- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Irányíthat-e atomfegyvereket az AI?
- 5 év alatt 100 milliárd dollárt költött fejlesztésre az Apple, az AI a következő
- Az Insta360 ellen fordítja a hatóságokat a GoPro
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daywalker
addikt
válasz #20844032 #401 üzenetére
Nézd, nem tudom ki milyen beállítást használt, és most nincs időm visszaolvasni, de maradjunk annyiban, hogy a mostani kártyák, amiknek a teszje ma megy ki, szépen illeszkednek ebbe a sorba. Pedig az tök más driverrel készült. A játék és a rendszer frissen volt telepítve. Vagy valami más beállítást használunk, vagy valami bug lehet. Azt még megérteném, ha egy kártya mérése rossz, na de az összesé? Mindegy, majd körülnézünk, most erre tényleg nincs időm.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
HUN_Sector
senior tag
A gtx1050ti eredményei néhány játék esetében érthetetlenek full hd alatt.
Ott valami mérési gebasz lesz. Senki ne mondja nekem, hogy egy szutykos division alatt 20 fps-t hoz, hogy dx12 alatt hirtelen meghal.Tény hogy nem egy topkártya, de egy pixelhalmaz total war warhammerbe azért korántsem hal bele úgy, mint ahogy a teszteredmények mutatják. http://www.techspot.com/review/1269-nvidia-geforce-gtx-1050/page2.html
Még DX12 alatt sem, ahol lazán hozza full hd-n ultrán a 46-47 fps-t.
Vagy másik mérési eredmény, itt: http://www.guru3d.com/articles-pages/msi-geforce-gtx-1050-and-1050-ti-gaming-x-review,16.html[ Szerkesztve ]
-
VTom
veterán
válasz Daywalker #399 üzenetére
Akkor ez így valóban nem jó, mert a Division-ben az Ultrán nincs minden maxon.
Ha viszont ultrán mértél, akkor jóval több fps-nek kellett volna lennie, a többi oldal tesztjei alapján 60 körül fut a 1080Ti-vel.
Valami ott nem kerek.Egyébként a tesztekhez mellkelhettek egy két soros leírást a beálításokról, vagy a grafikonra is ráírhatjátok úgy, mint eddig, csak az AA-t és a res. scale*-t említsétek meg külön, mert azok nagyon lényeges dolgok, amik a teljesítmény befolyásolják.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
ForRedGlory
félisten
válasz Daywalker #399 üzenetére
Kizárt, hogy DX12-ULTRA-100% res mellett teszteltétek volna.
Olyan beállítások mellett kb ennek kellene a táblázatban lennie, azonban hatalmas eltérés van nálatok negatív irányban.
Kétlem, hogy bugos lenne. Ez amúgy is vicc kategóriás kifogás, hiszen ha valakinek, nektek pontosan tudni kellene, hogy mi várható egy kártyától és ha elmarad a várt teljeítmény, akkor publikálás előtt utána jártok és nem toljátok ki a totál fals információt. Plusz ott vannak a korábbi tesztek. Nyilván senkinek nem tűnt fel, hogy érdekesek az eredmények. Hagyjuk már... inkább írnátok le, hogy elbénáztátok és kész. Ehelyett a folyamatos magyarázkodás jön, az is össze-vissza, két embertől sem ugyanaz.
Azt sem tudjátok mit hazudjatok. Az Ultra eleve nem egyenlő a minden maximummal, Abu meg megint totál mást ír6t, mert szerinte 200% res volt beállítva...
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
Most erre nem tudok mit mondani, hiba körözünk a téma felett Nem tudom a többi oldal mit és hogy mért, azt tudom én hogy mértem. Ha lesz egy nyugodt fél napom, amit rá tudok szánni, akkor tényleg meg fogom nézni, hátha még 04ahgy kolléga tolt el valamit, bár mit mondtam, újra voltak elvileg pakolva a dolgok legutóbb, és azóta nem használta senki sem a rendszert. Emellett írtunk az Ubinak is. De amúgy bármi is az eredmény, a skálázódás rendben van, tehát az erőviszonyok jól látszódnak szerencsére. Sajnos a mai tesztben is ezek az eredmények lesznek, így ne csodálkozzon senki majd.
ForRedGlory: Neked is csak ezt tudom írni. Felesleges ezen pörögni, majd le lesz csekkolva megint.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
#20844032
törölt tag
-
do3om
addikt
válasz Daywalker #415 üzenetére
Nem baj várjuk a tesztet.
1 hát alatt gondolom semmi nem változott szóval ugyan azt szeretnénk látni mint itt a division, warhammer alatt.Esetleg a megjegyzésben itt lehetne majd ez: Amint látjuk az hiába az AMD ráncfelvarrása dx12-ben a Division, és Warhamer tesztek alatt az 1024X768-as felbontást ajánljuk.
