Új hozzászólás Aktív témák
-
apatyas
Korrektor
egyrészt, szálldosó zümmögő izét rakni a kocsiba, hát tényleg nem engedélyeznék. Hogy még az is karambolozzon, meg ha a vezető azt babrálja akkor a kocsival is karambolozik.
Másrészt, abba a renaultba (szándékos kisbetű), ami elektronikailag amúgy is hogyismondjam, hát franciás jellemzőket ölt.
Egyébként, kíváncsi lennék arra a szerencsétlen középkormányra.pezo77 #5 2017.12.14. 13:29 Hmm. És ez az e-hajó akkor hol is tud kikötni? Az e-bay -ben? ;)
-
Glenda
addikt
Ez nagyon tetszik!
from r in rings where r.Owner == "Sauron" select r
-
bambano
titán
volt már olyan autó, amihez tartozott drón is, csak az nem egy 1.2-es zsúrkocsi volt, hanem egy vipera.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Snoop-y
veterán
A masik kedvencem ebben a kozepen levo kormany. ( hogy mindenhol lehessen hasznalni )
Fraszt lehet ettol hasznalni mindenhol normalisan. Nagyobb targy mogul ugyanugy nem latsz ki az ellenkezo oldalra. Tehat semelyik oldalon nem lesz tokeletes hasznalni...
McLaren F1-nek van kozepen kormanya a jobb sulyelosztas miatt. De ebben az autoban ez egy viccNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
edward2
addikt
Mekkora ótvaros baromság ez a dron. Mert a waze az internet alapú forgalom jelentés nem működik megfelelően.
-
solaris17
aktív tag
Már tényleg úgy fröccsentik a műanyagot ezekre a 4 kerekű szerkezetekre, mintha épp optimus prime-á akarnának alakulni bármelyik pillanatban. Mindezt megkoronázzák egy több mint 100 éves robbanómotoros technológiával. Számomra nevetségesek ezek a műanyag csodák.
Phenom II X6 | 8 GB CORSAIR XS3 | Kingston V300 | HD 7790 | Creative X-FI Fatal1ty
-
Glenda
addikt
-
DithenS
senior tag
Egy 15km/h széllökés és az RC repcsi máris a földet pásztázza szó szerint.
Drónok jó dolgok csak nem egy autóhoz,ennek most mi értelme azt nem tudom,előre megy hogy fotókat készítsen? Ennyi erővel a kocsi tetejére szerelek egy 360 fokos kamerát ami fényképezi a nyaralás minden pillanatát,meg megnézném hogy ott zümmög a füled mellet és véletlenül se az utat nézd,esetleg eszt a drónos szarságot egy önvezérelt kocsiba tudnám elképzelni ahol nem te vezetsz,mert ott aztán repkedhetne nem zavarna,de tényleg milyen durva lenne már hogy kijön a kocosiból útközbe és mind a 40 autós körben azt nézi aztán bumm,remélem nem engedélyezik. -
Bameg, a gyerek nagyobb doboz legójából pont ugyanilyen autókat lehet összerakni...
https://www.coreinfinity.tech
-
Snoop-y
veterán
válasz
#06658560 #13 üzenetére
Igy van ki kell lesned Normal kocsival ha epp kilatsz akkor nem logsz at a savba, ha nem latsz ki akkor kijjebb huzodsz. Na most ugyanezt a helyzetet elkepzelve ha ezt egy kozepkormanyos verdaval teszed, hogy ugyanazt lasd mint a megfelelo oldalon levo kormanynal akkor tobb mint a fele a kocsinak at fog logni a szemkozti savba.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
-
Snoop-y
veterán
válasz
#06658560 #16 üzenetére
Nem az elozesre gondoltam. Pl araszolsz es lerobban elotted a busz ( idekepzelhetsz barmilyen bazi es elmozdithatatlan targyat ). Pl itt angliaban eleg szukek es kanyargosak a kivarosok kozotti utak ( faszan beultetve a szele 2 meteres sovennyel nehogy barmely iranybol is legyen kilatasod. Vittem mar itt balkormanyos autot hat nem volt vele leanyalom kerulgetni pl rakodashoz felrealt kisteherautot. Nem lattam volna sokkal tobbet ha kozepen ulok... ( mivel ahogy mondom ahhoz is ki kell tolni a kocsi felet a masik savba )
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
válasz
#06658560 #18 üzenetére
Nyilvan mindent. De minek vallaljon be az ember kenyelmetlensegeket mert ok tobb helyen akarjal eladni a vackukat mondvan hogy ez milyen jo? Aki meg annyit ingazik a kulonbozo oldalak ( pl Anglia es Nemetorszag kozott ) az nem egy ilyen 1.2 es pocskoszoruvel fogja tenni hanem olyan kocsival amibe a hitelkartyan kivul befer egy szatyor es hosszu tavon is kenyelmes.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
#06658560
törölt tag
"Aki meg annyit ingazik a kulonbozo oldalak ( pl Anglia es Nemetorszag kozott ) az nem egy ilyen 1.2 es pocskoszoruvel fogja tenni hanem olyan kocsival amibe a hitelkartyan kivul befer egy szatyor es hosszu tavon is kenyelmes."
Hol lehet ezt megvenni? Hol lehet bármikor a jövőben?
" De minek vallaljon be az ember kenyelmetlensegeket mert ok tobb helyen akarjal eladni a vackukat mondvan hogy ez milyen jo?"
Mert vannak előnyei is, lásd lentebb.
-
Snoop-y
veterán
válasz
#06658560 #20 üzenetére
Olyan elonyei amiket alig hasznalsz ( altalaban ha nem ingazo vagy akik mas kocsit hasznalnak ) Az esetek tobbsegeben az ember eu-ban 99,9999%-ban a bal oldalon ul. ( kiveve itt angliaban )
( Nem hinnem hogy Eu-bol kocsival elmesz mas jobbkormanyos helyre ) Szoval mirol is beszelunk? Kinek keszul ez a hatalmas elonyokkel biro auto? Angliai turistaknak?New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Glenda
addikt
-
-
VaniliásRönk
nagyúr
"...program alapján repül..."
Mintha ilyet már hallottam volna...
Komolyra fordítva, ez quadrokopter egy baromság. És akkor még finom voltam. Még egy DVD-lejátszós rádiót is "rosszul" kell beszerelni, hogy vezetés közben ne tiltsa le a filmlejátszást, majd pont egy távirányítós minihelikopterrel lehet játszani vezetés közben. Plusz mi lenne, ha minden autó fel lenne szerelve egy ilyen kacattal, légi forgalmi dugó? A meghibásodott kacat által okozott sérülésekért, károkért ki vállalná a felelősséget?
Alapvetően hibás koncepció nyilvánvalóan csak szenzációhajhász allűröktől vezérelve. Köszönjük Renault.A középen elhelyezett kormány viszont legalább érdekes, bár csak versenyautóban ésszerű és praktikus, személyautóban sajnos se nem ésszerű, se nem praktikus.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)
-
VaniliásRönk
nagyúr
válasz
#06658560 #30 üzenetére
"meg lehet oldani okosan"
A legtöbb embernek ez vagy időnként, vagy úgy általában nehezére esik. A balesetek többsége vezetői hiba miatt következik be, vagyis nem akarsz olyan megoldást bevezetni, ami csak ront a helyzeten.
Arról nem beszélve, hogy az utasoknak jellemzően fogalma sincs róla vagy csak nem veszik figyelembe, hogy mennyire veszélyes és összpontosítást igénylő feladat a vezetés, és épp elég zavaró tud lenni egy utas az anyósülésen, szorozd ezt meg kettővel. Plusz így a kilátás is akadályozott mindkét oldalon, és ahhoz is el kell fordítanod a fejedet, hogy a baloldali tükörbe belenézz, stb.
Mint mondtam egy versenyautóban, ahol minden csak és kizárólag a vezetőt szolgálja, a középkormány nagyon hasznos tud lenni, egy személyautóban viszont rendkívül sok probléma forrása lehet."Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)
-
Feketelaszlo
senior tag
A középkormánynak gyártástechnikai előnyei vannak - nem kell külön jobb- és balkormányos autót tervezni. Ennyi.
(#29) VaniliásRönk: "Alapvetően hibás koncepció nyilvánvalóan csak szenzációhajhász allűröktől vezérelve."
Minden koncepcióautó erről szól. Amiben nem biztosak a gyárban, azt kipróbálják, majd ha úgy tűnik, lehet valamit kezdeni vele, megmutatják a közönségnek. Ha nekik is tetszik, utána jöhet a többi meló. Nem az a kérdés, hogy van-e haszna, hanem hogy el lehet-e adni. -
kispecek
aktív tag
Szerintem mindenki csinálja azt amihez ért.A franciák:bor és a sajt.....
