- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- DIGI kábel TV
- Synology NAS
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Ubuntu Linux
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- YouTube
- Sweet.tv - internetes TV
Új hozzászólás Aktív témák
-
nemlehet
őstag
"előre tervezhető vidéki családlátogatás, külföldi nyaralás élethelyzettől függően megoldható egy kölcsönkért céges kocsival, vagy egy jóbaráttal pár napra elcserélt dízel kombival is, aki adott esetben félig lebiggyesztett szájjal adja majd nekünk vissza az élvezetes városi cirkáló kulcsát, mikor hazajöttünk."
Uhh ettől azért nem csak kiakadt a bullshit mérő de még a marketinges meetingen való enyhén műszálas ingbe ragadó izzadtságszagot is érezni rajta.
Az embernek azért van saját autója, azért tartja fent, gondozza, fizeti rá az adókat hogy ne függjön másoktól. Én én évi 4-6x megyek vidékre 3-5 napra. Ez nem sok, de pont olyan hosszú hogy azért ennyi időre bérelni valamit már elég borsos, és túl van már a szívességen is. Rengetegen vannak így, évi párszor kell a nagy hatótáv de akkor nagyon. Plusz azért a kölcsönautó mindig stressz, mi van ha összetörik, akár én hibámból akár nem abból, mi van ha alattam rohad le, mi van ha ellopják stb... Persze mindig van megoldás, lehet biztosítást, kölcsönszerződést stb kötni, de megint visszakanyarodunk oda ha már fenntartom a sajátom akkor fene fog ezzel macerálni meg plusz pénzt költeni.
Aztán még odaszúrnám hogy itthon ez még csak nem is olyan égető probléma, lévén kicsi az ország, de nyugaton azért bőven vannak távolságok, személyesen ismerek több embert aki 200 km felett ingázik, mert a német autópályán hipp-hopp ott van. Ok hogy ott sem általános, de nem is ritkaság.
Én úgy látom jelenleg ezek a 150-250 km hatótávú kocsik gyerekkel rohangálós 2. autónak jók. Viszont ehhez meg drága, szóval tényleg csak a felső középosztály (meg tőlük felfelé) akik tényleg érdemben tudnak ezzel gondolkodni. Le lehet nyomni a kisember torkán persze, meg meg lehet ideologizálni, de ez kompromisszumos játék a mai napig. Plusz ugye egy lakásban lakónak pláne macerás tud lenni ha nincs garázs vagy udvar ahova be lehet állni.
Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3
-
nemlehet
őstag
Semmi bajom a villanyautóval tényleg jó nyomaték meg a karakterisztika. De azért tedd a szivedre a kezed ez a mondat:
"adott esetben félig lebiggyesztett szájjal adja majd nekünk vissza az élvezetes városi cirkáló kulcsát, mikor hazajöttünk."
Ez még egy prospektusban is szemöldökfelhúzást eredményezne olyan marketinges. Persze meg a fű is zöldebb lesz meg az asszony is fogy 3 kilót..Én csak idén 20-szor mentem Tapolcára. Ebből ötször e-autóval (tesztcucc). Semmi szívás nem volt, bár én a végponton tudok tölteni.
Én messzebb megyek, Esztergom-Pécs. Tapolca (feltételezem Bp-ről) olyan 150-170 km, Esztergom-Pécs meg 250. Az előbbi azért a legtöbb elektromos autónak megvan ha nem nyomod és nem kell klíma vagy fűtés, az utóbbi meg ahogy olvastam a valós tapasztalatokat sajnos a legtöbb autónál igényelne legalább valamennyi útközbeni töltést. Én nem láttam gyorstöltőt egyik kúton se ami útba esik ergo azért kell ott szobrozni egy 30 percet ami az amúgy is hosszú úton elég kellemetlen. Megint ismétlem mindenre van megoldás, de ilyen áron ahogy a kocsik mennek az ember nem kompromisszumokat akar megoldani. És érdemben gyártói oldalról meg "hívő" oldalról ezeket legfeljebb szőnyeg alá söpörve látom, megoldás, terv, roadmap nincs rá.Pont erről szól a cikk második-harmadik oldala.
Oké, ez igaz, csak azért a cím és első oldal erősen click-ragebait. De lehet csak nekem van már nagyon péntek.Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3
-
nemlehet
őstag
Szerintem félreértettél, napi szinten használom a kocsit ingázáshoz mert változó műszakban dolgozok és van olyan amikor még nincs, illetve olyan is amikor már nincs tömegközlekedés. Arról nem is szólva hogy olyan 2,5 óra lenne volán+BKV kombóval (szar a csatlakozás) így meg kb 50 perc és szerencsém van mert a cég udvarán meg lehet állni.
Az ingázáshoz elég lenne egy elektromos, de mivel évente többször kell vidékre menni (250km-nél kicsit nagyobb távolságra) ezért oda már nem.Az a vicc hogy ahol legjobban kihasználható lenne az elektromos kocsi és legkevésbé probléma a hatótáv (ha a töltési mizériától eltekintünk) az a nagyváros, de pont ott szokott lenni jó tömegközlekedés amivel tulajdonképpen oda lyukadunk ki hogy felesleges a kocsi.
Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3
Új hozzászólás Aktív témák
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- MG4 menetpróba
- Vezetékes FEJhallgatók
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Vicces képek
- Escape from Tarkov
- koxx: Bloons TD5 - Tower Defense játék
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- További aktív témák...
- Ratchet & Clank Rift Apart PS5
- Új, Bontatlan MacBook Air 13 M1 chip modell eladó! Újat használt áráért számlával garanciával!!
- Razer Blade 16 2023 (i9 13950HX,RTX 4090 16Gb, 32GB DDR5 5600Mhz, 2x 1TB, 16" Dual UHD+FHD+ MiniLED)
- Lenovo Thinkbook 15 G2 i5-11TH/16Gb/256 Gb SSD/Full Hd
- I7 - GAMER /8700K + VÍZ - Z370 - 16GB DDR4 - 512GB NVME - 4TB HDD -RX 6600/8GB DDR6- 700W - RGB HÁZ