- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Synology NAS
- Mesterséges intelligencia topik
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- Otthoni hálózat és internet megosztás
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kansas
addikt
"75 % render + RIS nem ugyan az mint a DLSS ." - nem, valóban nem ugyanaz, a végeredményt tekintve több fps-veszteségért rosszabb képminőséget nyújt a DLSS, és ez tovább romlik, ha még image sharpeninggel is nyakon öntöd, mert bár a képminőség javul, a teljesítményvesztés is vészesen közel kerül a natív 4K renderinghez.
Pontosan tudom, hogy a DLSS hogy működik, de az összehasonlítás szempontjából ez lényegtelen - erre mondtam, hogy leragadsz a low-level részleteknél.
Lényegét tekintve a DLSS egy NVidia-only AA metódus, tehát ha úgy nézed, hogy:
- 75% render + DLSS + Freestyle image sharpening
- 75% render + AA + RIS
mindjárt teljesen almát az almával összehasonlítás lesz.És mielőtt a dedikált HW(Tensor) támogatással jönnél, megjegyzem, hogy az AMD is HW-ből támogatja az AA-t, csak ez a hardver nem fixfunkciós, hanem a normál shader magok.
Az kétségtelen, hogy a Tensor magok másra is jók, csak épp nem játékos kontextusban.A DLSS2 minden szempontból jobb lesz, ráadásul nem lesz 4K-hoz kötve. Ahogy a TechSpot is írja, a DLSS2 tudja azt, amit a DLSS-nél ígértek.
[ Szerkesztve ]
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.