Új hozzászólás Aktív témák

  • kuntics

    aktív tag

    válasz nemlehet #7 üzenetére

    Csak 2 rövid sztori ehhez kapcsolódóan:

    -otp bank,egy alszámlát akartam megszüntetni. Sorszám,majd kb másfél óra után odakerültem az ügyintézőhöz. Felvázolom a helyzetet,majd jött a válasz. Azt csak egy kolléganője tudja megoldani,átirányít oda. Újabb 1 óra pihi,majd sztori ismertetése,az előző ügyintézőssel kiegészítve. Kerek szemek, meg csodálkozás,mert ez első ügyintező is meg tudta volna oldani,de hát ez van. Nettó 2 perc érdemi munka mellé 2,5 óra időrablás

    -erste bank, lakástakarékos kérdés. 4 éves szerződés,2 év után előre akartam hozni lakásvásárlás miatt. Első körben e-mail,ott jött is az infó,hogy megoldható,honlapjukon is hirdetik. Ezután bementem személyesen,ügyintéző nő szerint csak megszüntetni lehet a szerződést,előre hozni nem. Sem az e-mail,sem a saját honlapjuk hirdetése nem volt elég indok,hogy érdemben foglalkozzon az üggyel. Ott el is gondolkodtam a felmondással, ki tudja mit művelnek a pénzemmel ott bent :)

Új hozzászólás Aktív témák