Új hozzászólás Aktív témák

  • mistvan68

    tag

    Sziasztok!

    Kizárt dolog,hogy az órában nincs töltésfigyelés és védelem.Érték és vagyonvédelmi,tűzvédelmi és egyéb szabványossági szempontok is köteleznek rá.Ilyen sem telefonoknál sem ezeknél az óráknál nem megengedhető és nem is lehet ilyen.Van benne, méghozzá elég komoly.Szedtem már szét több okosórát.Elég komoly smt szintű többrétegű NYÁK-ot (PCB) tartalmaznak.
    Már reggel írtam egy hosszabb magyarázatot a korábbi "mivel töltsem,mi a jó,stb.) találgatásokhoz,de időtúllépés miatt nem került fel a fórumba.
    Villamos mérnök vagyok és Smt elektronikát tervező,gyártó,tesztelő cégnél dolgozom.
    Mindegy,hogy mivel töltitek,de jó legyen a kimeneti kb.5V DC egyenfeszültsége a töltőfejnek.értem ez alatt azt,hogy jól szűrt kimenő tápfeszültség legyen!Ez minőségi töltőfejeknél általában jó,de találkoztam már márkás fejjel,aminél kívánnívalót hagyott maga után.Ezt sajnos csak oszcilloszkóppal lehet ellenőrizni,hogy a kapcsolóüzemű töltőfej kimeneti feszültsége mennyire "sima".Ehhez a szkóp a megoldás,mert ezzel lehet látni,hogy "sima" a jel,tehát egy vízszintes vonalat látunk kiugrások nélkül a kijelzőn.Én a saját töltőfejeimet mindig ellenőrzöm igy,mert a szűretlen,olcsó, névnélküliek általában nem adnak teljesen vízszintes vonalat,ez pedig a szűretlen táp ismertető jele.Természetesen szétszedve az ilyen töltőfejet egy plussz fojtóval és puffer elkóval ezen lehet segíteni,már aki ezt megoldja magának.Általában ennyit nem ér.
    A márkás telók (Sony,Samu,iPhon,Honor,Huawei,Nokia) töltői jók ilyen szempontból.
    Az pedig,hogy az órát a noti USB-ről(400mA) vagy bármilyen jó töltőfejről töltitek teljesen mindegy.Olyan kicsi a kapacitása (210mAh),hogy bármivel lehet tölteni,ami jól szűrt 5V egyenfeszt ad.