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
bozont
veterán
válasz Daywalker #399 üzenetére
Ez örvendetes hír, ezzel elkerülhetőek lesznek az ehhez hasonló viták.
Viszont most jobban nekifeküdve, a Division értékek tényleg furcsák. Ha lesz időtök tényleg nézzetek rá a dologra. Én ha mindent kimaxolok, kivéve ugye a res. scale-t, 41fps (ultára állítva 47) körül mozog WQHD mellett és nem megy 30 alá. 200%-on meg 16 fps. Még ha nem is ugyanaz a teszt környezet, akkor is nagy az eltérés. Az biztos hogy nem driver, mert mindkét gyártót egyaránt érinti. Első blikkre a windows lesz a ludas. A CU telepítve van már? Mert nálam még nincs, viszont előtte pár nappal frissítettem így azt leszámítva friss a windows.
Konfig az adatlapon.[ Szerkesztve ]
-
MATEO6600
őstag
Amit mindenki kifelejt ebből a DSR témából, az a Gauss szűrő, ez adja a dolog kulcsát.
Vegyük ez alap esetet, van egy FHD monitorod. A DSR-rel a VGA előállítja a 4K-s képet. Na most, ha ezt így adná a kimenetre, akkor nem látnál semmi különbséget, mivel a monitorod ennek úgy is csak a negyedét, 2 millió pixelt tud megjeleníteni.
Viszont... van egy köztes lépés: az előállított 4K-s képen végez egy utófeldolgozást (Gauss simítást), így ez egy szűrt képet eredményez, ami megjelenítve a monitorodon simább, élsimított képet ad.
Azért kell 4* akkora felbontáson elvégeznie ezt a műveletet, mert így jobb eredményt ad a Gauss szűrő. (4* annyi pixel -> 4* annyi információ). -
MATEO6600
őstag
Nem tudom hol írtam azt, hogy "visszamaszatolás" után 4x annyi infó marad.
Azt írtam, hogy a felskálázás után lesz 4x annyi pixel, információ, amivel a Gauss szűrő dolgozhat, ezzel jobb eredményt elérve.Az alap esetet úgy értettem, hogy ha nem alkalmazunk semmilyen simító függvényt, egyszerűen leskálázzuk enélkül a képet, elveszítve a pixelek 3/4-ét.
Onnét gondolom, hogy kifelejtettétek a témából, mert elég sok embernek nem egyértelmű, hogy mi értelme a DSR-nek, ha valamit felszorzunk x-szel majd leosztunk x-szel.
[ Szerkesztve ]
-
#20844032
törölt tag
válasz MATEO6600 #422 üzenetére
Én nem láttam itt ilyen. Aki a res scaling és a dsr között párhuzamot tud húzni, az azért érti is, hogy itt miről van szó. Aki meg nem tudja összevetni mondjuk a natív 4K-val, az nem azért van, mert nem tudja mi az a res scaling, vagy a dsr, pusztán csak nem látta ugyanazt natív 4K-ban. Én nem láttam egyetlen olyan posztot sem, amiből az jött volna le, hogy itt bárki is ne értené amiről ír.
-
DigitXT
félisten
válasz MATEO6600 #422 üzenetére
egyszerűen leskálázzuk enélkül a képet, elveszítve a pixelek 3/4-ét
És szerinted hol működik bármilyen átméretező algoritmus ilyen primitíven?
(Nyilván megvalósítható! Csak nagyobb bajt csinál, mint amennyit használ.)
Ha emlékeim nem csalnak AviSynth esetén PointResize néven fut. De nem
a Gaussian Filter az egyetlen alternatívája. Mert nem is mindig a legjobb.Egyébként technikailag a nagyobb felbontáson renderelés nem felszorzás...
Annak nem lenne értelme, hogy kiszámítjuk FullHD-n, majd felskálázzuk.
Mégis csinálják! Ha teljesítményt akarnak nyerni: legalább az UI jól néz ki...
(Lásd még azok a konzolos címek, amik nem natívban renderelnek, vagy pl.
mobiltelefonos játékok, amik szintén nem képesek FullHD képet csiholni az
adott hardveren, de legalább az UI-t úgy rajzolják a pixeles 3D renderre...) -
Carlytoo
aktív tag
Jön már az Asus ROG Poseidon Platinum 1080Ti hibrid hűtős verziója. Ha valaki épített vizet használ az nagyon jó tuningpotenciált rejt majd magába.
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Carlytoo
aktív tag
-
MATEO6600
őstag
Ez az egyszerű eset csak egy kiinduló példa volt, a megértést szemléletve, nem mondtam hogy ezt használják komoly területeken.
