Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    nagyúr

    válasz tibaimp #11 üzenetére

    Kicsit túl van misztifikálva a dolog. A marketingesek csak látványos, nagy dolgokban tudnak gondolkodni, nem pedig az ésszerűség határain belül. LG mosógépünk van, beépített NFC-s modullal, amely például a hibakiolvasásban segít, ha feltelepíted a telefonra a megfelelő alkalmazás - ez is IoT.

    A baj az, hogy ezeket így nehéz eladni. Senki sem fog azért másik hűtőt vagy mosógépet vásárolni, mert a hibakiolvasás mobillal is megvalósítható lesz. Tehát a marketingeseknek, és a médiával kapcsolatban lévő fejlesztőknek nagyobbat kell mondani - az általad is említett "a hűtő szól, hogy kifogyott a tej" szintű dolgokkal. Vagy az interjúban említett, távolról beindítom a mosógépet dolgot (ez megint fejvakarós - időzített indítást már a több, mint 10 évvel ezelőtti mosógépem is tudott...).

    Jelenleg még a fejlesztők sem tudják, hogy pontosan mivel lehet az okosotthont eladni az egyorrú vevőknek. A távirányítható RGB izzókörték kb. azok a dolgok, ameddig eljut a dolog.

    Ipari szinten más a kategória, például nem kell a villanyórát vagy a gázórát neked lejelenteni havonta, hanem magától megteszi ezt. Ez így már nem is hangzik olyan rosszul, nem?

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák