Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Carlytoo

    aktív tag

    válasz freeknight #43 üzenetére

    Itt az a probléma, hogy a vezetők 99%-a nem vett részt soha semmilyen vezetéstechnikai tréningen. Épp ezért a legjobb, ha meg se próbálja senki a kikerülést.

    Egyébként egyet tudnék érteni és nagyjából ezt is írtam le, de vannak kivételek. Valamikor csak a megfelelő manőverrel kerülhető el a végzetes baleset, viszont ehhez megfelelő alapképességek kellenek és tapasztalat.

    Bár azért megnézném, hogy egy 90 km/h-ás sebességnél a bokorból 5 méterre kiugró bambit hogyan tudnád lereagálni, legyél bármilyen racinges.

    Ez a szituációt is meg lehet oldani. Megállítod az időt. Kiszállsz az autóból. Arrébb tolod a bambit, visszaülsz az autódba és elmész mellette. Más megoldás nincs. Van ami védhetetlen. Az általad felvázolt szitu az. Dabas környékén nagyon sok az őz. Rengeteget kerültem ki, de ott nagy mázli is kell.

    Példa: Történt az ötös főúton egy baleset. Motoros bénázott egy sort és elesett. Átcsúszott a másik sávba. 2 opció van ilyenkor. Satufékezel és szépen átmész rajta, de legalább neked nem lesz bajod. A másik szitut választotta a manus, miszerint megfelelő manőverrel áthúzta a másik sávba, majd vissza. A motoros túlélte. Volt benne bőven rizikó, de a fiatal motorosgyerek, aki hibázott kapott még egy esélyt. Persze itt kiderült, hogy az autót vezető sofőr rally múlttal rendelkezett.

    [ Szerkesztve ]

    "No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst

  • koanla

    aktív tag

    válasz freeknight #43 üzenetére

    "Ennyi idő alatt kell meglátni a szemednek, mi az ábra, eljutnia az agyadig, dekódolni kell, kiadni az utasítást az izmoknak, és még fizikailag is meg kell mozdítani a végtagjaidat."

    Ehhez képest mennyien gondolják elégnek a 0,3-0,5 másodperces kövtávot. Az igazán faszkalapok 0,2 alá is bemerészkednek. (tudom, elkanyarodunk picit a témától már ezzel)

Új hozzászólás Aktív témák