Új hozzászólás Aktív témák
-
Penge_4
veterán
válasz Dark Archon #49 üzenetére
"Elég megnézni néhány filmet, pl. Vissza A Jövőbe trilógia. Repülő, önjáró autók, teleportáció, stb. Mi valósult meg ebből? Semmi. Még az unokáink életében sem fog semmi ilyesmi bekövetkezni, hiába is kísérleteznek - a példánál maradva - önjáró autókkal."
Azért a repülő járművek nem csak annyiból állnának, hogy feltaláljuk, sorozatgyártjuk és forgalomba helyezzük. Az emberek a talajon sem tudnak normálisan közlekedni, egy sima kereszteződésnél nem tudják kinek van elsőbbsége, mi lenne, ha még légi folyosókkal is bonyolítanánk a helyzetüket?
Vagy a villanyvezetékekkel mi lenne? Ezek miatt még az sem kivitelezhető, hogy a mentőknek, tűzoltóknak meg a rendőrségnek legyen olyan speciális járműve (és engedélye), amivel használhatja a légteret 10-50 méteres magasságban.
Szóval ha ráfeküdtek volna a témára, akkor simán lehetne ma már repülő autó, de egy idealista tudós utópisztikus elképzeléseire nem fog egyik befektető sem pénzt adni, ha abból nem származik neki közvetlen haszna.
-
Garold
senior tag
válasz Dark Archon #49 üzenetére
Ja, az csak 7 órányi vonatozás lenne 2-3 átszállással, és a legkorábbi sem ér oda reggel 10 előtt.
Mit kell ahhoz inni hogy valaki havat hányjon??
-
válasz Dark Archon #49 üzenetére
"Én eddig egyébként egy igazi mesterséges intelligenciáról szóló hírt sem láttam, ugyanis annak egyik fő ismérve a tanulás képessége kellene legyen": ennek kismértékben lehet oka, hogy rossz a szemed, nagyobb mértékben lehet oka, hogy a bulvárt nem érdekli. 1990 környékén láttam olyan szakdolgozatot, amiben mi karakterfelismerő volt, amit először be kellett tanítani.
"önjáró autók": metró.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz Dark Archon #49 üzenetére
a google par eve mar hasznal onjaro autokat.
a strong ai kerdeskor megoldatlan, de nagyon aktiv kutatas van, emergent cognitive systems teruleten is.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
azbest
félisten
válasz Dark Archon #49 üzenetére
Csak szólok, hogy sok helyen használnak ma is önjáró eszközöket.
- A gyárakban vannak önjáró targoncák,
- némelyik kórházban (honvéd) van önjáró szállító robot,
- London Heathrow önjáró minibuszok [link], [link]
- A repülők, vonatok, metrók is eléggé automatizáltak. A vezető sokszor csak azért van ott, hogy az utasok ne izguljanak
- kaliforniában már az utakon is jár néhány önjáró autó [link]Persze lehet azt mondani, hogy a példák egy része kötött pályás. Viszont a közút maga is kötött pálya. Szóval ha kitiltjuk onnan az emberi vezetőket és gyalogosokat, akkor a reptéri pod autókhoz hasonló egyszerűbb megoldás is életképes. Jelenleg elsősorban jogi okai vannak az automata vezetés ritkaságának.
Új hozzászólás Aktív témák
it Eszerint néhány éven belül ezerszer annyi adattal dolgozunk majd, mint ma. De segít a big data és a lagmentes mobilkapcsolat. A Nokia Networks magyarországi csapata szerves részét képezi a cég kutatás-fejlesztés részlegének. Egy cég, amelyik gyakorlatias, életszerű példákkal támasztja alá a felhő létjogosultságát.