlát sokszorosával közlekedik szórakozásból? Hogy fogom tv-ből hallgatni a csodálatos hangját? Hogyan fogom utána szapulni a villanyautókat a 20éves 1.4-es autómból? Hiszen a villanynak nincs jó hangja érted a v8-nak meg van! Engem nem érdekel hogy mennyi autóban van v8! De létezik, és ettől én többnek érzem magam. A Föld? Az meg kit érdekel. Mire már gondok lesznek én úgyse élek..
Csak a v8„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz Depression #1346 üzenetére
Hogy ne csak idézgessek: Nálunk (Borsod) nem egy fél lakás ára egy elektromos autó, hanem közel egy teljes lakásé.
Örülj neki, legalább olcsó az ingatlan.
Mire az itteni fizetésekből vesznek majd általatok lelakott elektromos autó, az már gazdasági totálkáros lesz
Nem hiszem hogy Biharban annyival magasabbak a bérek. Minden csak felfogás kérdése.
mert egy akksicserét itt semmilyen átlagember nem tud megfinanszírozni.
De a szervizre, üzemanyagra, esetleg parkolásra van lóvé mi?
Mi 400k-ért vettünk egy kisautót 6 éve, és azóta is azzal közlekedünk 2 település között.
Elhiszem, ti így döntöttetek. És?
Ez a jellemző itt.
Erről én tehetek?
És ennek is van 2 véglete: aki a 400k-es kisautóját szigorúan karbantarja, jobban, mint te a 10m-sodat
Fogalmad sincs hogy tartom én karban az autót. Innentől kezdve nem értem a feltételezést.
és van, aki addig megy vele ráköltés nélkül, amíg alkatrészként el nem adja a végén. Bontóba nem viszik, mert az pénzbe kerül.
Igen ilyen is van. De hogy jön ez ide?
Bármely csoporthoz odaállnál, hogy mostantól ne legyen autód, ha egy ház árát nem tudod kifizetni, még töltened sem kellene az autódat, mert repülve hazajutnál, úgy picsán lennél rúgva a felsőbbrendűségeddel együtt.
1. kik rúgnának picsán? A borsodiak? Azok akik addig keménykednek míg nem tartassz nekik bemutatót? Nők és kisgyerekek ellen könnyű játszani az észt, aztán meg a majdnem a mentőt kell hívni a csőcseléknek. Értelmes emberek megbeszélni szokták a dolgokat, nem "picsán rúgni". De ha valaki megakarja kapni a magáét nem szoktam tiltakozni.
2. Engem aztán marhára nem érdekel az ha az úriemberek képtelenek autó nélkül közlekedni. Akkor járjon 20 éves autóval, csak aztán ne irigykedjen. Ha 22:00 után nem megy busz akkor nem megy, ha két óránként jön akkor két óránként jön. De ne csodálkozzunk hogy valaki sehol nem tart ha 18 éves kora óta tankolja az autót.
3. Ez rohadtul nem felsőbbrendűség. Nem a villanyautó hiábája hogy az autózás pénzbe kerül. Ez meg egy villanyautóról szóló cikk, tehát teljesen jogos a felvetés hogy miért is lesz sz@r emiatt a jövő? Mikor az új autó mindig drága volt, benzines dízel is most és ezelőtt bármikor.
A kocsidért sem kellene visszajönnöd, mert a GPS-eden kívűl amúgy sem találnál már mást a koordinátákon.
Egyrészt az ember vigyázz amikor olyan helyre megy ahol tudja hogy sok a csőcselék haszontalan parazita.
Másrészt GPS? Ember 2020 van. Nem csak oda vannak általam eldugva követő rendszerek, 1 órán belül ott lennék és addig kapnák az áldást míg azt is megbánnák hogy megszülettek. Rossz emberhez írod ezeket, nem pesti instasfeszítős kondis helyről származom..Remélem te nem hozzájuk tartozol.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 11
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Ukrajnai háború
- Androidos tablet topic
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OLED TV topic
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Politika
- További aktív témák...
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC
- AKCIÓ !! M3 Chip - MacBook Pro 14" 8C CPU / 10C GPU / 8 GB/ 1 TB / Bontatlan / Magyar
- Tidradio td-h3 akkumulátor
- HP ZBook Studio x360:i7 9850H,32GB,512GB,P2000,15.6" UHD 3840x2160 TOUCH 600nit 100%AdobeRGB,HP gari