Új hozzászólás Aktív témák
-
Alogonomus
őstag
Amennyiben igaz, hogy egyetlen programozó 2 órányi munkával integrálhatja a megoldást egy játékba, akkor egy év sem kell majd ahhoz, hogy az FSR szinte minden játékban ott legyen. Egy programozót és két órát még egy indie cég is rá fog szánni, hogy minimum 30%-ot gyorsuljon tőle a játéka, a vásárló pedig annyival simább élményt kapjon.
Persze az Nvidia jelenleg már totális kamunak titulált DLSS 3 verziója kiegyenlítheti még a helyzetet, ha mégis fejlesztik az Nvidia szoftverlaborjában, és szintén minden játékba könnyen integrálható lesz. Ellenkező esetben a DLSS valóban csak egy újabb G-Sync marad, ami sokszoros költségből nyújthat marginálisan többet.
Az az egy programozó és 2 óra nagyon meredeknek hangzik, de Linus-ék garantáltan nem kamuznának az AMD érdekében.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- GARANCIÁLIS! MSI SUPRIM RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- MSI GTX 1080 OC AERO
- GARANCIÁLIS! ASUS TuF RTX 3090 24GB DDR6X OC Videokártya! BeszámítOK
- PowerColor Red Dragon Radeon RX 5700 XT 8GB