Azzal is tisztában vagyok, hogy nem létezik legjobb konvolúció, de szerintem azt se írtam, hogy a Gauss a legjobb lenne Az Nvidia által fejlesztett DSR viszont ezt használja, ezért említettem. -
Daywalker
addikt
válasz ForRedGlory #407 üzenetére
Hogy Abu mit mond, teljesen mindegy, én csináltam a tesztet, így az a mérvadó, amit én írok le, hiszen én ültem a gép előtt, nekem kell érte kezességet vállalni.
Egyébként pedig kikérem magamnak ezt a hangnemet, meg a mocskolódást, gyanúsítgatást. Ez itt nem a 888.hu és társai. Pláne, hogy nem adtam rá okot, mivel nem tagadtam le semmit, nem állítottam semmit (azon kívül, hogy ultra és 100% volt a beállítás) sőt én is értetlenül álltam a probléma előtt, és megígértem, hogy utána fogok nézni, és le fogom írni, ha jutottam valamire.Meg is tettem és meg is van a hiba oka. A gép és maga a mérés jó volt (ultra beállítás, semmit se változtattam, csak v-sync kikapcs). A program alapvetően nem ad minimum eredményt a teszt végén, ezért erre egy külön programot használtunk (ocat) ami regisztrálja az fps-eket dx12 alatt és elmenti egy fájlban. A táblázat készítésénél ebből a fájlból dolgoztunk min és avg érték kapcsán is. Na az a helyzet, hogy összevetettem az ocat által regisztrált eredményeket és a division benchmark végén látott avg eredményeket, és tök különböző a kettő, tehát valami bug van a háttérben, ami miatt fals értékeket regisztrált. Más játék esetében ilyen nem tapasztaltunk és mivel konzisztensen szarul mért, és összességében úgy tűnt, hogy jók a mérések, mert a skálázódás felbontás/tuning/kártyák szerint rendben volt, nem fogtunk gyanút. Ennyi, ezt így benéztük valóban a nagy sietség közepette, elnézést. Majd kitalálunk valami más módszert, vagy dobjuk a divisiont.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
Daywalker
addikt
Ezekszerint ebbe futottam bele.
VTom: a divisiont és még a Gta-val néztem meg 1060-nal meg mással. Az annyi amennyi, nem tudom 04ahgy-nak korábban hogy jött ki több fps ezzel a kártyával. Vagy a program frissült, vagy a driverben van valami csalás. De oda-vissza mégmértem több beállítással és nem jött ki több fps Max beállításokkal (advanced füllel játszottam meg és az AA és egyéb ilyenekkel, de megközelítőleg sem jött ki).
Mindenesetre az ocatot hanyagolni kell amíg nem javítják meg.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Raymond
félisten
válasz Daywalker #428 üzenetére
Lementi a jatek a frametime ertekeket ide
C:\Users\[username]\Documents\My Games\Tom Clancy's The Division\
a benchmark.csv file-ba. Mindig csak az utolso futtatast, mert attirja az egyetlen file-t. A masodik oszlopbol kapod meg az FPS erteket az =1000/(B2/10) formulaval es latod hogy pl. nalam itt FullHD-ban High-on ott a vege fele volt a minimum (a szamokbol egyebkent 30.6FPS) mint mindig:
Mondjuk egy ilyet inkabb frametime-okbol illik csinalni, de az FPS-eket akartam per pillanat mutatni. Latszanak rajta a spike-ok is, mondjuk itt csak egy van ott az elejen.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Daywalker
addikt
Közbe van új fejlemény, mert megkérdeztük az Ubit, hogy mi okozza ezt:
Szóval kétszer is beszéltünk az UBI-val, és már tiszta a helyzet. Tehát az UBI szerint röviden az a lényeg, hogy a UPLAY megakadályoz számos folyamatindítást, különösen az injektált folyamatokat. Ez a platform DRM-jének a része. Ilyen környezetben az OCAT még ugyan képes futni, de nem úgy, ahogy kellene, mert mér olyan presenteket is, amelyek nem tartoznak direkten a kijelölt programhoz, amit igazából nem is lehet az injektálásvédelem miatt kijelölni. Ezért a presenteket monitorozó alkalmazásoknál a UPLAY programokban működik a mérés, de nem csak a kijelölt program presentjeire. Ez nem akkora gond, ha nem fut semmi, de benne lesz az kreált fájlban számos olyan eredmény, amely nem tartozik a mérni kívánt programhoz, és ezek az átlagot lerontják, ironikus módon mindig ugyanannyira, tehát a sorrend jó lesz, ahogy a minimum is.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
do3om
addikt
válasz Daywalker #434 üzenetére
Előfordul.
