- Kitört a botrány az Amazonnál az irodai munka miatt
- A tenger alatti kábelek nemzetbiztonsági kockázatot jelenthetnek az USA számára
- Geopolitikai kockázatok elől fut Tajvan legnagyobb chiptervezője, a MediaTek
- Úgy néz ki, hogy vizsgálatot indít az EU a Temu ellen
- Rohamosan nő Elon Musk AI-cégének az értéke
Új hozzászólás Aktív témák
-
-=MrLF=-
senior tag
Jó ötlet, így talán olcsóbb lehet mintha az autóhoz adnák extraként.
Kiadhatnák lite verzióban is a 24x7 monitorozó központ nélkül, talán még olcsóbb lehetne.
A jeleket ez esetben közvetlenül a telefon vehetné.protonmail.com Secure Email Based in Switzerland . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . startpage.com The world's most private search engine from Netherland
-
bambano
titán
Ez jó eséllyel halott projekt lesz az Eu-ban, mivel ott minden 2014. novembere után forgalomba helyezett autón kötelező, hogy legyen ilyen, tehát lesz rajta gyári (2010/48EC közösségi direktíva).
egyébként meg aki nem érzi, hogy rossz a keréknyomás az autójában, annak lehet, hogy nem kellene vezetnie.
egyébként minek két elem a központi egységbe? autó, mindig van benne áram, ha mégsem, akkor meg nem a keréknyomás lesz a fő probléma.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
DraXoN
addikt
válasz arnyekxxx #10 üzenetére
Szerintem könnyű észrevenni, az autó nem úgy megy olyankor.
Mondjuk nekem nem szervós autóm volt, így minden útkapcsolatot közvetlen éreztem, azt is ha elkezdte "húzni" a kormányt. De én is észrevettem a saját autómon a 0.1bar nyomás különbséget is.The human head cannot turn 360 degrees... || Lenovo X390 || Samsung Galaxy Z Flip 5
-
Fritz Teufel
addikt
Nagyon egyszerű a dolog. Ha előtte jól volt beállítva a futómű (én újonnan vettem az enyémet így tudom, hogy az jó volt) utána nagyon feltűnő, ha a kocsi egyszer csak elkezd húzni valamelyik irányba. A legelső a guminyomás ellenőrzése ilyenkor.
Asus ROG Strix G513IH; Apple iPhone 14 Pro Max, Apple iPhone 13, Apple Watch Ultra, PocketBook Touch HD 2
-
Legyes
tag
válasz Fritz Teufel #12 üzenetére
A Suzuki ronggyá szakadt egyik hátsó kerékkel nyíl egyenesen megy, még elengedett kormánnyal is. ~65-nél kaptam hátsókerék durrdefektet. Az irdatlan hangon kívül semmit sem vettem észre az autó kezelhetőségén (egyenesen mentem) pedig párszázezret már levezettem. Első kerék esetén is min. 1 bar különbség kell, hogy egy szervós autón feltűnjön.
-=LeGyEs=-
-
Juliuska
senior tag
meglepően helyénvaló gondolatok...
Élj úgy minden nap, mintha az lenne az utolsó, mert egyszer TÉNYLEG az lesz...
-
arnyekxxx
veterán
válasz Fritz Teufel #12 üzenetére
utána nagyon feltűnő, ha a kocsi egyszer csak elkezd húzni valamelyik irányba.
ez így van abban az elméleti világban ahol nem létezik pl a nyomvályú fogalma
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest