- HBO Max & OD topic
- Windows Insider Program
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Facebook és Messenger
- Mikrotik routerek
- Milyen NAS-t vegyek?
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tewe013
őstag
Látom értelmes feltevésekre nem sikerült értelmesen válaszolni, de azért érdekelne, hogy ebben a részben mi volt a nevetséges? "Nem tudom, hogy feltűnt-e, de éjszaka nem süt a nap. Télen meg nappal sem túl hatékony. Az emberek zöme pedig éjszaka töltené az autóját. Ez csak egy probléma a napelemmel. Az előállítása sem túl környezetbarát, avulási ideje van, és nagy terület kell neki."
-
-
Tewe013
őstag
Előbb még azt írtad, h már tároljuk az energiát most meg azt, h nem csak, h nem tároljuk, de jelenleg nincs is rá szükség ami meg megint csak nem igaz. Jelenleg, ha megtudnánk oldani az energiatarolást kellően nagy méretben és megfelelő hatásfokkal Németország le is lőhetné a szénerőművei nagy részét, na ennyire nincs szükség erre jelenleg.
-
Tewe013
őstag
Összevissza beszélsz, egyik hozzászólásodban cáfolod a másikat és látszik, h lövésed sincs a témáról, de ahelyett, h beismernéd, h hülyeséget írtál kioktatsz másokat, itt te vagy a troll. És nem nem kerül eltárolásra az energia amit megtermelünk napenergiával egyből megy a hálózatba onnan pedig a fogyasztókhoz. Ja és attól még nem lesz dízelfan valaki, mert helyén tudja kezelni a dolgokat és megcáfolja a hülyeségeket amiket te tényként kezelsz.
-
Tewe013
őstag
Igaz, h a gyári fékekkel megvan addig csak addigra már általában túl van egy akksicserén, de ha azon nem is egy motorcserén minimum. Legalábbis azokban a sokat futott Model S-ekben amikkel én találkoztam és oké, hogy garanciában cserélték ezeket, de nem hat annyira zöldnek ez.
-
Tewe013
őstag
Én egy szóval sem mondtam, hogy a belsőégésű motorral szerelt autók hibátlanok. Az megint más dolog, hogy most mit írnak rá, h mennyi ciklust bír, majd az idő eldönti mekkorát hazudtak. Most én azokat tudom megnézni amik már használatban vannak és azt látom, h azok nem teljesítenek túl fényesen. Az összes 90ezer körül futott Leaf 60% körüli akksival szaladgál ami számomra kicsit kiábrándító, de kíváncsian várom, h mit hoz a jövő.
[ Szerkesztve ]
-
Tewe013
őstag
Jelenleg semmit nem old meg az a pár darab amit eladnak, ahhoz meg, h jelentősen növekedjen az eladott mennyiség jelentősen csökkenie kell a felárnak, majd évek múlva fog kiderülni, h valóban tud-e kellően nagy áttörést elérni ez a technológia. A tájékozott ember több helyről tájékozódik és nem kajál be mindent amit eléraknak az EV marketingesek, pl. "most csak ezt tudjuk felmutatni, de majd a jövőben nagyon jó lesz!"
[ Szerkesztve ]
-
Tewe013
őstag
Szalmabáb érvelés nagyon megy, sehol nem állítottam, h szar a villanyautózás, sőt én inkább vagyok villanypárti, mint villanyellenes csak van egy egészséges szkepcitizmusom a témában, nem lehet mindenki elvakult szemellenzős. Ha eljut oda a dolog, h lesz az én preferenciáimnak megfelelő villanyautó akkor nagyon szívesen beruházok egyre és addigra remélhetőleg a közösség sem lesz ilyen "aki nincs velünk az ellenünk" mentalitású.
-
Tewe013
őstag
Ezek tények, nem is vitatkozom egyikkel sem, talán annyi, h azért az elektromos autóknál is jönnek még a CO2-höz dolgok. De akkor maradjunk az 50%-nál ami igazából nagyon jó lenne, ha belátható időn belül a járműpark nagy része elektromos lenne, de a jelenlegi helyzetben nem sokmindenre elég szerintem.
-
Tewe013
őstag
válasz Ezekiell #912 üzenetére
Semmi csúsztatás nincs benne, mert a grafikonon több helyen is szerepel, h mit vesznek alapul és ott ez a helyzet, egyébként lehet ennél rosszabat és jobbat is találni. Azt sem látom, h ez a grafikon bármit átlagnak próbálna beállítani amikor tisztán és olvashatóan oda van írva, h hol ez a felállás.
[ Szerkesztve ]
-
Tewe013
őstag
Azért vannak előnyei: jóval tisztább üzemanyag, igazából így 0-ra csökken a CO2, mert amit elégetünk azt utána le is kötjük, megmarad a gyors tankolás, a nagy hatótáv és nem kell mindenhol nagy hálózatfejlesztésekbe kezdeni elég ott ahol a szintetikus üzemanyagot előállítják.
Ez nyilván csak egy elméleti dolog, mint ahogy jelenleg még sok minden más pl. az elektromos autók jövője körül.[ Szerkesztve ]
-
Tewe013
őstag
Alapesetben benzinkúton sem kell semmilyen adatot megadni, ha tankolok. Számlát külön lehetne kérni az oszlopon is és bepötyögnéd az adataid. Jó, értem ez így veszteséges, akkor legyen 1 app amivel tudok bárhol tölteni, ez költségekben nem egy nagy dolog csak a szolgáltatóknak kéne megegyezni. A jelenlegi módszer nagyon nem életszerű. Előre nézzem meg, h melyik szolgáltatónál fogok tölteni töltsem le a saját appját, regisztráljak, ha hosszabb útra megyek és esetleg 2szer is tölteni kell akkor meg szedjem le még1 szolgáltató appját és regisztrálj oda is. Ezt a koncepciót nem egészen értem, hogy gondolták, de remélem csak átmeneti.
Új hozzászólás Aktív témák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!