Azért elégé erőltetni kellet azoknak aki kiszúrták hogy gáz van.
A végeredmény lehet hogy nem változik, de a gyengébb karikon annyira alacsony az FPS szám hogy változhat a sorrend. Persze értelme nincs annyira kis eltérések vannak, na meg most a Ti-ről szól a teszt.
Viszont a TI valószínűleg simán jó 4k-ra a division+warhammerben is.Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
ForRedGlory
félisten
válasz Daywalker #428 üzenetére
A #408-ban már válaszoltál nekem, látom, fel kellett melegíteni a témát egy kis kioktatásra. Inkább a konzekvenciát kellett volna levonni szépen csendben.
Mindenesetre, ha szerinted rendben van a kommunikáció (főleg Abué), akkor inkább no comment. Az, hogy egy tesztelő nekiáll magyarázkodni hosszú hozzászólásokon keresztül és azt sem tudja mit beszél (mert nem tudja, hiszen ezek szerint nem res 200%-on ment a teszt, amit váltig állított) aztán még csak egy elnézésre sem futja, nálam felvet pár hitelességi kérdést. Én levontam a tanulságot, nagy külföldi oldalakon kell nézegetni a teszteket, ahol nem a magyarázkodás megy.
Még szerencse, hogy külföldi nagy oldalaknál nincs Uplay gond (vagy mind igénytelen, nem érdekli őket) és tudnak normális méréseket végezni. Elengedtem a témát.
[ Szerkesztve ]
-
->Raizen<-
veterán
válasz ForRedGlory #436 üzenetére
Hát igen érdekes már egy ideje a ph. Másképp mérnek mint a többi oldal nálam az etalon a guru3d. Rendesen lyukra futottak ezzel a programhibával a srácok itt. Sok hsz is született.
(#435) do3om: Az összes mai játékra jó 4k-ra az 1080 ti persze 4k-s felbontáshoz szerintem az AA sem igazán kell már, azt mellőzve sokszor megvan a 60 fps.[ Szerkesztve ]
-
keIdor
titán
válasz ->Raizen<- #437 üzenetére
Ez függ a kijelző méretétől is. Még 4K esetén is látni azért ha van AA.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
msgt.fubar
senior tag
Az hogy van, hogy a Prohardver-es 1080-as és a 1080Ti tesztben különböző értékek jöttek ki ugyanolyan beállítások mellett, azonos konfiguráción, ugyanarra a játékra?
Konkrétan a GTA V teszteket néztem DX11-ben, a GTX 1080 tesztben 113 fps-t kapott (a Founders Edition, az MSI Gaming és az Asus Strix is hasonlót), míg a 1080 Ti tesztben már csak 96 fps-t.
Ugyanúgy FullHD, 4xMSAA, max detail, ugyanaz a proci, ram, alaplap, minden. Tesztek:
A többi kártyának is más eredmények jöttek ki, nem csak ezeknek, tehát en bloc lett elrontva valami, csak nem tudom mi.
gottagofast
-
do3om
addikt
válasz msgt.fubar #441 üzenetére
Nézd meg a többi tesztet is.
(pl. amd 480)
Lesznek érdekes dolgok.Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
Daywalker
addikt
válasz msgt.fubar #441 üzenetére
Olvass vissza pár hozzászólást. Le van írva, hogy nem lett elrontva semmi. Vagy a GTA frissült azóta (mivel legal steamessel mérünk, nem torrentessel), vagy az új driver ilyen szar. Újra lemértem azóta, ugyanezek jöttek ki. Több beállítást is próbáltam, hogy mi lassítja be, de változatlan.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Weareus
addikt
És vajon mikor jön az új Nvidia csúcs-gémer kártya?
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Liner
aktív tag
Sziasztok! Felraktam egy Aus ti roghos butnrt power 70mmo 750 powere core. Pillanatr sajnos elsütpétült a képernyő sok ez így neki?
Vannak olyan emberek, akik azt hiszik, hogyha otthon vannak a programozásban, akkor már mindent tudnak. Pedig - törvény. Valahol kapsz, valahonnan elvesznek.
-
Laraxior
titán
Javaslom, hogy ide írj inkább, de érthetően, magyarul fogalmazva, hogy ne kelljen hozzá fordító, különben nem tudnak segíteni.
Javarészt beszélünk németül, angolul, de nem sikerült felismernem egyik nyelvet sem ezek közül."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Dragon Age: Origins
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Parfüm topik
- Apple notebookok
- Ackbar admirálist kínálja egy GeForce-on az NVIDIA
- Társasjáték topic
- Androidos tablet topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen