Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tomy Yayo

    senior tag

    Nem is tudom... Ha egy hangyaf**nyit is, de szerintem drágább, mint a konkurencia, ha mindent néz az ember, méret, hatótáv, stb. és ha egy kisautóra ennyit kiad valaki, akkor az az utolsó 1-2 millió is biztos a foghúzás fájdalmával ér fel. Ráadásul egy Leaf még mindig sokkal autóbb autó ennél, beltér, csomagtér terén, nem is lóg ki a forgalomból, csak a csendjével :)

    Ezen kívül szörnyű szerintem, hogy alapvetően már 10+ éve tart ez a fene nagy "e-forradalom", és még mingid 10-nél kezdődnek. Be kéne esnie egy Leaf kategóriának 7-8-ra. Még akkor is drágább lenne, mint 1:1 benzines de már csak annyival, hogy komolyan elgondolkodjon az ember.

    [ Szerkesztve ]

    Régi megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=Tomy Yayo

  • Tomy Yayo

    senior tag

    válasz Ezekiell #118 üzenetére

    Bármely másik energiatermeléshez képest még mindig elenyésző. A "legtisztább" energia még mindig az atom, teljes élettartamot, szennyezést, hulladékot, mindent figyelembe véve. Rengetegen dolgoznak a biztonságosabbá tételén, minden új reaktor biztonságosabb az előzőnél. Ezen kívül az "elhasznált" fűtőelemek messze nem elhasználtak, csak a meglévő technológiával ennyi nyerhető ki belőlük. A másik irány ennek az aránynak a feltornászása. Többek között Bill Gates is dolgozik ezen, Kínában már nyitni is akartak egy erőművet az "elhasznált" elemek hasznosítására, csak aztán jött a kereskedelmi háború. Netflixen van erről egy elég friss doku, Inside the brain of Bill Gates, vagy valami ilyesmi (egyébként ahogy ott láttam el se ássák, csak ilyen "kapszulákban" tárolják egy nagy telepen).

    [ Szerkesztve ]

    Régi megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=Tomy Yayo

Új hozzászólás Aktív témák