Kíváncsi leszek a Dacia logen-ből mikor mászik ki egy AT-AT felmérni a terepet.Napi egy alma - az orvost távol tartja.
-
capulet75
addikt
Ne legyetek már ennyire eltévedve. A franciák nagyon jó autókat is gyártanak manapság, a "francia szar" már rég a múlté. A műanyag karosszéria pedig igen praktikus, könnyű (kevesebb fogyasztás), egyszerűbben javítható és olcsóbb.
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
bambano
titán
válasz
Feketelaszlo #32 üzenetére
a drónokból nyilvánvalóan nem lesz semmi, a reptetésük jogszabályi háttere sincs még kész.
egyébként azon agyalnak, hogy az autók közötti adhoc kommunikációt tegyék kötelezővé, ami ugyanerre jó, drón nélkül.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Snoop-y
veterán
válasz
Feketelaszlo #32 üzenetére
Es ezert raeroszakolnak mondjuk egy verdat tobb szaz millio emberre az EU ban mert amugy kene ilyet gyartani az angoloknak(65m) es mert ez egyszerusiti a gyartast?
Szoval akkor nem annyira elony ez a fogyasztonak inkabb a gyartonak...New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
#06658560
törölt tag
válasz
VaniliásRönk #31 üzenetére
A jelen rendszerben is el kell fordítani a fejet mindkét tükörhöz.
Miben veszélyesebb két anyós annál, hogy valaki hátulról szövegel?
Miért lehetne kevésbé kilátni, mikor mindkét utas a sofőr mögött ül, és mint írtam, nagyobb szögben látni ki?
Snoop-y: hol erőszakolnak és mit? Ezredszerre kérdem.
[ Szerkesztve ]
-
VaniliásRönk
nagyúr
válasz
#06658560 #39 üzenetére
Autótól függően a bal tükörhöz nem, vagy csak minimálisan kell a fejedet elfordítani, ahogy a visszapillantó tükörhöz is. Feltéve, hogy rendesen vannak beállítva.
Abban, hogy hátulról jobb esetben csak szövegel.
Nézd meg újra a videót, nem mögötte ülnek, hanem mellette. A látómező pedig összességében nem nagyobb, csak szimmetrikus, a két B-oszlop máshol takar, de ettől még takar.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)
-
VaniliásRönk
nagyúr
válasz
VaniliásRönk #40 üzenetére
Arról nem beszélve, hogy így visszapillantó tükör sincs, ami adott estben nagyon is fontos tud lenni.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)
-
#06658560
törölt tag
válasz
VaniliásRönk #41 üzenetére
Egymás mellett el sem fér három ember, középső sofőr esetén mindig el vannak az utasok tolva, kép alapján itt is.
Nagyobb a látómező, mivel messzebb van az oszlop, így kisebb szöget takar.
Tükörből jelenleg is egyedül a középsőhöz nem kell fejet fordítani, a többihez jól beállított tükör és ülés esetén az emberek javának kell. -
zzoltan2014
tag
A kormány középen van, de a pedálsor jobb oldalon.
Olyan lesz ezt vezetni, mint az oktatóautókat.Persze az egész egy nagy bullshit, egy ilyen autót amúgy sem Indiában forgalmaznának először.
-
kovgab
aktív tag
kell a drón
főleg egy ilyen helyre ...
csak valami ilyen kellene
amúgy meg nem tudom, hol élnek ezek, majd pont indiában kell az ilyen autó
még itt az eu-ban se tenyésztették ki az ilyen fogyasztó-birka-nyájat ami ezt megenné...Ká Úr
-
VaniliásRönk
nagyúr
válasz
#06658560 #43 üzenetére
Elfér egymás mellett három ember, ahogy a képen is látszik, mint a heringek. Ideális a vezetéshez. Egyébként tudtam, hogy be fogsz próbálkozni azzal, hogy a vezető előrébb van. Nagyjából 5cm-rel, ha ez szerinted említésre méltó, akkor csak trollkodni akarsz, semmi több.
Bal kormányos kocsiban pedig a jobboldali B-oszlop messzebb van, ezért kisebb szöget takar ki, ahogy az előbb is mondtam, összességében nem nagyobb a látómező, viszont így legalább nem csak jobbra, hanem balra nézésnél is hajolgatni kell, hogy az utas mögül kiláss egy kereszteződésben.
