Új hozzászólás Aktív témák

  • Komplikato

    veterán

    válasz Márton #27 üzenetére

    Meggyőztél. De úgy emlékeztem a polár megoldás a fényerő 2/3-át az aktív szemüveges "csak" az 1/3-át bukja.

    Egyébként én VR szemüveg párti volnék. Mai technológiával szerintem egy közepesen jó kormány árából ki lehetne hozni két lencsés, állítható fókuszú, a szem fókuszát követő VR szemüveget. Anno túl korán jött ki a dolog, amikor beton nehéz CRT-t használtak, és nem volt érdemi HW 3D gyorsítás, már ha akkori több millió SGI gépeket nem számítom. Monitoron magában a szem fókusza vs kiszámolt kép probléma nem igazán megoldható szerintem, úgy meg igen csak rongálhatja a szemet.

    "Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)

Új hozzászólás Aktív témák