Biztos túl hosszú a kezem, de nekem nem kell forgatni a fejemet. Max. kisbuszban meg hasonló nagy batárokban."Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)
-
dabadab
titán
válasz
VaniliásRönk #47 üzenetére
1. Ez egy koncepcio auto. Errol mintha valahogy mindenki elfeledkezett volna, pedig ez azt jelenti, hogy ez igy, ebben a formaban soha nem fog gyartasba kerulni.
2. Indiaba szanjak, ott az a szokas, hogy egy robogon ott ul a komplett csalad, ahhoz kepest ez tenyleg idealis.
DRM is theft
-
#06658560
törölt tag
válasz
VaniliásRönk #47 üzenetére
Az öt cm már rengeteg. Kilátás szempontjából pláne.
A matematika nem volt erősséged anno ugye?Aki 180cm alatt van, azoknak normálisan beállított ülés esetén kell forgatni a fejüket. A normálisan beállított ülés pedig fehér holló kategória.
Szerk.: a gépnek nincs is visszapillantó tükre, így eme probléma felejtős is, az utasülések pedig együtt mozognak a vezetővel, így rossz helyre sem tudnak ülni.
#49 bambano: Nem tudom videót nézted-e, de van még két hely hátul. Mondjuk egyik ülés sem alkalmas tényleges használatra, az evidens, még törésteszten is elhasalna, meat to metall igen rossz paraméterrel bír, rohadt kényelemtlen, oldaltartása semmi.
[ Szerkesztve ]
-
VaniliásRönk
nagyúr
válasz
#06658560 #51 üzenetére
Mert minden emberi lény 5, de maximum 10cm "vastag", és egyébként is mindig mereven az ülésbe simulnak.
De nekem legalább józan ész jutott, az is valami.Mivel alig valamivel 180 felett vagyok ezzel nem vitatkozok, de alkalom adtán majd megkérdezek valakit 180 alatt.
Nem csak trollkodni akarsz, még write only módban is vagy. [link]
#48 dabadab:
1. Nem feledkezik meg róla senki, pont azt tárgyaljuk ki, hogy miért is fog ez megmaradni koncepció szinten.
2. Nano?
[ Szerkesztve ]
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)
-
dabadab
titán
válasz
VaniliásRönk #52 üzenetére
"1. Nem feledkezik meg róla senki, pont azt tárgyaljuk ki, hogy miért is fog ez megmaradni koncepció szinten."
Na jo, de ez olyan, mintha mely teologiai vitat folytatnatok arrol, hogy miert nem harangoznak a szomszed templomban 11-kor, mikozben figyelmen kivul hagynatok azt a tenyt, hogy nincs is harang
"2. Nano?"
Annal valoszinuleg egy fokkal igenyesebb lesz.
DRM is theft
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz
#06658560 #43 üzenetére
A Matra volt talán az utolsó három férőhelyes kiosztáshoz ragaszkodó gyártó, ők a végén már nem is üléspaddal, hanem rendes, különálló üléssel gyártottak - abban köszönik szépe, elfértek elől, pedig nem hiszem, hogy szélesebb lett volna ennél. Nem rosszabb ez a kialakítás semmivel, csak a kardánalagút, kézifék, pohártartó, könyöklő, fedélzeti számítógép, széles küszöb, övfeszítő meg egyéb hülye igények miatt a 2+2 vagy 2+3 a nyerő manapság. Egyébként visszapillantó tükör helyett kamera van a Kwiden.
-
dabadab
titán
válasz
Feketelaszlo #54 üzenetére
A Murenanal meg a Twingo is szukebb 10 centivel, ez az ize meg a Twingonal is kisebbnek latszik, raadasul azert ma mar illik valamifele merevitest is tenni az ajtokba, amitol meg kisebb lesz a belso ter.
DRM is theft
-
#06658560
törölt tag
válasz
VaniliásRönk #52 üzenetére
"Nem csak trollkodni akarsz, még write only módban is vagy. [link]"
Átsiklottam rajta.
180 alatt vagyok, normálisan beállítom az ülést, így bizony a bal oldalhoz is forognom kell, mert alattam, elég közel van hozzám X-ben.
"Mert minden emberi lény 5, de maximum 10cm "vastag", és egyébként is mindig mereven az ülésbe simulnak."
Ilyenek után engem letrollozni elég meredek, inkább a tükröt javasolnám hozzá.
"1. Nem feledkezik meg róla senki, pont azt tárgyaljuk ki, hogy miért is fog ez megmaradni koncepció szinten."
Ha ezt komolyan gondolod így, akkor alapvetően semmi fogalmad nincs róla mi a koncepció lényege...
#54 Feketelaszlo: Tévedés, Fiat multipla, és abban sem lehetett elférni három felnőttnek. Azóta az autók strukturális részei vastagodtak, az utastér szűkült, az emberek meg nőttek. Ma már egy Ford Transitban nem fér el a három 80%-os dummy egymás mellett, mert nincs annyi hely. A Transit pedig szélesebb a személyautók majd mindegyikénél.
[ Szerkesztve ]
-
Glenda
addikt
válasz
VaniliásRönk #52 üzenetére
from r in rings where r.Owner == "Sauron" select r
-
VaniliásRönk
nagyúr
Ezt miért nekem, meg úgy egyáltalán miért?
#56 Kopi31415:
"...mert alattam, elég közel van hozzám X-ben."
Ezt tényleg nem értem.
"Ilyenek után engem letrollozni elég meredek, inkább a tükröt javasolnám hozzá."
Te talán csak lekötözött hullákat szállítsz akik még soha nem hajoltak előre a "legrosszabb" pillanatban, matattak a rádióval mikor épp váltottál volna, stb.?
"Ha ezt komolyan gondolod így, akkor alapvetően semmi fogalmad nincs róla mi a koncepció lényege..."
A koncepció lényege, hogy bemutasson ötleteket, amikből többnyire nem lesz semmi, pláne rövidtávon, de ez nem azt jelenti, hogy akkor a koncepció csak öncélú idétlenség lehet. Volt már nem egy olyan koncepció, amiből rövid időn belül sorozatgyártott modell lett, mert nem az volt a cél, hogy valami elborult designer kiereszthesse a fáradt gőzt.
#53 dabadab:
"Na jo, de ez olyan, mintha mely teologiai vitat folytatnatok arrol, hogy miert nem harangoznak a szomszed templomban 11-kor, mikozben figyelmen kivul hagynatok azt a tenyt, hogy nincs is harang
"
Eleve egy nemlétező autóról folyik a diskurzus, szóval szerintem helyben vagyunk.
"Annal valoszinuleg egy fokkal igenyesebb lesz."
Ezért hoztam fel, annál minden jobb.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)
-
#06658560
törölt tag
válasz
VaniliásRönk #58 üzenetére
""...mert alattam, elég közel van hozzám X-ben."
Ezt tényleg nem értem."
X tengely?"Volt már nem egy olyan koncepció, amiből rövid időn belül sorozatgyártott modell lett, mert nem az volt a cél, hogy valami elborult designer kiereszthesse a fáradt gőzt."
A koncepciót mint olyat nem érted, teljesen felesleges akkor beszélned róla. A fehér holló kategóriát tekinted alapnak, mikor messze nem az- nem is arról szól az egész történet, hanem a designnyelv próbájáról, új ötletek összerakásáról, a piac teszteléséről. Sosem fáradt gőz kieresztés.
"Te talán csak lekötözött hullákat szállítsz akik még soha nem hajoltak előre a "legrosszabb" pillanatban, matattak a rádióval mikor épp váltottál volna, stb.?"
A) Amíg nincs mindenki bekötve, addig el nem indulok, így szinte lekötözöttek.
B) Mennyiben is komolyabb a probléma itt, mint a normál autóknál?
C) Ha hátulról kezd előre kalimpálni mennyivel zavaróbb?
D) Mennyi ember ül átlagosan egy autóban? -
capulet75
addikt
A francia autógyártás, ezen belül főleg a Citroën, mindig is hajlamos volt az egyediségre, a merész koncepciókra. Nincs ezzel semmi baj, ezért maradtak ránk olyan "őrült" modellek mint a kacsa vagy a DS21.
A jövő koncepcióit mai szemmel elmarasztalni botorság, ezzel majd foglalkozzon a következő generáció. Engem érdekel hogy milyen is lehet egy ilyen autó a napi használatban.Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
Új hozzászólás Aktív témák
it A láthatóan városi közlekedés céljára készített jármű a fiatalokat célozza meg – de a drón egyelőre olyan eszköz, amelyre aligha adnának engedélyt a hatóságok.
- LG 55B3 - 55" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- LG 55C3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T430 - i7-G3 I 8GB I 240GB SSD I Nvidia I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! HP ProBook 450 G3 - i7-6G I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W10 I Gar!
- Bomba ár! HP Elitebook 840 G1 - i5-4310U I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!